Had een bestelling gedaan van meerdere artikelen, na aandringen van mijn kant heb ik ontvangen wat ze op voorraad hadden maar er ontbraken nog 2 artikelen, die zouden latier komen. Na 4 weken krijg ik het bericht dat de webshop waar zij kopen failliet was en nu kan ik achteraan sluiten bij de curator en is het maar de vraag of ik nog iets van mijn geld terug zie. Ze zijn niet aangesloten bij een geschillencommissie en hebben er verder geen boodschap aan. Van mij kunnen ze geen bestelling meer tegemoet zien. OPPASSEN DUS.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
J. Tieleman
|
Ik heb begin april haken besteld en binnen 2 tot 5 werkdagen zouden ze worden geleverd. Werd eind mei. Nu net een mail gekregen dat het 30 juni wordt. Wat een slechte klantenservice. Ik heb mijn geld terug gevraagd. Ben benieuwd.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jaap
|
Zeer slechte levering en service. Op 16-02-2018 order geplaatst, maar na meerdere malen contact pas op 29-02-2018 ontvangen.
Ha tevens 3 x Waelbers Hangslotgrendel Zwart Ø 16 x 100 x 80 mm besteld, maar kreeg er maar 1 waarop een hangslot bevestigd kan worden.
Let op Haxo heeft niets op voorraad en besteld zelf bij verschillende levenaciers pas wanneer de klant een bestelling plaatst!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
pim riethoven
|
Zeer goede service en klantvriendelijk.
Kwaliteit van de gekochte artikelen zijn prima en een snelle bezorging.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
M de Bruijn
|
Het is een ongelofelijk slecht bedrijf ze laten eindeloos wachten aan de telefoon altijd acht wachtende voor je en ben je dan eindelijk aan de beurt ben valt de lijn uit waardeloos ik denk ook dat ik naar mijn gestorte geld kan fluiten maar ik laat het er niet bij zitten en lid van de consumentenbond en zal deze mensen eens bellen dat ik mijn producten nog steeds niet heb ontvangen
455 Reviews Plaats review
Rieneke
|Had een bestelling gedaan van meerdere artikelen, na aandringen van mijn kant heb ik ontvangen wat ze op voorraad hadden maar er ontbraken nog 2 artikelen, die zouden latier komen. Na 4 weken krijg ik het bericht dat de webshop waar zij kopen failliet was en nu kan ik achteraan sluiten bij de curator en is het maar de vraag of ik nog iets van mijn geld terug zie. Ze zijn niet aangesloten bij een geschillencommissie en hebben er verder geen boodschap aan. Van mij kunnen ze geen bestelling meer tegemoet zien. OPPASSEN DUS.
J. Tieleman
|Ik heb begin april haken besteld en binnen 2 tot 5 werkdagen zouden ze worden geleverd. Werd eind mei. Nu net een mail gekregen dat het 30 juni wordt. Wat een slechte klantenservice. Ik heb mijn geld terug gevraagd. Ben benieuwd.
Jaap
|Zeer slechte levering en service. Op 16-02-2018 order geplaatst, maar na meerdere malen contact pas op 29-02-2018 ontvangen.
Ha tevens 3 x Waelbers Hangslotgrendel Zwart Ø 16 x 100 x 80 mm besteld, maar kreeg er maar 1 waarop een hangslot bevestigd kan worden.
Let op Haxo heeft niets op voorraad en besteld zelf bij verschillende levenaciers pas wanneer de klant een bestelling plaatst!
pim riethoven
|Zeer goede service en klantvriendelijk.
Kwaliteit van de gekochte artikelen zijn prima en een snelle bezorging.
M de Bruijn
|Het is een ongelofelijk slecht bedrijf ze laten eindeloos wachten aan de telefoon altijd acht wachtende voor je en ben je dan eindelijk aan de beurt ben valt de lijn uit waardeloos ik denk ook dat ik naar mijn gestorte geld kan fluiten maar ik laat het er niet bij zitten en lid van de consumentenbond en zal deze mensen eens bellen dat ik mijn producten nog steeds niet heb ontvangen