Hoe bent u met onze kliniek in contact gekomen?
Via huisarts
Verbeterpunten of tips
Geen oordeel
Sterke punten
Snel geholpen en vriendelijke mensen
10
Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
Hoe heeft u het contact met de doktersassistente-balieassistente ervaren?
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / verpleegkundige ervaren?
Werd, voordat een behandeling, onderzoek of ingreep begon, gecontroleerd of u de juiste persoon was? Bijvoorbeeld door naar uw naam en geboortedatum te vragen?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de functielaborant/ verpleegkundige ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u het telefonisch contact met onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?
Anoniem
|
Hoe bent u met onze kliniek in contact gekomen?
Huisarts
8.0
Hoe heeft u de deskundigheid van de functielaborant/ verpleegkundige ervaren?
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / verpleegkundige ervaren?
Hoe heeft u het telefonisch contact met onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van onze kliniek ervaren?
Werd, voordat een behandeling, onderzoek of ingreep begon, gecontroleerd of u de juiste persoon was? Bijvoorbeeld door naar uw naam en geboortedatum te vragen?
Hoe heeft u het contact met de doktersassistente-balieassistente ervaren?
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Anoniem
|
Sterke punten
Snel afspraak en leuke sfeer
Hoe bent u met onze kliniek in contact gekomen?
Huisarts
Verbeterpunten of tips
Geen idee.
8.0
Hoe heeft u de bereikbaarheid van onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?
Werd, voordat een behandeling, onderzoek of ingreep begon, gecontroleerd of u de juiste persoon was? Bijvoorbeeld door naar uw naam en geboortedatum te vragen?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
Hoe heeft u het contact met de doktersassistente-balieassistente ervaren?
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u het telefonisch contact met onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
C.M.M. van Meurs
|
Sterke punten
Snelle behandeling.
Aardige mensen
Hoe bent u met onze kliniek in contact gekomen?
Via huisarts
10
Hoe heeft u de bereikbaarheid van onze kliniek ervaren?
Werd, voordat een behandeling, onderzoek of ingreep begon, gecontroleerd of u de juiste persoon was? Bijvoorbeeld door naar uw naam en geboortedatum te vragen?
Hoe heeft u het contact met de doktersassistente-balieassistente ervaren?
Hoe heeft u het telefonisch contact met onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de functielaborant/ verpleegkundige ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / verpleegkundige ervaren?
Van der velde
|
Hoe bent u met onze kliniek in contact gekomen?
Huisarts.
Verbeterpunten of tips
De lift
Sterke punten
Aandacht.
10
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u de deskundigheid van de functielaborant/ verpleegkundige ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / verpleegkundige ervaren?
Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
Werd, voordat een behandeling, onderzoek of ingreep begon, gecontroleerd of u de juiste persoon was? Bijvoorbeeld door naar uw naam en geboortedatum te vragen?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u het contact met de doktersassistente-balieassistente ervaren?
Hoe heeft u het telefonisch contact met onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van onze kliniek ervaren?
586 Reviews Plaats review
Anoniem
|Hoe bent u met onze kliniek in contact gekomen?
Via huisarts
Verbeterpunten of tips
Geen oordeel
Sterke punten
Snel geholpen en vriendelijke mensen
Anoniem
|Hoe bent u met onze kliniek in contact gekomen?
Huisarts
Anoniem
|Sterke punten
Snel afspraak en leuke sfeer
Hoe bent u met onze kliniek in contact gekomen?
Huisarts
Verbeterpunten of tips
Geen idee.
C.M.M. van Meurs
|Sterke punten
Snelle behandeling.
Aardige mensen
Hoe bent u met onze kliniek in contact gekomen?
Via huisarts
Van der velde
|Hoe bent u met onze kliniek in contact gekomen?
Huisarts.
Verbeterpunten of tips
De lift
Sterke punten
Aandacht.