aanvulling op 25 oktober. Weijs heeft gebeld n.a.v. mijn eerdere posting! Dat getuigt van lef en is een goede zaak. Ik heb uitleg gekregen over de gang van zaken. Voor het overgrote deel bevredigend maar het feit blijft dat ik vind dat Weijs mij had moeten voorstellen om naast een originele audi-compressor er ook een imitatiemodel op de markt was. Weliswaar met minder garantie maar voor een veel lagere prijs.
Wat zeker voor Weijs pleit is dat ze contact hebben gezocht. Voor mij reden om een genuanceerder beeld te geven. Pluspunten: Vriendelijke mensen, goedkoop vervangend vervoer, snel geholpen, klantgericht. Minpunten: De prijzen van (originele audi-)onderdelen.
6.0
F.M.E.
|
Waarschuwing !. Spijtig om hieronder te lezen, dat ze nog steeds dezelfde werkwijze hanteren bij deze garage en niets doen met de kritiek van cliënten. Wij kwamen al drie jaar voor de APK keuring bij deze garage. Met wisselende resultaten en niet goedkoper dan een dealer. Tot er vorig jaar een motorstoring optrad, overtuigden ze mij ervan dat ze capabel genoeg waren om dit probleem te verhelpen. Helaas NIET dus. De auto is ruim vijf weken bij hun geweest, ondanks de vele telefoontjes en bezoekjes (steeds weer vervoer regelen) van ons aan de garage, geen vooruitgang, maar ook geen gevraagde offerte. Een enkele keer hebben we een oude lesauto meegekregen. Uiteindelijk onze auto weer (vol met hondenharen en een diepe kras) mee kunnen nemen. Het had volgens hun aan de oliepomp gelegen. Deze hadden ze schoongemaakt. Prompt viel de motor weer steeds uit, ook met 80 km/h. Levensgevaarlijk !! We gingen gelijk weer terug naar de garage , maar volgens de jongeman was dit toch niet zo erstig, daar konden we gewoon nog mee doorrrijden. Bij een andere grage bleek iets mis te zijn met de gasklepregelaar en het opnieuw installeren van de software te zijn.
Na twee weken kregen we alsnog een hoge rekening, voor een defecte auto. Bovag bemiddeling ingeschakeld, daar wilden ze echter niets van weten. Er is een advocaat (hun vriend uit het rally circuit) ingeschakeld en een rechtszaak aangespannen. Er is een zitting geweest, waar ze glashard alles bij elkaar logen, en verdraaiden in hun eigen voordeel. Ze pleegden zelfs valsheid in geschrifte over de leenauto. Er is ook nooit een bijdrage gemeld. De uitslag volgt in november. Dat door hun toedoen, mijn kinderen en ik hier al anderhalf jaar zeer onder gebukt gaan en in de schuldsanering zullen moeten, als de uitslag voor ons negatief uitvalt, laat ze volledig koud. Brrr. Pluspunten: geen. Minpunten: teveel.
2.0
Reinier
|
Besodemietert of niet besodemietert? Dat is de vraag. Mijn A6 allroad had problemen met de luchtvering aan de voorzijde. Hij bleef vaak wel hoog staan in de derde stand maar liep steeds vaker helemaal leeg. Bij Weijs luidde de diagnose dat de compressor vervangen moest worden. Maar liefst タ1117 ex BTW. Tweede hands was hij niet te krijgen. Of ik zelf kanalen had om aan een compressor te komen? Nee, die had ik niet. Dus dan in vredesnaam maar タ1349 uitgeven. De volgende dag bleek het probleem niet te zijn verholpen, de auto hing weer op de grond. Een garage om de hoek constateerde dat een balg lek was. Na wat eigen zoekwerk op internet een balg gevonden voor タ325 incl BTW (Audi prijs 648 ex) en wat schetste mijn verbazing: 2 leveranciers voor de bewuste compressor voor slechts タ 380 of 385 ex BTW. En bij allebei binnen 24 uur leverbaar. Ik weet niet wat ik er van moet denken.. of eigenlijk weet ik het wel. Pluspunten: Vriendelijke mensen, goedkoop vervangend vervoer, snel geholpen. Minpunten: De prijzen van onderdelen.
4.0
Danny Peters
|
Goede behulpzame garage. Wij hebben al ruim 10 jaar onze auto's ( VW Touran. Pluspunten: Behulpzaam op ieder moment
Goede afspraken
Goede prijs / kwaliteit verhouding
Kennis van zaken en oplossingsgericht. Minpunten: Geen.
10
Johan
|
redelijk garage, totdat het tegenzit. De mensen hieronder die een 10 geven hebben blijkbaar allemaal een gangbare auto met de gangbare problemen die redelijk eenvoudig kunnen worden opgelost. Prijs valt ze dan mee, personeel is vriendelijk tegen ze en dan denkt men blijkbaar al gauw dat het perfect is (gelijk een 10!?)
Helaas heb ik ook anders mogen ervaren. Het probleem bij mijn auto was wat hardnekkiger en ik moest tot 4 keer toe terug naar ze. Men doet maar wat en op een gegeven moment merk je dat ze er zelf ook een beetje moe van worden dat ze het zelf niet meer weten, en je wordt weggekeken. Maar wel een vette rekening natuurlijk! Begrip voor het feit dat je er zelf ook niets aan kunt doen, en dat je ook van alles moet regelen om de auto te brengen en en weer op te halen is er ook niet.
Lang verhaal kort: redelijke garage totdat het probleem een keer tegenzit. Dan blijkt hoe de vork in de steel zit, men wil snel verdienen aan je en als dat moeilijk gaat dien je op te donderen. Hoezo klantvriendelijk?
Verder is het kennisniveau van de monteurs heel verschillend. Het lijkt wel of er zowel HBO-ers als huishoudschool knaapjes rondlopen (zoon?). Als je pech hebt wordt je kostbare auto door zo'n knuppel gerepareerd; echter wel tegen het volle tarief natuurlijk!. Pluspunten: zolang het eenvoudige problemen betreft en je de juist monteur hebt, heb je geluk. Minpunten: zodra het een wat lastiger en hardnekkiger probleem betreft, veel plezier.
12 Reviews Plaats review
Reinier
|aanvulling op 25 oktober. Weijs heeft gebeld n.a.v. mijn eerdere posting! Dat getuigt van lef en is een goede zaak. Ik heb uitleg gekregen over de gang van zaken. Voor het overgrote deel bevredigend maar het feit blijft dat ik vind dat Weijs mij had moeten voorstellen om naast een originele audi-compressor er ook een imitatiemodel op de markt was. Weliswaar met minder garantie maar voor een veel lagere prijs.
Wat zeker voor Weijs pleit is dat ze contact hebben gezocht. Voor mij reden om een genuanceerder beeld te geven. Pluspunten: Vriendelijke mensen, goedkoop vervangend vervoer, snel geholpen, klantgericht. Minpunten: De prijzen van (originele audi-)onderdelen.
F.M.E.
|Waarschuwing !. Spijtig om hieronder te lezen, dat ze nog steeds dezelfde werkwijze hanteren bij deze garage en niets doen met de kritiek van cliënten. Wij kwamen al drie jaar voor de APK keuring bij deze garage. Met wisselende resultaten en niet goedkoper dan een dealer. Tot er vorig jaar een motorstoring optrad, overtuigden ze mij ervan dat ze capabel genoeg waren om dit probleem te verhelpen. Helaas NIET dus. De auto is ruim vijf weken bij hun geweest, ondanks de vele telefoontjes en bezoekjes (steeds weer vervoer regelen) van ons aan de garage, geen vooruitgang, maar ook geen gevraagde offerte. Een enkele keer hebben we een oude lesauto meegekregen. Uiteindelijk onze auto weer (vol met hondenharen en een diepe kras) mee kunnen nemen. Het had volgens hun aan de oliepomp gelegen. Deze hadden ze schoongemaakt. Prompt viel de motor weer steeds uit, ook met 80 km/h. Levensgevaarlijk !! We gingen gelijk weer terug naar de garage , maar volgens de jongeman was dit toch niet zo erstig, daar konden we gewoon nog mee doorrrijden. Bij een andere grage bleek iets mis te zijn met de gasklepregelaar en het opnieuw installeren van de software te zijn.
Na twee weken kregen we alsnog een hoge rekening, voor een defecte auto. Bovag bemiddeling ingeschakeld, daar wilden ze echter niets van weten. Er is een advocaat (hun vriend uit het rally circuit) ingeschakeld en een rechtszaak aangespannen. Er is een zitting geweest, waar ze glashard alles bij elkaar logen, en verdraaiden in hun eigen voordeel. Ze pleegden zelfs valsheid in geschrifte over de leenauto. Er is ook nooit een bijdrage gemeld. De uitslag volgt in november. Dat door hun toedoen, mijn kinderen en ik hier al anderhalf jaar zeer onder gebukt gaan en in de schuldsanering zullen moeten, als de uitslag voor ons negatief uitvalt, laat ze volledig koud. Brrr. Pluspunten: geen. Minpunten: teveel.
Reinier
|Besodemietert of niet besodemietert? Dat is de vraag. Mijn A6 allroad had problemen met de luchtvering aan de voorzijde. Hij bleef vaak wel hoog staan in de derde stand maar liep steeds vaker helemaal leeg. Bij Weijs luidde de diagnose dat de compressor vervangen moest worden. Maar liefst タ1117 ex BTW. Tweede hands was hij niet te krijgen. Of ik zelf kanalen had om aan een compressor te komen? Nee, die had ik niet. Dus dan in vredesnaam maar タ1349 uitgeven. De volgende dag bleek het probleem niet te zijn verholpen, de auto hing weer op de grond. Een garage om de hoek constateerde dat een balg lek was. Na wat eigen zoekwerk op internet een balg gevonden voor タ325 incl BTW (Audi prijs 648 ex) en wat schetste mijn verbazing: 2 leveranciers voor de bewuste compressor voor slechts タ 380 of 385 ex BTW. En bij allebei binnen 24 uur leverbaar. Ik weet niet wat ik er van moet denken.. of eigenlijk weet ik het wel. Pluspunten: Vriendelijke mensen, goedkoop vervangend vervoer, snel geholpen. Minpunten: De prijzen van onderdelen.
Danny Peters
|Goede behulpzame garage. Wij hebben al ruim 10 jaar onze auto's ( VW Touran. Pluspunten: Behulpzaam op ieder moment
Goede afspraken
Goede prijs / kwaliteit verhouding
Kennis van zaken en oplossingsgericht. Minpunten: Geen.
Johan
|redelijk garage, totdat het tegenzit. De mensen hieronder die een 10 geven hebben blijkbaar allemaal een gangbare auto met de gangbare problemen die redelijk eenvoudig kunnen worden opgelost. Prijs valt ze dan mee, personeel is vriendelijk tegen ze en dan denkt men blijkbaar al gauw dat het perfect is (gelijk een 10!?)
Helaas heb ik ook anders mogen ervaren. Het probleem bij mijn auto was wat hardnekkiger en ik moest tot 4 keer toe terug naar ze. Men doet maar wat en op een gegeven moment merk je dat ze er zelf ook een beetje moe van worden dat ze het zelf niet meer weten, en je wordt weggekeken. Maar wel een vette rekening natuurlijk! Begrip voor het feit dat je er zelf ook niets aan kunt doen, en dat je ook van alles moet regelen om de auto te brengen en en weer op te halen is er ook niet.
Lang verhaal kort: redelijke garage totdat het probleem een keer tegenzit. Dan blijkt hoe de vork in de steel zit, men wil snel verdienen aan je en als dat moeilijk gaat dien je op te donderen. Hoezo klantvriendelijk?
Verder is het kennisniveau van de monteurs heel verschillend. Het lijkt wel of er zowel HBO-ers als huishoudschool knaapjes rondlopen (zoon?). Als je pech hebt wordt je kostbare auto door zo'n knuppel gerepareerd; echter wel tegen het volle tarief natuurlijk!. Pluspunten: zolang het eenvoudige problemen betreft en je de juist monteur hebt, heb je geluk. Minpunten: zodra het een wat lastiger en hardnekkiger probleem betreft, veel plezier.