Geweldig welkom, vriendelijk personeel! Hartelijk dank aan Dirk Luimstra, zeer hulpvaardig en bekwaam. Topservice van start tot finish! Sterk aanbevolen, opnieuw en opnieuw."
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Dompeling
|
Komt mijn kleindochter (14)met haar daar gekochte bril voor reparatie omdat hoesje van brillenpootje er af is gegaan .
Wat zeggen ze daar moet je voor betalen .
Wat is de betekenis van service daar .
Overal bij brillen zaken wordt het gratis gemaakt daar heet het service HANS ANDERS
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Saskia
|
Ik ben niet iemand om reviews te schrijven maar zot me behoorlijk dwars.Ik kwam er met mijn vader. Die bijna geen lucht meer had doordat hij van de auto naar de winkel moest lopen...En hij probeerde te vertellen waarom hij in de winkel was en wat jij graag wilde...maar hij kwam totaal niet uit zijn woorden en had het verschrikkelijk benauwd..in plaatst de medewerkster hem te hulp schoot en bijv.even een stoel gaf...blaft ze hem af dat hij normaal tegen haar moest praten en dat hij niet zo kortaf moest doen....ik was zo verbaasd en schaamde me...allemaal klanten in de winkel.....toen we weggingen heb ik het nog wel aangeven dat dat niet zo netjes was...maar het is al gebeurd.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Hans Anders
|
Ogen worden zeer zorgvuldig doorgemeten, deskundige hulp bij het kiezen van een montuur. Indien nodig wordt doorverwezen naar een oogarts. Benadering is vriendelijk.
25 Reviews Plaats review
frans
|Geweldig welkom, vriendelijk personeel! Hartelijk dank aan Dirk Luimstra, zeer hulpvaardig en bekwaam. Topservice van start tot finish! Sterk aanbevolen, opnieuw en opnieuw."
Dompeling
|Komt mijn kleindochter (14)met haar daar gekochte bril voor reparatie omdat hoesje van brillenpootje er af is gegaan .
Wat zeggen ze daar moet je voor betalen .
Wat is de betekenis van service daar .
Overal bij brillen zaken wordt het gratis gemaakt daar heet het service HANS ANDERS
Saskia
|Ik ben niet iemand om reviews te schrijven maar zot me behoorlijk dwars.Ik kwam er met mijn vader. Die bijna geen lucht meer had doordat hij van de auto naar de winkel moest lopen...En hij probeerde te vertellen waarom hij in de winkel was en wat jij graag wilde...maar hij kwam totaal niet uit zijn woorden en had het verschrikkelijk benauwd..in plaatst de medewerkster hem te hulp schoot en bijv.even een stoel gaf...blaft ze hem af dat hij normaal tegen haar moest praten en dat hij niet zo kortaf moest doen....ik was zo verbaasd en schaamde me...allemaal klanten in de winkel.....toen we weggingen heb ik het nog wel aangeven dat dat niet zo netjes was...maar het is al gebeurd.
Klant van Hans Anders
|Ogen worden zeer zorgvuldig doorgemeten, deskundige hulp bij het kiezen van een montuur. Indien nodig wordt doorverwezen naar een oogarts. Benadering is vriendelijk.
Klant van Hans Anders
|Wij komen er aletijd en dat bevalt prima.