Op 9 juni zijn we naar Haco Zutphen geweest om ideeën op te doen. We hebben toen een mooie bank gezien. We hebben daar meerdere foto's van gemaakt terwijl we op de bank zitten. Op het prijskaartje staat dat de bank € 2.699 kost. We hebben een gesprek gevoerd met een verkoopster die gaf ons uitleg over de verschillende stoffen. We gaven aan dat we een stof wouden uit prijsklasse 3 dat was dezelfde prijs klasse als de bank in de winkel, dus de prijs zoals die op het prijskaartje staat € 2.699. Nu wouden we daar nog even over nadenken en zijn we afgelopen donderdag 10 juli terug gegaan naar Haco Zutphen. We werden daar geholpen door een jonge dame. We gaven aan dat we deze bank wouden met de stof uit prijsklasse 3 wilde. De jonge dame ging de bank tekenen voor ons met als resultaat dat de bank nu € 500 duurder was. We stelde de vraag waarom de bank nu zoveel duurder was als op 9 juni. De dame gaf aan dat het op 9 juni een voorraadmodel was terwijl dit op de dag niet tegen ons verteld is en ook niet op het prijskaartje stond.
We hebben achteraf nog geprobeerd om nader tot elkaar te komen maar de jonge dame die we aan de telefoon hebben gehad en die ons in de winkel geholpen heeft reageerde heel fel aan de telefoon en gaf aan: ik heb jullie dit verhaal ook in de winkel uitgelegd en nee we kunnen hier niks mee en we mogen hier niets mee van onze manager. Conclusie: verkeerd voorgelicht. MENSEN WEES GEWAARSCHUWD en let heel goed op wat ze je vertellen!!!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
M
|
Nooit meer! Mijn bestelde stoelen komen qua kleur niet overeen met de stof op de staal die ik heb gekozen. De verkoper zag dat ook en zei dat het komt door verschillende verfbaden. Daarbij kwam nog een heel verhaal over de stof, dat me niet is verteld toen ik de stoelen kocht.
Haco zegt nu dat ik bij uitzondering de stoelen mag ruilen maar wel tegen annuleringskosten. Dus ik moet betalen én ik ben verplicht nieuwe stoelen te bestellen! Ik moet dan weer 10 weken wachten op nieuwe stoelen, waarvan ik niet weet of de kleur dan wel klopt. Ik ga hier zeker niets meer kopen en zou het ook niemand aanraden. Ze nemen geen verantwoording voor leverings- of productiefouten. Heel slechte klantenservice, er is niet mee te communiceren, sturen steeds een eenzijdig verhaal
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Dago de Werd
|
Gewoon alles goed, bediening, leveringstermijn, medewerkers, en topproduct. Heerlijke relaxfauteuil Havanna!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Dominika
|
Very bad service. I've got damaged table. First of all, I got a table that looked completely different than the show model. Additionally it had white stains. Even a store employee said the stains shouldn't be there. I send a mail to customer service and the lady answer me, that this stains are 'normal'. It wasn't 'normal'. I asked in few places. It was damages and they didn't want to take responsible. I wanted to change a table for a new one, with no damages. I send them five mails and I didn't get answer. They ignored me. I had to return the table. The stuff from the shop looks differently than what You'll get. I will never buy anything from this store again and I do not recommend it to anyone.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Shana
|
Wij komen hier nooit meer…
Van 2 keer toe te horen krijgen dat de spullen er zouden zijn, een busje huren en te horen krijgen dat de spullen er niet zijn, omdat een dame van de winkel zwanger is en ze niet kan tillen, tot ze 3 dagen later willen ophalen en ze onbemand in een loods aantreffen. Veruit Belachelijk voor de prijs die je betaald voor de spullen.
965 Reviews Plaats review
Esmarada
|Op 9 juni zijn we naar Haco Zutphen geweest om ideeën op te doen. We hebben toen een mooie bank gezien. We hebben daar meerdere foto's van gemaakt terwijl we op de bank zitten. Op het prijskaartje staat dat de bank € 2.699 kost. We hebben een gesprek gevoerd met een verkoopster die gaf ons uitleg over de verschillende stoffen. We gaven aan dat we een stof wouden uit prijsklasse 3 dat was dezelfde prijs klasse als de bank in de winkel, dus de prijs zoals die op het prijskaartje staat € 2.699. Nu wouden we daar nog even over nadenken en zijn we afgelopen donderdag 10 juli terug gegaan naar Haco Zutphen. We werden daar geholpen door een jonge dame. We gaven aan dat we deze bank wouden met de stof uit prijsklasse 3 wilde. De jonge dame ging de bank tekenen voor ons met als resultaat dat de bank nu € 500 duurder was. We stelde de vraag waarom de bank nu zoveel duurder was als op 9 juni. De dame gaf aan dat het op 9 juni een voorraadmodel was terwijl dit op de dag niet tegen ons verteld is en ook niet op het prijskaartje stond.
We hebben achteraf nog geprobeerd om nader tot elkaar te komen maar de jonge dame die we aan de telefoon hebben gehad en die ons in de winkel geholpen heeft reageerde heel fel aan de telefoon en gaf aan: ik heb jullie dit verhaal ook in de winkel uitgelegd en nee we kunnen hier niks mee en we mogen hier niets mee van onze manager. Conclusie: verkeerd voorgelicht. MENSEN WEES GEWAARSCHUWD en let heel goed op wat ze je vertellen!!!!
M
|Nooit meer! Mijn bestelde stoelen komen qua kleur niet overeen met de stof op de staal die ik heb gekozen. De verkoper zag dat ook en zei dat het komt door verschillende verfbaden. Daarbij kwam nog een heel verhaal over de stof, dat me niet is verteld toen ik de stoelen kocht.
Haco zegt nu dat ik bij uitzondering de stoelen mag ruilen maar wel tegen annuleringskosten. Dus ik moet betalen én ik ben verplicht nieuwe stoelen te bestellen! Ik moet dan weer 10 weken wachten op nieuwe stoelen, waarvan ik niet weet of de kleur dan wel klopt. Ik ga hier zeker niets meer kopen en zou het ook niemand aanraden. Ze nemen geen verantwoording voor leverings- of productiefouten. Heel slechte klantenservice, er is niet mee te communiceren, sturen steeds een eenzijdig verhaal
Dago de Werd
|Gewoon alles goed, bediening, leveringstermijn, medewerkers, en topproduct. Heerlijke relaxfauteuil Havanna!
Dominika
|Very bad service. I've got damaged table. First of all, I got a table that looked completely different than the show model. Additionally it had white stains. Even a store employee said the stains shouldn't be there. I send a mail to customer service and the lady answer me, that this stains are 'normal'. It wasn't 'normal'. I asked in few places. It was damages and they didn't want to take responsible. I wanted to change a table for a new one, with no damages. I send them five mails and I didn't get answer. They ignored me. I had to return the table. The stuff from the shop looks differently than what You'll get. I will never buy anything from this store again and I do not recommend it to anyone.
Shana
|Wij komen hier nooit meer…
Van 2 keer toe te horen krijgen dat de spullen er zouden zijn, een busje huren en te horen krijgen dat de spullen er niet zijn, omdat een dame van de winkel zwanger is en ze niet kan tillen, tot ze 3 dagen later willen ophalen en ze onbemand in een loods aantreffen. Veruit Belachelijk voor de prijs die je betaald voor de spullen.