Nooit meer! Mijn bestelde stoelen komen qua kleur niet overeen met de stof op de staal die ik heb gekozen. De verkoper zag dat ook en zei dat het komt door verschillende verfbaden. Daarbij kwam nog een heel verhaal over de stof, dat me niet is verteld toen ik de stoelen kocht.
Haco zegt nu dat ik bij uitzondering de stoelen mag ruilen maar wel tegen annuleringskosten. Dus ik moet betalen én ik ben verplicht nieuwe stoelen te bestellen! Ik moet dan weer 10 weken wachten op nieuwe stoelen, waarvan ik niet weet of de kleur dan wel klopt. Ik ga hier zeker niets meer kopen en zou het ook niemand aanraden. Ze nemen geen verantwoording voor leverings- of productiefouten. Heel slechte klantenservice, er is niet mee te communiceren, sturen steeds een eenzijdig verhaal
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Dago de Werd
|
Gewoon alles goed, bediening, leveringstermijn, medewerkers, en topproduct. Heerlijke relaxfauteuil Havanna!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Dominika
|
Very bad service. I've got damaged table. First of all, I got a table that looked completely different than the show model. Additionally it had white stains. Even a store employee said the stains shouldn't be there. I send a mail to customer service and the lady answer me, that this stains are 'normal'. It wasn't 'normal'. I asked in few places. It was damages and they didn't want to take responsible. I wanted to change a table for a new one, with no damages. I send them five mails and I didn't get answer. They ignored me. I had to return the table. The stuff from the shop looks differently than what You'll get. I will never buy anything from this store again and I do not recommend it to anyone.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Shana
|
Wij komen hier nooit meer…
Van 2 keer toe te horen krijgen dat de spullen er zouden zijn, een busje huren en te horen krijgen dat de spullen er niet zijn, omdat een dame van de winkel zwanger is en ze niet kan tillen, tot ze 3 dagen later willen ophalen en ze onbemand in een loods aantreffen. Veruit Belachelijk voor de prijs die je betaald voor de spullen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Melissa
|
Teleurstellende Haco Utrecht.
Een bank en bed in bestelling staan. Na de afgesproken 14 weken zelf contact moeten opnemen. Bed staat er wel, de bank nog niet. Gaat nog eens ruim 2 weken duren.
Totaal geen communicatie, tegemoetkoming of iets van compassie. Totaal geen lekker gevoel bij!
964 Reviews Plaats review
M
|Nooit meer! Mijn bestelde stoelen komen qua kleur niet overeen met de stof op de staal die ik heb gekozen. De verkoper zag dat ook en zei dat het komt door verschillende verfbaden. Daarbij kwam nog een heel verhaal over de stof, dat me niet is verteld toen ik de stoelen kocht.
Haco zegt nu dat ik bij uitzondering de stoelen mag ruilen maar wel tegen annuleringskosten. Dus ik moet betalen én ik ben verplicht nieuwe stoelen te bestellen! Ik moet dan weer 10 weken wachten op nieuwe stoelen, waarvan ik niet weet of de kleur dan wel klopt. Ik ga hier zeker niets meer kopen en zou het ook niemand aanraden. Ze nemen geen verantwoording voor leverings- of productiefouten. Heel slechte klantenservice, er is niet mee te communiceren, sturen steeds een eenzijdig verhaal
Dago de Werd
|Gewoon alles goed, bediening, leveringstermijn, medewerkers, en topproduct. Heerlijke relaxfauteuil Havanna!
Dominika
|Very bad service. I've got damaged table. First of all, I got a table that looked completely different than the show model. Additionally it had white stains. Even a store employee said the stains shouldn't be there. I send a mail to customer service and the lady answer me, that this stains are 'normal'. It wasn't 'normal'. I asked in few places. It was damages and they didn't want to take responsible. I wanted to change a table for a new one, with no damages. I send them five mails and I didn't get answer. They ignored me. I had to return the table. The stuff from the shop looks differently than what You'll get. I will never buy anything from this store again and I do not recommend it to anyone.
Shana
|Wij komen hier nooit meer…
Van 2 keer toe te horen krijgen dat de spullen er zouden zijn, een busje huren en te horen krijgen dat de spullen er niet zijn, omdat een dame van de winkel zwanger is en ze niet kan tillen, tot ze 3 dagen later willen ophalen en ze onbemand in een loods aantreffen. Veruit Belachelijk voor de prijs die je betaald voor de spullen.
Melissa
|Teleurstellende Haco Utrecht.
Een bank en bed in bestelling staan. Na de afgesproken 14 weken zelf contact moeten opnemen. Bed staat er wel, de bank nog niet. Gaat nog eens ruim 2 weken duren.
Totaal geen communicatie, tegemoetkoming of iets van compassie. Totaal geen lekker gevoel bij!