20 oktober iphone besteld die binnen een week zo worden opgeleverd
20 november de verlenging geanuleerd
nu 30 december geen toestel gezien en ook geen annulering geregeld bij de provider.
de abonnementskosten lopen gewoon door
elke keer bellen maar wordt niet echt geholpen en geven geen duidelijk afspraak
lijkt net of je tegen een muur praat
elke keer leugen dat het binnen 5 dagen wordt geregeld maar na die 5 dagen zeggen ze weer 5 dagen ook na een maand.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Oeteltje
|
Zeer slechte ervaring met deze webwinkel Ik denk dat ik ben opgelicht zie de laatste reviews op kieskeurig.nl - conzuwijzer.nl - reviewspot.nl - trustpilot.nl - prijsvergelijk.nl dan ziet het er niet vrolijk uit.
Ik heb op 03-08-2014 een Samsung Galaxy S4 mini gekocht
maar na 4 dagen en diverse keer bellen kom ik erachter
dat ze helemaal geen toestel op voorraad hebben, ik heb
toen de bestelling geannuleerd.( stond wel op voorraad op de website)
En ik zit nog steeds op mijn geld te wachten, Steeds wordt er beloofd dat het geld op dinsdag wordt overgemaakt.
Ik heb al diverse keren weer gebeld en krijg een hoop smoesjes.
Moeilijk aan de telefoon te krijgen steeds veel wachtende voor je en dan u bent de laatst wachtende, en dan een hele tijd een moment geduld A.U.B, De man aan de telefoon is een smoesjes verzinner, om je maar af te wimperen.
Gemiddeld 20 min tot 30 min moeten wachten voor je ze te pakken hebt.
Ik sla nu een andere weg in om mijn geld terug te krijgen.
0.0
0
1
Wim_Bas
|
Prijs is goed - Klantervaring minder Toptoestel voor weinig icm met een behoorlijke korting op een T-Mobile bundel bij verlenging. Ik heb T-Mobile gebeld: Nee, dat konden ze niet bieden - dus voor GSMEasy gegaan. Online afhandeling van de bestelling is goed, emails zijn volledig maar daarna stokt de communicatie. Telefoon niet voorradig bij T-Mobile. Dit wordt niet doorgegeven door GSMEasy. Dus bellen maar en zelf verhaal halen. Ook is de bundel niet omgezet na twee weken en bel ik ondanks nieuwe SIM nog met oude abonnement - iets waar ik zelf achter moet komen nadat ik een automatische SM van T-Mobile krijg. Wat natuurlijk ook betekent dat de einddatum van het bundel ook weer verschuift. Uiteindelijk hoop ik op een goede uitkomst - ik beoordeel hier dus de ervaring tot nu toe:
- Ondanks professionele telefonisten en een goed functionerende website en initiële communicatie zijn er gaten aan de achterkant waardoor de klantervaring ronduit matig te noemen is
- Pro-actieve communicatie met klanten mag naar een beter niveau
- De service lijkt slecht ingericht te zijn wanneer zaken niet naar verwachting lijken te lopen.
7.0
0
1
Gesponsord
Thom
|
goede website, goede prijs goede website goed te bedienen en prijs was superscherp.
informatievoorziening is OK, maar kan beter.
in ieder geval wel aan te raden.
8.0
0
1
Trendbox Panel
|
Prijs goed service slecht Ze hebben goede prijzen maar doe omschrijving van sommige artikelen zijn erg misleidend daaorbij zijn ze per email niet snel met antwoorden en krijg je geen persoonlijk antwoord maar een standaard mailtje als antwoord
9 Reviews Plaats review
adam
|20 oktober iphone besteld die binnen een week zo worden opgeleverd
20 november de verlenging geanuleerd
nu 30 december geen toestel gezien en ook geen annulering geregeld bij de provider.
de abonnementskosten lopen gewoon door
elke keer bellen maar wordt niet echt geholpen en geven geen duidelijk afspraak
lijkt net of je tegen een muur praat
elke keer leugen dat het binnen 5 dagen wordt geregeld maar na die 5 dagen zeggen ze weer 5 dagen ook na een maand.
Oeteltje
|Zeer slechte ervaring met deze webwinkel
Ik denk dat ik ben opgelicht zie de laatste reviews op kieskeurig.nl - conzuwijzer.nl - reviewspot.nl - trustpilot.nl - prijsvergelijk.nl dan ziet het er niet vrolijk uit.
Ik heb op 03-08-2014 een Samsung Galaxy S4 mini gekocht
maar na 4 dagen en diverse keer bellen kom ik erachter
dat ze helemaal geen toestel op voorraad hebben, ik heb
toen de bestelling geannuleerd.( stond wel op voorraad op de website)
En ik zit nog steeds op mijn geld te wachten, Steeds wordt er beloofd dat het geld op dinsdag wordt overgemaakt.
Ik heb al diverse keren weer gebeld en krijg een hoop smoesjes.
Moeilijk aan de telefoon te krijgen steeds veel wachtende voor je en dan u bent de laatst wachtende, en dan een hele tijd een moment geduld A.U.B, De man aan de telefoon is een smoesjes verzinner, om je maar af te wimperen.
Gemiddeld 20 min tot 30 min moeten wachten voor je ze te pakken hebt.
Ik sla nu een andere weg in om mijn geld terug te krijgen.
Wim_Bas
|Prijs is goed - Klantervaring minder
Toptoestel voor weinig icm met een behoorlijke korting op een T-Mobile bundel bij verlenging. Ik heb T-Mobile gebeld: Nee, dat konden ze niet bieden - dus voor GSMEasy gegaan. Online afhandeling van de bestelling is goed, emails zijn volledig maar daarna stokt de communicatie. Telefoon niet voorradig bij T-Mobile. Dit wordt niet doorgegeven door GSMEasy. Dus bellen maar en zelf verhaal halen. Ook is de bundel niet omgezet na twee weken en bel ik ondanks nieuwe SIM nog met oude abonnement - iets waar ik zelf achter moet komen nadat ik een automatische SM van T-Mobile krijg. Wat natuurlijk ook betekent dat de einddatum van het bundel ook weer verschuift. Uiteindelijk hoop ik op een goede uitkomst - ik beoordeel hier dus de ervaring tot nu toe:
- Ondanks professionele telefonisten en een goed functionerende website en initiële communicatie zijn er gaten aan de achterkant waardoor de klantervaring ronduit matig te noemen is
- Pro-actieve communicatie met klanten mag naar een beter niveau
- De service lijkt slecht ingericht te zijn wanneer zaken niet naar verwachting lijken te lopen.
Thom
|goede website, goede prijs
goede website goed te bedienen en prijs was superscherp.
informatievoorziening is OK, maar kan beter.
in ieder geval wel aan te raden.
Trendbox Panel
|Prijs goed service slecht
Ze hebben goede prijzen maar doe omschrijving van sommige artikelen zijn erg misleidend daaorbij zijn ze per email niet snel met antwoorden en krijg je geen persoonlijk antwoord maar een standaard mailtje als antwoord