Scherm van iPhone 8 laten vervangen. Nieuw scherm geplaatst, super service, direct opgelost en mooi hoesje erbij gekocht. Aardige lui en één ding: ze rusten niet voordat ze weten wat er aan de hand is en een oplossing kan worden aangeboden. Niet van kastje naar muurtje, maar: "wat kunnen we doen om te helpen", dat is pas service.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bernard de vries
|
Ik had een probleem met mijn oplaad contact en het bezorgde me redelijk wat stress. Stapte tijden het winkelen naar binnen en legde het probleem uit, de heer Sarsam zei dat het geen enkel probleem was en ik het over een half uur weer kon ophalen. Na eem half uur kwam ik terug en verrekt het werkte weer uitmuntend en dat voor een scherpe prijs. Ben dan ook enkel positief over deze winkel.
9.5
0
Johan
|
Geweldige service kon hier heel makkelijk mijn koelkast laten maken!
9.0
0
Gesponsord
Lil
|
Meerdere malen mijn telefoon (I-phone 4 en 5) hier ter reparatie gebracht. Telkens goed en snel opgelost. Goede service en kwaliteit tegen een scherpe prijs. Erg vriendelijk personeel.
9.0
0
Robje
|
Slechte ervaring en ik koop er niets meer want ze verkopen je een kabel voor de iPhone 6 en die blijkt niet te werken.
Ik ben teruggegaan maar ik kreeg geen andere kabel want ik had moeten weten dat iPhone alleen echte kabels accepteert.
Zij verkopen mij een kabel waarvan in wisten dat deze problemen geeft bij de iPhone 5 en 6.
Ik kon een echte kabel kopen en kreeg dan 5 euro korting, dan kostte alles bij elkaar 20 euro (incl slecht werkende kabel).
Wij kopen dus niets mee bij telephone point Amersfoort, maar wat de eigenaar niet weet is dat wij onze iPhone's, van onze zaak, ter reparatie naar hem lieten brengen.
Deze opdracht is hij vanaf nu kwijt, onze directie zal ik bijpraten over de manier van werken door dit bedrijf.
5 Reviews Plaats review
Shai
|Scherm van iPhone 8 laten vervangen. Nieuw scherm geplaatst, super service, direct opgelost en mooi hoesje erbij gekocht. Aardige lui en één ding: ze rusten niet voordat ze weten wat er aan de hand is en een oplossing kan worden aangeboden. Niet van kastje naar muurtje, maar: "wat kunnen we doen om te helpen", dat is pas service.
Bernard de vries
|Ik had een probleem met mijn oplaad contact en het bezorgde me redelijk wat stress. Stapte tijden het winkelen naar binnen en legde het probleem uit, de heer Sarsam zei dat het geen enkel probleem was en ik het over een half uur weer kon ophalen. Na eem half uur kwam ik terug en verrekt het werkte weer uitmuntend en dat voor een scherpe prijs. Ben dan ook enkel positief over deze winkel.
Johan
|Geweldige service kon hier heel makkelijk mijn koelkast laten maken!
Lil
|Meerdere malen mijn telefoon (I-phone 4 en 5) hier ter reparatie gebracht. Telkens goed en snel opgelost. Goede service en kwaliteit tegen een scherpe prijs. Erg vriendelijk personeel.
Robje
|Slechte ervaring en ik koop er niets meer want ze verkopen je een kabel voor de iPhone 6 en die blijkt niet te werken.
Ik ben teruggegaan maar ik kreeg geen andere kabel want ik had moeten weten dat iPhone alleen echte kabels accepteert.
Zij verkopen mij een kabel waarvan in wisten dat deze problemen geeft bij de iPhone 5 en 6.
Ik kon een echte kabel kopen en kreeg dan 5 euro korting, dan kostte alles bij elkaar 20 euro (incl slecht werkende kabel).
Wij kopen dus niets mee bij telephone point Amersfoort, maar wat de eigenaar niet weet is dat wij onze iPhone's, van onze zaak, ter reparatie naar hem lieten brengen.
Deze opdracht is hij vanaf nu kwijt, onze directie zal ik bijpraten over de manier van werken door dit bedrijf.