wauw! Pruijs Groningen een garage waar ik per ongeluk een afspraak had gemaakt inplaats van Century. Februari een Polo heen gebracht en daar gerepareeerd, kosten 220 euro. Akkoord. Injector reieniger en multiriem met rolletjes. Ik mijn auto ophalen en bam, auto doet weer raar. Direct heen gegaan en aangegeven dat probleem er nog is. Geen oplossing je moet hem nog even inrijden. Factuur thuis gekregen van 400 euro. Direct gebeld aangegeven dat die factuur niet de afgesproken factuur is. Beste eigenaar gaf aan dat hij het niet weet en dat hij mij gaat terug bellen. dit heb ik 7 keer gedaan en ik ben daar zelfs 2 keer naar toe geweest om verhaal te halen, geen antwoord. na 2 week op dit probleem te hebben gereden. ben ik naar local garage die direct mijn kon helpen.
8 maanden zonder enige reactie, omdat zijn vrouw in het ziekenhuis lag, kreeg ik een factuur. Ik weer bellen en de beste man zegt dat zijn collega's aangegeven dat ze dit hebben gezegd en dat dit op papier staat. Bedrijf zit vol leugens en toegeven om een fout ho maar. Geen enkele klantenservice op geen enkel gebied, maar wel 77 euro per uur vragen en vervolgens uurwerk verhogen voor een simpel multiriem met rollen. Rolletjes zijn zelfs niet goed na 1 jaar en begint weer aparte geluiden te maken.
een GEWAARSCHUWD MENS TELT VOOR TWEE.
3.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Autoservice Pruijs B.V.
|
Betrouwbaar en vriendelijk bedrijf met uitstekende service. Het onderhoud is hier duidelijk goedkoper dan bij andere VW dealers.
10
De kwaliteit van de informatie
De klantgerichtheid van de medewerker
De prijsstelling
De nazorg
Het onderhoud
De uitstraling
Klant van Autoservice Pruijs B.V.
|
ik ben correct op een vriendelijk manier met een prettige sfeer ontvangen.
3 Reviews Plaats review
Famous
|wauw! Pruijs Groningen een garage waar ik per ongeluk een afspraak had gemaakt inplaats van Century. Februari een Polo heen gebracht en daar gerepareeerd, kosten 220 euro. Akkoord. Injector reieniger en multiriem met rolletjes. Ik mijn auto ophalen en bam, auto doet weer raar. Direct heen gegaan en aangegeven dat probleem er nog is. Geen oplossing je moet hem nog even inrijden. Factuur thuis gekregen van 400 euro. Direct gebeld aangegeven dat die factuur niet de afgesproken factuur is. Beste eigenaar gaf aan dat hij het niet weet en dat hij mij gaat terug bellen. dit heb ik 7 keer gedaan en ik ben daar zelfs 2 keer naar toe geweest om verhaal te halen, geen antwoord. na 2 week op dit probleem te hebben gereden. ben ik naar local garage die direct mijn kon helpen.
8 maanden zonder enige reactie, omdat zijn vrouw in het ziekenhuis lag, kreeg ik een factuur. Ik weer bellen en de beste man zegt dat zijn collega's aangegeven dat ze dit hebben gezegd en dat dit op papier staat. Bedrijf zit vol leugens en toegeven om een fout ho maar. Geen enkele klantenservice op geen enkel gebied, maar wel 77 euro per uur vragen en vervolgens uurwerk verhogen voor een simpel multiriem met rollen. Rolletjes zijn zelfs niet goed na 1 jaar en begint weer aparte geluiden te maken.
een GEWAARSCHUWD MENS TELT VOOR TWEE.
Klant van Autoservice Pruijs B.V.
|Betrouwbaar en vriendelijk bedrijf met uitstekende service. Het onderhoud is hier duidelijk goedkoper dan bij andere VW dealers.
Klant van Autoservice Pruijs B.V.
|ik ben correct op een vriendelijk manier met een prettige sfeer ontvangen.