Ik heb de trouwring van mijn (overleden) vrouw en de ring van mijzelf in drie gelijke delen laten zagen.
Perfect resultaat. Goedee service en rustige vriendelijke klant behandeling. Aanbeveling voor het echte vakmanschap. Mijn drie kinderen zijn er erg blij mee.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
emma
|
super goede kwaliteit, en vriendelijk personeel!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hem Smits
|
Heb van 2 trouwringen een laten maken omdat mijn vrouw is overleden.De Hr.Frencken heeft er iets mooi,s van gemaakt.Fijne juwelier je krijgt ook goed advies.Bedankt.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Nicole
|
Fijne zaak en erg klantvriendelijk.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
H.de Visser
|
Ik heb een batterij laten vervangen van mijn horloge bij Frencken. Bij ophalen was het glas aan de binnenkant beschadigd. Hij ontkende dat dat daar gebeurd was. Hij weigerde dan ook om mijn kapotte glas kosteloos te vervangen. Mijn aanbod om dan de kosten te delen, wees hij af. Mijn advies: maak ter plekke een foto van je spullen, die je aanbiedt ter reparatie.
5 Reviews Plaats review
Jan
|Ik heb de trouwring van mijn (overleden) vrouw en de ring van mijzelf in drie gelijke delen laten zagen.
Perfect resultaat. Goedee service en rustige vriendelijke klant behandeling. Aanbeveling voor het echte vakmanschap. Mijn drie kinderen zijn er erg blij mee.
emma
|super goede kwaliteit, en vriendelijk personeel!
Hem Smits
|Heb van 2 trouwringen een laten maken omdat mijn vrouw is overleden.De Hr.Frencken heeft er iets mooi,s van gemaakt.Fijne juwelier je krijgt ook goed advies.Bedankt.
Nicole
|Fijne zaak en erg klantvriendelijk.
H.de Visser
|Ik heb een batterij laten vervangen van mijn horloge bij Frencken. Bij ophalen was het glas aan de binnenkant beschadigd. Hij ontkende dat dat daar gebeurd was. Hij weigerde dan ook om mijn kapotte glas kosteloos te vervangen. Mijn aanbod om dan de kosten te delen, wees hij af. Mijn advies: maak ter plekke een foto van je spullen, die je aanbiedt ter reparatie.