Een auto gekocht die er op het oog ontzettend goed uitzag.andere motivatie was dat de auto al 14 jaar bij hun in onderhoud was en ze er alles vanaf wisten .
Uiteindelijk bleek bij thuiskomst na een aantal dagen dat de centrale deur vergrendeling niet werkte ,even eens was de complete auto gestript .
Alles wat er maar uit kon was weg . Geen reserve wiel geen krik geen reserve lampjes meer zelfs een gevarendriehoek was er nog uitgehaald .
Maar goed dat was mijn eigen schuld niet goed gekeken .
Maar de vergrendeling was erger.
Jorn die zo hoog opgaf over deze klant en de auto zo goed kende wist echt niet van deze zaken .
Spullen weg wist hij niks van en de centrale vergrendeling die aan de bestuurderskant niet werkte ( voor en achter ) , was ook totaal nieuw voor hem .
Wat een leugenaar.
Erger nog ze verkopen je een auto waar je met kleine kinderen in zit en waarbij je dus een deur in nood niet openkrijgt van de buitenkant .
Nee ze wilden wel er even naar kijken . Maar de afspraak werd steeds afgezegd.
Maar goed je hebt wettelijke garantie en we laten het er niet bij zitten.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Musa
|
Auto gekocht bij deze garage waarvan hun zeiden dat hij zo door de apk zou rollen. Apk kosten 1000euro. Dus heb ik gevraagt of ik me geld terug kon krijgen, auto 1 dag gehad en ze hebben gewoon gelogen dat koste me 300 van de aanschafprijs ze vonden dat zei er recht op hadden. ***
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Marc de Pruis
|
Na een goed contact besloten om bij dit bedrijf langs te gaan voor het eventueel kopen van een auto. Zij hadden twee potentiele auto's staan waar wij interesse in hadden. Uiteindelijk bleek één auto met een medewerker mee naar huis te zijn gegaan en de ander stond in de showroom. Nadat wij de auto hadden bekeken waren wij erg enthousiast. Wij vroegen of er een proefrit gemaakt kon worden. Dit was geen probleem.
We werden uitgenodigd in het kantoor. In dit gesprek moesten wij het eerst eens worden over de aanschafprijs van de auto terwijl er nog een proefrit gemaakt moest worden.
Wij gaven aan eerst een proefrit te willen maken, voordat wij over de prijs wilden spreken. Dit was niet mogelijk.
Deze dealer wenst alleen proefritten toe te staan aan serieuze klanten, een serieuze klant ben je alleen als je vooral (zonder te hebben gereden in de auto) overeenstemming bereikt over de prijs. De dealer gaf daarnaast als reden op alleen serieuze klanten te laten proefrijden, omdat de auto vies word van een proefrit en het brandstof kost.
Jammer van deze ervaring.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
S.Visser
|
Professionaliteit is daar ver te zoeken!!! Voor ons never en nooit dit bedrijf ooit weer te bezoeken!!!!!!!
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klaas
|
Mijn ongezouten op waarheid berustende mening voor Autobedrijf van der Veen in Gorredijk.
Hebben onze auto na reparaties gekeurd en zijn vergeten af te melden bij de RDW wij gingen ervan uit dat de auto daarna was goedgekeurd,ontvingen later een brief van de RDW dat onze auto nog niet gekeurd was!! Hebben ze ons 10 dagen laten rijden in een ongekeurde auto. Reactie van monteur en after sales manager waren wel 10 keer sorry we zijn vergeten op de knop afmelden te drukken. Weigerden daarna om hem wel correct af te melden moest herkeurd worden. De reparaties waren het vervangen van 3 lampjes en een aandrijfas hoes waar ze drie uur mee bezig zijn geweest!! Reactie was het zat tegen. Wij hebben gezien dat ze grof geweld hebben gebruikt met slijptol en hamer waardoor de aandrijfas nu veel korter is en de moer er opgeslagen is. Zijn nu aan het onderzoeken of we nu nog wel veilig kunnen rijden in onze auto. Ze wilden de afmeldingskosten terug betalen maar ik heb gezegd stop die maar in je reet. Complete briefwisseling word binnenkort geplaatst met van onze kant de zuivere waarheid en van de zijde van de garage zacht uitgedrukt niet de waarheid,dat willen wij onder ede verklaren.
7 Reviews Plaats review
Van der weijden
|Een auto gekocht die er op het oog ontzettend goed uitzag.andere motivatie was dat de auto al 14 jaar bij hun in onderhoud was en ze er alles vanaf wisten .
Uiteindelijk bleek bij thuiskomst na een aantal dagen dat de centrale deur vergrendeling niet werkte ,even eens was de complete auto gestript .
Alles wat er maar uit kon was weg . Geen reserve wiel geen krik geen reserve lampjes meer zelfs een gevarendriehoek was er nog uitgehaald .
Maar goed dat was mijn eigen schuld niet goed gekeken .
Maar de vergrendeling was erger.
Jorn die zo hoog opgaf over deze klant en de auto zo goed kende wist echt niet van deze zaken .
Spullen weg wist hij niks van en de centrale vergrendeling die aan de bestuurderskant niet werkte ( voor en achter ) , was ook totaal nieuw voor hem .
Wat een leugenaar.
Erger nog ze verkopen je een auto waar je met kleine kinderen in zit en waarbij je dus een deur in nood niet openkrijgt van de buitenkant .
Nee ze wilden wel er even naar kijken . Maar de afspraak werd steeds afgezegd.
Maar goed je hebt wettelijke garantie en we laten het er niet bij zitten.
Musa
|Auto gekocht bij deze garage waarvan hun zeiden dat hij zo door de apk zou rollen. Apk kosten 1000euro. Dus heb ik gevraagt of ik me geld terug kon krijgen, auto 1 dag gehad en ze hebben gewoon gelogen dat koste me 300 van de aanschafprijs ze vonden dat zei er recht op hadden. ***
Marc de Pruis
|Na een goed contact besloten om bij dit bedrijf langs te gaan voor het eventueel kopen van een auto. Zij hadden twee potentiele auto's staan waar wij interesse in hadden. Uiteindelijk bleek één auto met een medewerker mee naar huis te zijn gegaan en de ander stond in de showroom. Nadat wij de auto hadden bekeken waren wij erg enthousiast. Wij vroegen of er een proefrit gemaakt kon worden. Dit was geen probleem.
We werden uitgenodigd in het kantoor. In dit gesprek moesten wij het eerst eens worden over de aanschafprijs van de auto terwijl er nog een proefrit gemaakt moest worden.
Wij gaven aan eerst een proefrit te willen maken, voordat wij over de prijs wilden spreken. Dit was niet mogelijk.
Deze dealer wenst alleen proefritten toe te staan aan serieuze klanten, een serieuze klant ben je alleen als je vooral (zonder te hebben gereden in de auto) overeenstemming bereikt over de prijs. De dealer gaf daarnaast als reden op alleen serieuze klanten te laten proefrijden, omdat de auto vies word van een proefrit en het brandstof kost.
Jammer van deze ervaring.
S.Visser
|Professionaliteit is daar ver te zoeken!!! Voor ons never en nooit dit bedrijf ooit weer te bezoeken!!!!!!!
Klaas
|Mijn ongezouten op waarheid berustende mening voor Autobedrijf van der Veen in Gorredijk.
Hebben onze auto na reparaties gekeurd en zijn vergeten af te melden bij de RDW wij gingen ervan uit dat de auto daarna was goedgekeurd,ontvingen later een brief van de RDW dat onze auto nog niet gekeurd was!! Hebben ze ons 10 dagen laten rijden in een ongekeurde auto. Reactie van monteur en after sales manager waren wel 10 keer sorry we zijn vergeten op de knop afmelden te drukken. Weigerden daarna om hem wel correct af te melden moest herkeurd worden. De reparaties waren het vervangen van 3 lampjes en een aandrijfas hoes waar ze drie uur mee bezig zijn geweest!! Reactie was het zat tegen. Wij hebben gezien dat ze grof geweld hebben gebruikt met slijptol en hamer waardoor de aandrijfas nu veel korter is en de moer er opgeslagen is. Zijn nu aan het onderzoeken of we nu nog wel veilig kunnen rijden in onze auto. Ze wilden de afmeldingskosten terug betalen maar ik heb gezegd stop die maar in je reet. Complete briefwisseling word binnenkort geplaatst met van onze kant de zuivere waarheid en van de zijde van de garage zacht uitgedrukt niet de waarheid,dat willen wij onder ede verklaren.