Goodbikes houdt zich niet de afspraken en is slordig met contact. Ik was op zoek naar een bepaald onderdeel. Gezegd moet worden dat het een speciaal onderdeel is, maar Goodbikes vertelde me dat ze het waarschijnlijk wel binnen een week of twee zouden hebben. Na een aantal weken kreeg ik elke keer als ik belde te horen dat het besteld was en dat ik op de hoogte gehouden zou worden. Omdat dat steeds weer na een paar weken niet gebeurde, ging ik dus maar weer zelf bellen. Op een gegeven moment (na 5 maanden) toen ik belde kreeg ik te horen dat het onderdeel al eens naar me verstuurd was. Ik had echter niets ontvangen en er mist nooit iets van mijn post dus dat vond ik vreemd. Daarna werd het een tweede keer aangetekend verzonden, maar wederom ontving ik niets. En toen ik aan hun vroeg om TNT eens te laten komen met die papieren zouden ze erachter aangaan. Je raadt het al, wederom geen reactie. Op dat moment had ik echt het idee dat ik in de maling genomen werd. Uiteindelijk na ruim een half jaar e-mailtjes en telefoontjes van mijn kant heb ik het maar opgegeven. Dat iets niet leverbaar is, okë, maar dat je je klanten vervolgens zo behandelt vind ik verre van normaal.
[deze recensie stond voorheen op Google Maps maar heb ik verplaatst omdat ik door de 'handige' zoekfunctie steeds met deze winkel geconfronteerd werd]. Pluspunten: - wil moeite doen voor de klant. Minpunten: - lijkt weinig moeite te doen
- neemt geen contact op over de stand van zaken (ook niet na maanden)
- houdt de klant allerlei dingen voor, maar houdt zich er niet aan.
1 Review Plaats review
Niels
|Goodbikes houdt zich niet de afspraken en is slordig met contact. Ik was op zoek naar een bepaald onderdeel. Gezegd moet worden dat het een speciaal onderdeel is, maar Goodbikes vertelde me dat ze het waarschijnlijk wel binnen een week of twee zouden hebben. Na een aantal weken kreeg ik elke keer als ik belde te horen dat het besteld was en dat ik op de hoogte gehouden zou worden. Omdat dat steeds weer na een paar weken niet gebeurde, ging ik dus maar weer zelf bellen. Op een gegeven moment (na 5 maanden) toen ik belde kreeg ik te horen dat het onderdeel al eens naar me verstuurd was. Ik had echter niets ontvangen en er mist nooit iets van mijn post dus dat vond ik vreemd. Daarna werd het een tweede keer aangetekend verzonden, maar wederom ontving ik niets. En toen ik aan hun vroeg om TNT eens te laten komen met die papieren zouden ze erachter aangaan. Je raadt het al, wederom geen reactie. Op dat moment had ik echt het idee dat ik in de maling genomen werd. Uiteindelijk na ruim een half jaar e-mailtjes en telefoontjes van mijn kant heb ik het maar opgegeven. Dat iets niet leverbaar is, okë, maar dat je je klanten vervolgens zo behandelt vind ik verre van normaal.
[deze recensie stond voorheen op Google Maps maar heb ik verplaatst omdat ik door de 'handige' zoekfunctie steeds met deze winkel geconfronteerd werd]. Pluspunten: - wil moeite doen voor de klant. Minpunten: - lijkt weinig moeite te doen
- neemt geen contact op over de stand van zaken (ook niet na maanden)
- houdt de klant allerlei dingen voor, maar houdt zich er niet aan.