Via Auto Europe dachten wij een mooie deal te hebben gemaakt voor de huur van een Volkswagen Golf voor de periode van 8 dagen. We hadden de auto gehuurd met de afspraak dat de auto met een volle tank werd afgeleverd en door ons weer zou worden ingeleverd met een volle tank. De auto was volledig casco verzekerd incl. de afkoop van het eigenrisico en de insluiting van schade aan banden / velgen. Verhuurder op dit contract was GOLDCAR.
De eerste “verrassing” begon al bij het ophalen van de auto. Naast een hoge borg van € 700,-- voor schade aan de auto moesten we ook € 99,-- borg betalen voor de volle tank brandstof. Deze zou niet in rekening worden gebracht als we de auto weer vol getankt zouden terugbrengen.
Op de dag van vertrek hebben wij om problemen te voorkomen getankt op de luchthaven. De tank was volledig gevuld en van het tankstation naar de inlever locatie was minder dan 1 kilometer. Hoewel het al 8:30 was en er normaal bezetting moest zijn op de inlever locatie was er helaas niemand. Er stond een kist waarin de sleutels konden worden gedeponeerd.
Thuis gekomen werd de deal toch iets minder mooi. Via Visa werd totaal € 111,-- afgeschreven. € 99,-- borg en € 12,-- extra. Kennelijk kan dat allemaal. Het bedrag was voor een volle tank en een boete wegens het niet vol inleveren.
Uiteraard heb ik hierover een klacht ingediend bij Auto Europe, het bedrijf via wie wij gehuurd hadden. Na een rappel kreeg ik de rekening te zien die zij van GOLDCAR hadden gekregen. Daar stond inderdaad op dat er getankt zou zijn met de Golf. Ik had geen rekening van het tanken maar ook GOLDCAR had geen bonnetje.
Nu is het dus het woord van GOLDCAR tegenover dat van ons. Je trekt daarbij kennelijk aan het kortste eind maar via dit bericht wil ik iedereen waarschuwen dat huren via Auto Europe bij GOLDCAR op Tenerife niet zonder risico is. Voor je er erg in hebt heeft iemand op jouw kosten een volle tank en heeft GOLDCAR via een omweg nog wat extra inkomsten.
En Auto Europe dan? Doen zij niets voor je? Nee, inderdaad. Als je geen foto van je meter hebt gemaakt en een bonnetje van het tanken kunt overleggen kunnen zij kennelijk niets. Zelfs niet reageren op mails!
4.0
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
Erik
|
Via Auto Europe dachten wij een mooie deal te hebben gemaakt voor de huur van een Volkswagen Golf voor de periode van 8 dagen. We hadden de auto gehuurd met de afspraak dat de auto met een volle tank werd afgeleverd en door ons weer zou worden ingeleverd met een volle tank. De auto was volledig casco verzekerd incl. de afkoop van het eigenrisico en de insluiting van schade aan banden / velgen. Verhuurder op dit contract was GOLDCAR.
De eerste “verrassing” begon al bij het ophalen van de auto. Naast een hoge borg van € 700,-- voor schade aan de auto moesten we ook € 99,-- borg betalen voor de volle tank brandstof. Deze zou niet in rekening worden gebracht als we de auto weer vol getankt zouden terugbrengen.
Op de dag van vertrek hebben wij om problemen te voorkomen getankt op de luchthaven. De tank was volledig gevuld en van het tankstation naar de inlever locatie was minder dan 1 kilometer. Hoewel het al 8:30 was en er normaal bezetting moest zijn op de inlever locatie was er helaas niemand. Er stond een kist waarin de sleutels konden worden gedeponeerd.
Thuis gekomen werd de deal toch iets minder mooi. Via Visa werd totaal € 111,-- afgeschreven. € 99,-- borg en € 12,-- extra. Kennelijk kan dat allemaal. Het bedrag was voor een volle tank en een boete wegens het niet vol inleveren.
Uiteraard heb ik hierover een klacht ingediend bij Auto Europe, het bedrijf via wie wij gehuurd hadden. Na een rappel kreeg ik de rekening te zien die zij van GOLDCAR hadden gekregen. Daar stond inderdaad op dat er getankt zou zijn met de Golf. Ik had geen rekening van het tanken maar ook GOLDCAR had geen bonnetje.
Nu is het dus het woord van GOLDCAR tegenover dat van ons. Je trekt daarbij kennelijk aan het kortste eind maar via dit bericht wil ik iedereen waarschuwen dat huren via Auto Europe bij GOLDCAR op Tenerife niet zonder risico is. Voor je er erg in hebt heeft iemand op jouw kosten een volle tank en heeft GOLDCAR via een omweg nog wat extra inkomsten.
En Auto Europe dan? Doen zij niets voor je? Nee, inderdaad. Als je geen foto van je meter hebt gemaakt en een bonnetje van het tanken kunt overleggen kunnen zij kennelijk niets. Zelfs niet reageren op mails!
4.0
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
Rogerbohr
|
Dit zijn echt oplichters. Helaas pas na het boeken via Rentalcars.com gekeken naar de reviews over Goldcar die dramatisch waren.
Ik heb rechten gestudeerd en laat me ook echt niet kennen, maar ze geven de auto gewoon niet mee als je niet extra betaald voor benzine, een borg van 850 euro (ja echt) en niet bestaande belastingen. We hadden dus al betaald via rentalcars.com en ze vragen om je credit card waar ze gewoon geld afhalen. Ik ben razend op de man geworden, die begon te zweten toen ik hem begon te filmen met mijn telefoon. Wat een ellende en *verwijderd door redactie* begin van de vakantie. Echt nog nooit ellende met autoverhuurders meegemaakt.
Laten we aub proberen met de kracht van het internet dit bedrijf zo snel mogelijk van deze wereld te laten verdwijnen.
1.0
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
H
|
Via DoYouSpain.com een auto gehuurd bij Gold Car op Fuerteventura. Prijs is laag en denk dat is mooi meegenomen. Alles betaald krijg ik een mailtje of ik de optionele verzekering wil voor een gereduceerd bedrag. Indien ik dit niet nam zou ik ten tijde van het ophalen van de auto wel het volle bedrag moeten betalen of 600 euro borg moeten achterlaten. Ik betaalde ook de verzekering is meteen alles geregeld en heb ik geen problemen ten tijde van het ophalen. Kom ik bij de balie begint de dame dat ik de verzekering moet betalen of 600 euro borg achterlaten. Ik laat mijn voucher zien dat ik betaald heb. Dat is van een ander bedrijf en ik moet toch betalen. Op een gegeven moment begon een andere dame zich ermee te bemoeien in het spaans. Deze andere dame was zeer onbeschoft en schreeuwde en begon te wijzen en een scene te creeren. Mijn kinderen raakte van slag van deze scene. Om erger te voorkomen en de boel niet verder te laten escaleren probeerde ik mijn reservering te annuleren maar dat kon niet meer. Ik kon alleen mijn verzekering welke ik had afgesloten terug krijgen. Vervolgens moest ik bij GoldCar de extra verzekering afsluiten. Verder moest ik al een volle tank benzine afrekenen en dit bedrag zou ik retour krijgen als ik de auto met een volle tank terug zou krijgen. Kom ik bij de auto was dit een afgetrapte auto die niet eens de 600 euro borg waard was. Nooit meer GOLD CAR. Schandalige service en onduidelijke voorwaarden. Tijdens mijn discussie kwam een andere klant zijn auto terug brengen en ook hij verklaarde dat hij NOOIT meer GOLD CAR zou gebruiken. SCHANDALIG bedrijf. Betaal een aantal euro's meer en gebruik geen GOLD CAR !!!!!
4 Reviews Plaats review
Erik
|Via Auto Europe dachten wij een mooie deal te hebben gemaakt voor de huur van een Volkswagen Golf voor de periode van 8 dagen. We hadden de auto gehuurd met de afspraak dat de auto met een volle tank werd afgeleverd en door ons weer zou worden ingeleverd met een volle tank. De auto was volledig casco verzekerd incl. de afkoop van het eigenrisico en de insluiting van schade aan banden / velgen. Verhuurder op dit contract was GOLDCAR.
De eerste “verrassing” begon al bij het ophalen van de auto. Naast een hoge borg van € 700,-- voor schade aan de auto moesten we ook € 99,-- borg betalen voor de volle tank brandstof. Deze zou niet in rekening worden gebracht als we de auto weer vol getankt zouden terugbrengen.
Op de dag van vertrek hebben wij om problemen te voorkomen getankt op de luchthaven. De tank was volledig gevuld en van het tankstation naar de inlever locatie was minder dan 1 kilometer. Hoewel het al 8:30 was en er normaal bezetting moest zijn op de inlever locatie was er helaas niemand. Er stond een kist waarin de sleutels konden worden gedeponeerd.
Thuis gekomen werd de deal toch iets minder mooi. Via Visa werd totaal € 111,-- afgeschreven. € 99,-- borg en € 12,-- extra. Kennelijk kan dat allemaal. Het bedrag was voor een volle tank en een boete wegens het niet vol inleveren.
Uiteraard heb ik hierover een klacht ingediend bij Auto Europe, het bedrijf via wie wij gehuurd hadden. Na een rappel kreeg ik de rekening te zien die zij van GOLDCAR hadden gekregen. Daar stond inderdaad op dat er getankt zou zijn met de Golf. Ik had geen rekening van het tanken maar ook GOLDCAR had geen bonnetje.
Nu is het dus het woord van GOLDCAR tegenover dat van ons. Je trekt daarbij kennelijk aan het kortste eind maar via dit bericht wil ik iedereen waarschuwen dat huren via Auto Europe bij GOLDCAR op Tenerife niet zonder risico is. Voor je er erg in hebt heeft iemand op jouw kosten een volle tank en heeft GOLDCAR via een omweg nog wat extra inkomsten.
En Auto Europe dan? Doen zij niets voor je? Nee, inderdaad. Als je geen foto van je meter hebt gemaakt en een bonnetje van het tanken kunt overleggen kunnen zij kennelijk niets. Zelfs niet reageren op mails!
Erik
|Via Auto Europe dachten wij een mooie deal te hebben gemaakt voor de huur van een Volkswagen Golf voor de periode van 8 dagen. We hadden de auto gehuurd met de afspraak dat de auto met een volle tank werd afgeleverd en door ons weer zou worden ingeleverd met een volle tank. De auto was volledig casco verzekerd incl. de afkoop van het eigenrisico en de insluiting van schade aan banden / velgen. Verhuurder op dit contract was GOLDCAR.
De eerste “verrassing” begon al bij het ophalen van de auto. Naast een hoge borg van € 700,-- voor schade aan de auto moesten we ook € 99,-- borg betalen voor de volle tank brandstof. Deze zou niet in rekening worden gebracht als we de auto weer vol getankt zouden terugbrengen.
Op de dag van vertrek hebben wij om problemen te voorkomen getankt op de luchthaven. De tank was volledig gevuld en van het tankstation naar de inlever locatie was minder dan 1 kilometer. Hoewel het al 8:30 was en er normaal bezetting moest zijn op de inlever locatie was er helaas niemand. Er stond een kist waarin de sleutels konden worden gedeponeerd.
Thuis gekomen werd de deal toch iets minder mooi. Via Visa werd totaal € 111,-- afgeschreven. € 99,-- borg en € 12,-- extra. Kennelijk kan dat allemaal. Het bedrag was voor een volle tank en een boete wegens het niet vol inleveren.
Uiteraard heb ik hierover een klacht ingediend bij Auto Europe, het bedrijf via wie wij gehuurd hadden. Na een rappel kreeg ik de rekening te zien die zij van GOLDCAR hadden gekregen. Daar stond inderdaad op dat er getankt zou zijn met de Golf. Ik had geen rekening van het tanken maar ook GOLDCAR had geen bonnetje.
Nu is het dus het woord van GOLDCAR tegenover dat van ons. Je trekt daarbij kennelijk aan het kortste eind maar via dit bericht wil ik iedereen waarschuwen dat huren via Auto Europe bij GOLDCAR op Tenerife niet zonder risico is. Voor je er erg in hebt heeft iemand op jouw kosten een volle tank en heeft GOLDCAR via een omweg nog wat extra inkomsten.
En Auto Europe dan? Doen zij niets voor je? Nee, inderdaad. Als je geen foto van je meter hebt gemaakt en een bonnetje van het tanken kunt overleggen kunnen zij kennelijk niets. Zelfs niet reageren op mails!
Rogerbohr
|Dit zijn echt oplichters. Helaas pas na het boeken via Rentalcars.com gekeken naar de reviews over Goldcar die dramatisch waren.
Ik heb rechten gestudeerd en laat me ook echt niet kennen, maar ze geven de auto gewoon niet mee als je niet extra betaald voor benzine, een borg van 850 euro (ja echt) en niet bestaande belastingen. We hadden dus al betaald via rentalcars.com en ze vragen om je credit card waar ze gewoon geld afhalen. Ik ben razend op de man geworden, die begon te zweten toen ik hem begon te filmen met mijn telefoon. Wat een ellende en *verwijderd door redactie* begin van de vakantie. Echt nog nooit ellende met autoverhuurders meegemaakt.
Laten we aub proberen met de kracht van het internet dit bedrijf zo snel mogelijk van deze wereld te laten verdwijnen.
H
|Via DoYouSpain.com een auto gehuurd bij Gold Car op Fuerteventura. Prijs is laag en denk dat is mooi meegenomen. Alles betaald krijg ik een mailtje of ik de optionele verzekering wil voor een gereduceerd bedrag. Indien ik dit niet nam zou ik ten tijde van het ophalen van de auto wel het volle bedrag moeten betalen of 600 euro borg moeten achterlaten. Ik betaalde ook de verzekering is meteen alles geregeld en heb ik geen problemen ten tijde van het ophalen. Kom ik bij de balie begint de dame dat ik de verzekering moet betalen of 600 euro borg achterlaten. Ik laat mijn voucher zien dat ik betaald heb. Dat is van een ander bedrijf en ik moet toch betalen. Op een gegeven moment begon een andere dame zich ermee te bemoeien in het spaans. Deze andere dame was zeer onbeschoft en schreeuwde en begon te wijzen en een scene te creeren. Mijn kinderen raakte van slag van deze scene. Om erger te voorkomen en de boel niet verder te laten escaleren probeerde ik mijn reservering te annuleren maar dat kon niet meer. Ik kon alleen mijn verzekering welke ik had afgesloten terug krijgen. Vervolgens moest ik bij GoldCar de extra verzekering afsluiten. Verder moest ik al een volle tank benzine afrekenen en dit bedrag zou ik retour krijgen als ik de auto met een volle tank terug zou krijgen. Kom ik bij de auto was dit een afgetrapte auto die niet eens de 600 euro borg waard was. Nooit meer GOLD CAR. Schandalige service en onduidelijke voorwaarden. Tijdens mijn discussie kwam een andere klant zijn auto terug brengen en ook hij verklaarde dat hij NOOIT meer GOLD CAR zou gebruiken. SCHANDALIG bedrijf. Betaal een aantal euro's meer en gebruik geen GOLD CAR !!!!!