Bij onze vakantie op mallorca een auto geboekt bij easycar. Reserveren via de site ging snel en het was duidelijk waar we op het vliegveld moesten zijn om hem af te halen.
Ook was op de site al gelijk duidelijk wat we nu moesten betalen en wat er bij aankomst moest worden betaald. Er waren dan ook geen verrassingen.
Auto was goed en degelijk!
8.0
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
Marian Nibourg
|
Dit was de eerste keer bij easy car maar is ook de laatste keer had via internet geboekt, daar stond bij een totale prijs, bleek bij ophalen van de papieren dat er nog bijna € 100, extra kosten over heen kwamen.
Toen moesten wij zelf de auto uit de parkeergarage halen op het vliegveld van cran canaria.
Daarvoor zijn we ongeveer een half uur mee bezig geweest, slechte service.
5.3
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
Jdr
|
Na het niet leveren van de gereserveerde auto weigerde easycar de schade te vergoeden. Pas na dreiging met een rechtszaak en een aangetekend schrijven werd het initiële huurbedrag terugbetaald met de 700 euro extra kosten bleven we zitten,laat staan enige excuses. Advies: negeren.
1.7
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
Driessen
|
8 persoonsbusje gehuurd voor 2 weken via EasyCar voor 2 volwassenen en 6 kinderen. Helaas geen Easycar aanwezig, niet bereikbaar en geen enkele reactie op onze e-mails met vraag om hulp. Ook nu na ruim 2 weken geen reactie. Andere auto moeten huren, maar een busje was er niet meer. Al met al veel gedoe, wat riekt naar oplichting. Afwachten of EasyCar de schade gaat vergoeden.
1.0
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
Driessen
|
8 persoonsbusje gehuurd voor 2 weken via EasyCar voor 2 volwassenen en 6 kinderen. Helaas geen Easycar aanwezig, niet bereikbaar en geen enkele reactie op onze e-mails met vraag om hulp. Ook nu na ruim 2 weken geen reactie. Andere auto moeten huren, maar een busje was er niet meer. Al met al veel gedoe, wat riekt naar oplichting. Afwachten of EasyCar de schade gaat vergoeden.
8 Reviews Plaats review
Erik2012
|Bij onze vakantie op mallorca een auto geboekt bij easycar. Reserveren via de site ging snel en het was duidelijk waar we op het vliegveld moesten zijn om hem af te halen.
Ook was op de site al gelijk duidelijk wat we nu moesten betalen en wat er bij aankomst moest worden betaald. Er waren dan ook geen verrassingen.
Auto was goed en degelijk!
Marian Nibourg
|Dit was de eerste keer bij easy car maar is ook de laatste keer had via internet geboekt, daar stond bij een totale prijs, bleek bij ophalen van de papieren dat er nog bijna € 100, extra kosten over heen kwamen.
Toen moesten wij zelf de auto uit de parkeergarage halen op het vliegveld van cran canaria.
Daarvoor zijn we ongeveer een half uur mee bezig geweest, slechte service.
Jdr
|Na het niet leveren van de gereserveerde auto weigerde easycar de schade te vergoeden. Pas na dreiging met een rechtszaak en een aangetekend schrijven werd het initiële huurbedrag terugbetaald met de 700 euro extra kosten bleven we zitten,laat staan enige excuses. Advies: negeren.
Driessen
|8 persoonsbusje gehuurd voor 2 weken via EasyCar voor 2 volwassenen en 6 kinderen. Helaas geen Easycar aanwezig, niet bereikbaar en geen enkele reactie op onze e-mails met vraag om hulp. Ook nu na ruim 2 weken geen reactie. Andere auto moeten huren, maar een busje was er niet meer. Al met al veel gedoe, wat riekt naar oplichting. Afwachten of EasyCar de schade gaat vergoeden.
Driessen
|8 persoonsbusje gehuurd voor 2 weken via EasyCar voor 2 volwassenen en 6 kinderen. Helaas geen Easycar aanwezig, niet bereikbaar en geen enkele reactie op onze e-mails met vraag om hulp. Ook nu na ruim 2 weken geen reactie. Andere auto moeten huren, maar een busje was er niet meer. Al met al veel gedoe, wat riekt naar oplichting. Afwachten of EasyCar de schade gaat vergoeden.