Op jouwaanbieding.nl een mooie aanbieding voor een paar sneakers gezien bij goeiemode. Bij het aanklikken van de aanbieding staat er: kies uit 3 paar. Eenmaal getriggerd klik ik door naar de site en blijkt dat de schoenen op de website plotseling meer dan het dubbele zijn.
Een mail naar de klantenservice leverde op: 'we adverteren net als andere verkopers met een vanaf prijs'. Hier een reactie op gestuurd maar geen reactie meer ontvangen. Dit was een keer doorklikken en nooit meer naar deze misleiders.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jolanda
|
Super webshop, hartstikke leuk dat ze elke dag nieuwe merken online hebben voor zulke prijzen! Service is ook goed, ik kon mijn pakketje (gratis) terug sturen!
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Pietje uit rijnsburg
|
Laarzen besteld van het merk poelman,na vier weken
Kwam de bestelling eindelijk waren het hele andere laarzen,van een heel vreemd merk,gelijk gebeld naar goeiemode en uitgelegt,maar daar zeiden
ze dood leuk dat ik die besteld had,gelukkig had ik de foto nog van de laarzen,heb ze terug gestuurd,krijg alleen de verzendkosten vergoed,mijn
Voucher van 20 euro ben ik kwijt,want die is inmiddels verlopen
Ik heb nu de nieuwsbrief opgezegt,ik koop daar nooit meer iets.
4.3
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
JB
|
Goeiemode levert B-keuze producten!!
Deel bestelling werd zonder opgaaf van reden geannuleerd.
Zeer lange levertijd ( 1 maand).
Houdt zich niet aan eigen voorwaarden: kosten voor retour verzending ivm met productiefouten wordt niet vergoed!
Lang wachten op terugstorten geld ( 1 maand).
Blijf ver weg van dit malafide bedrijf!!!
1.0
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
Kay
|
Merk spullen, vooral die van Burberry, heb ik tweemaal besteld. Een keer was een blouse, de andere een sjaal. Ze hadden leuke modellen en de prijs was zeer aantrekkelijk. Haast onwaarschijnlijk.
En dat was het ook.
Een orignele blouse uit de winkel in mijn maat past als gegoten. Dezelfde maat bij Goeimode was veels te klein en ook de stof was veel dunner. Ook lag de label los, wat je normaal altijd los moet knippen. Dit keer was het vastgemaakt aan een knoop.
De sjaal was het allerergst, ik heb daar bijna 2-3 weken op moeten wachten (kreeg wel een update zo nu en dan met valse beloftes 'komt er volgende week aan').. Uiteindelijk van de 4 items, kreeg ik er maar 1. Overige waren 'toch niet leverbaar' - schuld lag bij leverancier. Ik kon kiezen uit (lelijkere) alternativieven. Nou liever niet, want toen ik de sjaal van Goeiemode ging vergelijken met een andere (ook uit de winkel) Burberry sjaal van mij, waren de verschillen overduidelijk. Label was anders, lettertype was anders, strepen op de sjaal waren in verhouding niet zoals het origineel.
15 Reviews Plaats review
Bjorn
|Op jouwaanbieding.nl een mooie aanbieding voor een paar sneakers gezien bij goeiemode. Bij het aanklikken van de aanbieding staat er: kies uit 3 paar. Eenmaal getriggerd klik ik door naar de site en blijkt dat de schoenen op de website plotseling meer dan het dubbele zijn.
Een mail naar de klantenservice leverde op: 'we adverteren net als andere verkopers met een vanaf prijs'. Hier een reactie op gestuurd maar geen reactie meer ontvangen. Dit was een keer doorklikken en nooit meer naar deze misleiders.
Jolanda
|Super webshop, hartstikke leuk dat ze elke dag nieuwe merken online hebben voor zulke prijzen! Service is ook goed, ik kon mijn pakketje (gratis) terug sturen!
Pietje uit rijnsburg
|Laarzen besteld van het merk poelman,na vier weken
Kwam de bestelling eindelijk waren het hele andere laarzen,van een heel vreemd merk,gelijk gebeld naar goeiemode en uitgelegt,maar daar zeiden
ze dood leuk dat ik die besteld had,gelukkig had ik de foto nog van de laarzen,heb ze terug gestuurd,krijg alleen de verzendkosten vergoed,mijn
Voucher van 20 euro ben ik kwijt,want die is inmiddels verlopen
Ik heb nu de nieuwsbrief opgezegt,ik koop daar nooit meer iets.
JB
|Goeiemode levert B-keuze producten!!
Deel bestelling werd zonder opgaaf van reden geannuleerd.
Zeer lange levertijd ( 1 maand).
Houdt zich niet aan eigen voorwaarden: kosten voor retour verzending ivm met productiefouten wordt niet vergoed!
Lang wachten op terugstorten geld ( 1 maand).
Blijf ver weg van dit malafide bedrijf!!!
Kay
|Merk spullen, vooral die van Burberry, heb ik tweemaal besteld. Een keer was een blouse, de andere een sjaal. Ze hadden leuke modellen en de prijs was zeer aantrekkelijk. Haast onwaarschijnlijk.
En dat was het ook.
Een orignele blouse uit de winkel in mijn maat past als gegoten. Dezelfde maat bij Goeimode was veels te klein en ook de stof was veel dunner. Ook lag de label los, wat je normaal altijd los moet knippen. Dit keer was het vastgemaakt aan een knoop.
De sjaal was het allerergst, ik heb daar bijna 2-3 weken op moeten wachten (kreeg wel een update zo nu en dan met valse beloftes 'komt er volgende week aan').. Uiteindelijk van de 4 items, kreeg ik er maar 1. Overige waren 'toch niet leverbaar' - schuld lag bij leverancier. Ik kon kiezen uit (lelijkere) alternativieven. Nou liever niet, want toen ik de sjaal van Goeiemode ging vergelijken met een andere (ook uit de winkel) Burberry sjaal van mij, waren de verschillen overduidelijk. Label was anders, lettertype was anders, strepen op de sjaal waren in verhouding niet zoals het origineel.