Offerte getekend en dan lang wachten. 6 ramen verkeerd opgemeten door oud eigenaar zelf, wat overigens een hork van een man is. Duld geen vragen en hij heeft altijd gelijk zoniet dan verheft hij rustig zijn stem tegen klant en tegen personeel. Weer een half jaar wachten op de laatste 6 ramen. Zeer slechte communicatie en rustig betaalherinnering sturen terwijl de werkzaamheden bij lange na niet af zijn. Wat een waardeloos bedrijf!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Carmen
|
Het slechteste bedrijf ooit !Veel te duur duurde bijna 2jaar tot einde klus en liegt achteraf over het openstaand schilderwerk .Dit bedrijf heeft bijna 6000€aan deze klus verdiend en het is een waardeloze eigenaar die het bedrijf voert absolute afrader
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Carmen Herrmann
|
Ook bij mij is het zo dat het veel te lang duurt .Ik heb de klus in juli 2022opgegeven en er is tot nu toe (september 2023)maar een gedeelte van de klus gebeurt .Hij meld zich ook niet meer als ik bel ,volgende stap naar de rechter?
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Drachten
|
Na lang wachten eindelijk het glas hr++ geplaatst het contact verliep voor de tijd prima maar we moesten nog een afspraak maken voor het kitten wat ze niet in 1 keer konden doen ivm de drukte 4 weken later konden ze pas komen kitten maar er achteraan gebeld kon ineens wel paar dagen later maar helaas heel slordig afgewerkt
Dit bedrijf is niet aan te raden ivm met de drukte die ze niet aankunnen en de afspraken die ze niet na kunnen komen.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Wit
|
Na lang wachten zouden eindelijk de ramen geplaatst worden. Bleek aan de achterzijde verkeerd opgemeten. Oude ramen waren er al uitgehaald en zijn provisorisch teruggeplaatst. Er zou een spoedopdracht geplaatst worden om zo snel mogelijk terug te komen met de goede ramen. Dit heeft weer maanden geduurd. Veel gemaild en gebeld, maar altijd druk, ziekte personeel etc.
Uiteindelijk belden ze 1 dag vantevoren dat ze de volgende dag konden komen. Ik had al afspraken die dag en ze drongen erg aan want het was de laatste dag voor de bouwvak. Mijn afspraken afgezegd wat ik wilde het ook graag klaar hebben.
Het bleek nog niet goed te passen, maar ze zeiden dat ze dat op een andere manier opgelost hebben. Je kon aan alles meren dat het hun laatste dag voor de vakantie was. Afgerafeld werd het.
Al gauw bleek dat de ramen niet goed wilden sluiten. Ook bleek dat de ramen in verrotte kozijnen is geplaatst, zonder dat te zeggen. Weer over en weer veel gebeld en gemaild maar erg onvriendelijk benaderd. Ze zouden wel eens langskomen, maar wanneer konden ze niet zeggen. Weer excuus van druk en personeelstekort en ziekte. Aangezien de wind en regen naar binnen kwam en het onder andere de slaapkamer van ons kindje van 1 jaar betrof hebben we uiteindelijk iemand anders ingeschakeld om het te herstellen.
Dubbele kosten en Glashandel Hoekstra wilde totaal niets bijdragen in de extra kosten. Zij hadden de buit binnen met het leveren van prutswerk. Wel steeds benadrukken dat ze al 40 jaar bestaan en dat dat genoeg zou moeten zeggen, maar van goede service is zeker geen sprake.
11 Reviews Plaats review
Sieta
|Offerte getekend en dan lang wachten. 6 ramen verkeerd opgemeten door oud eigenaar zelf, wat overigens een hork van een man is. Duld geen vragen en hij heeft altijd gelijk zoniet dan verheft hij rustig zijn stem tegen klant en tegen personeel. Weer een half jaar wachten op de laatste 6 ramen. Zeer slechte communicatie en rustig betaalherinnering sturen terwijl de werkzaamheden bij lange na niet af zijn. Wat een waardeloos bedrijf!
Carmen
|Het slechteste bedrijf ooit !Veel te duur duurde bijna 2jaar tot einde klus en liegt achteraf over het openstaand schilderwerk .Dit bedrijf heeft bijna 6000€aan deze klus verdiend en het is een waardeloze eigenaar die het bedrijf voert absolute afrader
Carmen Herrmann
|Ook bij mij is het zo dat het veel te lang duurt .Ik heb de klus in juli 2022opgegeven en er is tot nu toe (september 2023)maar een gedeelte van de klus gebeurt .Hij meld zich ook niet meer als ik bel ,volgende stap naar de rechter?
Drachten
|Na lang wachten eindelijk het glas hr++ geplaatst het contact verliep voor de tijd prima maar we moesten nog een afspraak maken voor het kitten wat ze niet in 1 keer konden doen ivm de drukte 4 weken later konden ze pas komen kitten maar er achteraan gebeld kon ineens wel paar dagen later maar helaas heel slordig afgewerkt
Dit bedrijf is niet aan te raden ivm met de drukte die ze niet aankunnen en de afspraken die ze niet na kunnen komen.
Wit
|Na lang wachten zouden eindelijk de ramen geplaatst worden. Bleek aan de achterzijde verkeerd opgemeten. Oude ramen waren er al uitgehaald en zijn provisorisch teruggeplaatst. Er zou een spoedopdracht geplaatst worden om zo snel mogelijk terug te komen met de goede ramen. Dit heeft weer maanden geduurd. Veel gemaild en gebeld, maar altijd druk, ziekte personeel etc.
Uiteindelijk belden ze 1 dag vantevoren dat ze de volgende dag konden komen. Ik had al afspraken die dag en ze drongen erg aan want het was de laatste dag voor de bouwvak. Mijn afspraken afgezegd wat ik wilde het ook graag klaar hebben.
Het bleek nog niet goed te passen, maar ze zeiden dat ze dat op een andere manier opgelost hebben. Je kon aan alles meren dat het hun laatste dag voor de vakantie was. Afgerafeld werd het.
Al gauw bleek dat de ramen niet goed wilden sluiten. Ook bleek dat de ramen in verrotte kozijnen is geplaatst, zonder dat te zeggen. Weer over en weer veel gebeld en gemaild maar erg onvriendelijk benaderd. Ze zouden wel eens langskomen, maar wanneer konden ze niet zeggen. Weer excuus van druk en personeelstekort en ziekte. Aangezien de wind en regen naar binnen kwam en het onder andere de slaapkamer van ons kindje van 1 jaar betrof hebben we uiteindelijk iemand anders ingeschakeld om het te herstellen.
Dubbele kosten en Glashandel Hoekstra wilde totaal niets bijdragen in de extra kosten. Zij hadden de buit binnen met het leveren van prutswerk. Wel steeds benadrukken dat ze al 40 jaar bestaan en dat dat genoeg zou moeten zeggen, maar van goede service is zeker geen sprake.