Belachelijk hoe ze met mensen omgaan. Geen betrokkenheid, een associate stem aan de telefoon. Heel brutaal. En dat terwijl ik elke maand geld naar ze overmaak.
Belde in eerste instantie met dossiernummer. Stond uur in de wacht nadat de verbinding verbroken werd.
Daarna bel ik zonder dossiernummer. Wordt er wel opgenomen, meteen brutaal bij haar eerste woord.
Belachelijk aso, zwaar unbeleefd, terwijl ik op beleefde toon wou weten hoever ik nog tegaan heb. Heel associaal, totaal niet betrokken, en brutale mond. Totaal evil gewoon. Verre van menselijk.
Aan de telefoon zijn ze zo, wetende dat ze je nooit face 2 face zullen treffen. Een keer komen ze de verkeerde tegen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
PW
|
Ik kan de negatieve reacties helaas alleen maar bevestigen.
Heb ook met GGN te maken gehad i.h.k.v. schuldhulpverlening. Cowboys die maling hebben aan wettelijke regels en andere afspraken. Een klacht daarover heeft dan ook tot een disciplinaire berisping geleid.
Je zult gewoon van je af moeten bijten en ze van repliek dienen. Zolang je zorgt dat jou niets te verwijten valt heb je van een evt. rechtszaak absoluut niets te vrezen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Henny
|
Slecht zeer slecht gaan alleen maarh voor het grote geld. Dat je moet betalen begrijp ik maar dan toch ogen een zaak maken om de kosten te verhogen slaat kant nog wal. Dit is alleen maar om elkaar aan de vreet te houden. De helft is betaalt 18 mei zitting en de rest betaling gedaan laatse 23 mei binnen 5 dagen.
Maar toch er een zaak van maken. Belachelijk moor op tv serie deurwaarder's zich netjes voor doen. Ga niet met ze in zee en neem rechtsbijstand
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Trendbox Panel
|
Het onaardige slordige Deurwaarderskantoor Tja, dat heb ik net gedaan: hoewel ik me nu afvraag of mijn onderwerp wel echt bij uw vragen thuis hoor, daar ik dus geen klant van GGN was/ben en ooit zal worden. Maar ik vind wel dat mijn ervaring iets verteld over hoe GGN werkt en dat is slordig.
4 Reviews Plaats review
Wong
|Belachelijk hoe ze met mensen omgaan. Geen betrokkenheid, een associate stem aan de telefoon. Heel brutaal. En dat terwijl ik elke maand geld naar ze overmaak.
Belde in eerste instantie met dossiernummer. Stond uur in de wacht nadat de verbinding verbroken werd.
Daarna bel ik zonder dossiernummer. Wordt er wel opgenomen, meteen brutaal bij haar eerste woord.
Belachelijk aso, zwaar unbeleefd, terwijl ik op beleefde toon wou weten hoever ik nog tegaan heb. Heel associaal, totaal niet betrokken, en brutale mond. Totaal evil gewoon. Verre van menselijk.
Aan de telefoon zijn ze zo, wetende dat ze je nooit face 2 face zullen treffen. Een keer komen ze de verkeerde tegen.
PW
|Ik kan de negatieve reacties helaas alleen maar bevestigen.
Heb ook met GGN te maken gehad i.h.k.v. schuldhulpverlening. Cowboys die maling hebben aan wettelijke regels en andere afspraken. Een klacht daarover heeft dan ook tot een disciplinaire berisping geleid.
Je zult gewoon van je af moeten bijten en ze van repliek dienen. Zolang je zorgt dat jou niets te verwijten valt heb je van een evt. rechtszaak absoluut niets te vrezen.
Henny
|Slecht zeer slecht gaan alleen maarh voor het grote geld. Dat je moet betalen begrijp ik maar dan toch ogen een zaak maken om de kosten te verhogen slaat kant nog wal. Dit is alleen maar om elkaar aan de vreet te houden. De helft is betaalt 18 mei zitting en de rest betaling gedaan laatse 23 mei binnen 5 dagen.
Maar toch er een zaak van maken. Belachelijk moor op tv serie deurwaarder's zich netjes voor doen. Ga niet met ze in zee en neem rechtsbijstand
Trendbox Panel
|Het onaardige slordige Deurwaarderskantoor
Tja, dat heb ik net gedaan: hoewel ik me nu afvraag of mijn onderwerp wel echt bij uw vragen thuis hoor, daar ik dus geen klant van GGN was/ben en ooit zal worden. Maar ik vind wel dat mijn ervaring iets verteld over hoe GGN werkt en dat is slordig.
joop44
|