Plissegordijn besteld met specificaties van eerder gordijn. Telefonisch nog toegelicht top-down/bottom-up. Offerte gehad en betaald. Bij levering was het gordijn alleen bottom-up.
Er stond niets in offerte over top-down/bottom-up dus het was geleverd conform offerte zeiden ze, anders had het er bij moeten staan. Dat het telefonisch was vermeld wisten ze niet meer….
Ofwel: alles moet specifiek vermeld worden in offerte, anders maken zij nooit een fout, maar wel de klant. Veel geld kwijt en geen product wat we wilden, erg zuur.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Johan
|
Dit bedrijf is erg professioneel en hebben bijzonder correct en netjes werk afgeleverd. Precies zoals het ons verkocht is ook geleverd en gemonteerd.
In de 2 verschillende kleuren welke precies bij de kozijnen passen.
Snel en perfect gemonteerd. Voor ons verdiend dit bedrijf een dikke 10
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hanny Smetsers
|
Maandenlang aan het lijntje gehouden. Beloftes worden niet waargemaakt afspraken worden niet nagekomen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Craenen
|
Zeer tevreden .mijn wens is nog wl meer..maar dat komt nog wel
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Westerlo
|
Niet doen. Wij hebben in okt. 2002 een windvast screen (toen nog bijna iets nieuws) aangeschaft dat je van binnenuit elektrisch kunt bedienen, met het bijbehorend prijskaartje, van bijna 4 mtr breed dat werd geleverd door Genzo Son Ekkersrijt.
Deze breedte leveren was geen enkel probleem zei men.
Een screen hoort aan beide kanten door geleiders te lopen, enkele centimeters van het raam af en het gehele raam af te schermen van zon.
Het is vanaf het begin niet goed gehangen. Het trekt helemaal schuin en door het schuin oprollen zijn er overal kreukels in gekomen die er niet meer uitgaan.
Onze eerste klacht dateert vanaf voorjaar 2003 en elk jaar daarna.
Een paar keer is een medewerker van het bedrijf gekomen om モhet op te lossenヤ maar het euvel is er nu, voorjaar 2012, nog steeds. Het ziet er niet uit. Het materiaal mankeert echter niets en kan nog 10 jaren meegaan.
Na 2 jaar liep het screen ook al niet meer door de geleiders, 2 tot 2,5 cm aan beide kanten bleven open. Het leek in de breedte gekrompen, het ziet eruit als een grote X, maar aangezien het kunststof is kan dat niet volgens Genzo
Uiteindelijk na klacht, na klacht, na klacht, hebben ze zich met het onderstaande antwoord er vanaf gemaakt.
Wij hebben uw klacht bij de leverancier neergelegd en wij hebben van hun de volgende reaktie ontvangen.
Het is zoals door ons ook al aangegeven is niet mogelijk dat een glasvezel doek wat afgesealt is nog krimpt.
De kier die groter is geworden ontstaat door de grote krachten die op het doek komen te staan wanneer hij in zijn windvast kliksysteem getrokken word.
Door deze krachten word de onderlijst hol getrokken en de zijkanten van het doek vormen daaraan mee.
Helaas is het voor ons niet mogelijk dit probleem op te lossen.
Op 18 maart 2012 heb ik nogmaals een email gestuurd maar daarop is helemaal niet meer gereageerd.
Tegelijk met het screen werden voor alle kamers de rolluiken vervangen. We hadden bruine en wilden graag alles in de ecru kleur.
Er werd aan de voorkant voor een raam van 4 mtr een spierwitte bak geleverd ipv ecru. Er werd na onze klacht hierover een nieuwe besteld. Weer foute kleur maar dit keer was hij al gehangen. Heer Enters kwam zelf kijken en beweerde dat het ecru was. Nadat ik een willekeurig iemand van straat had geplukt die bevestigde dat het toch echt spierwit was werd hij opnieuw besteld.
Toen hij eindelijk werd gehangen werd mij verweten dat dit de duurste bak ooit was voor Genzo.
Als u oude rolluiken hebt en u wilt een andere kleur laat ze dan overspuiten
Het oude materiaal is van veel betere, zwaardere kwaliteit.
Vroeger, als de luiken omlaag waren, was het echt donker. Nu met deze nieuwe kun je alles in de kamer goed zien. Je wordt メs morgens ook wakker van het licht.
Intussen zijn van de 3 rolluiken al 2 motoren stuk geweest.
De oude rolluiken hadden we 25 jaar en er heeft nooit iets aan gemankeerd.
In 2013 hebben we het screen vervangen door rolluiken over de hele benedenverdieping en u begrijpt het vast wel, ze komen niet van Genzo. Minpunten: geen service.
5 Reviews Plaats review
Van luijk
|Plissegordijn besteld met specificaties van eerder gordijn. Telefonisch nog toegelicht top-down/bottom-up. Offerte gehad en betaald. Bij levering was het gordijn alleen bottom-up.
Er stond niets in offerte over top-down/bottom-up dus het was geleverd conform offerte zeiden ze, anders had het er bij moeten staan. Dat het telefonisch was vermeld wisten ze niet meer….
Ofwel: alles moet specifiek vermeld worden in offerte, anders maken zij nooit een fout, maar wel de klant. Veel geld kwijt en geen product wat we wilden, erg zuur.
Johan
|Dit bedrijf is erg professioneel en hebben bijzonder correct en netjes werk afgeleverd. Precies zoals het ons verkocht is ook geleverd en gemonteerd.
In de 2 verschillende kleuren welke precies bij de kozijnen passen.
Snel en perfect gemonteerd. Voor ons verdiend dit bedrijf een dikke 10
Hanny Smetsers
|Maandenlang aan het lijntje gehouden. Beloftes worden niet waargemaakt afspraken worden niet nagekomen.
Genzo Zonwering BV
|Craenen
|Zeer tevreden .mijn wens is nog wl meer..maar dat komt nog wel
Westerlo
|Niet doen. Wij hebben in okt. 2002 een windvast screen (toen nog bijna iets nieuws) aangeschaft dat je van binnenuit elektrisch kunt bedienen, met het bijbehorend prijskaartje, van bijna 4 mtr breed dat werd geleverd door Genzo Son Ekkersrijt.
Deze breedte leveren was geen enkel probleem zei men.
Een screen hoort aan beide kanten door geleiders te lopen, enkele centimeters van het raam af en het gehele raam af te schermen van zon.
Het is vanaf het begin niet goed gehangen. Het trekt helemaal schuin en door het schuin oprollen zijn er overal kreukels in gekomen die er niet meer uitgaan.
Onze eerste klacht dateert vanaf voorjaar 2003 en elk jaar daarna.
Een paar keer is een medewerker van het bedrijf gekomen om モhet op te lossenヤ maar het euvel is er nu, voorjaar 2012, nog steeds. Het ziet er niet uit. Het materiaal mankeert echter niets en kan nog 10 jaren meegaan.
Na 2 jaar liep het screen ook al niet meer door de geleiders, 2 tot 2,5 cm aan beide kanten bleven open. Het leek in de breedte gekrompen, het ziet eruit als een grote X, maar aangezien het kunststof is kan dat niet volgens Genzo
Uiteindelijk na klacht, na klacht, na klacht, hebben ze zich met het onderstaande antwoord er vanaf gemaakt.
Wij hebben uw klacht bij de leverancier neergelegd en wij hebben van hun de volgende reaktie ontvangen.
Het is zoals door ons ook al aangegeven is niet mogelijk dat een glasvezel doek wat afgesealt is nog krimpt.
De kier die groter is geworden ontstaat door de grote krachten die op het doek komen te staan wanneer hij in zijn windvast kliksysteem getrokken word.
Door deze krachten word de onderlijst hol getrokken en de zijkanten van het doek vormen daaraan mee.
Helaas is het voor ons niet mogelijk dit probleem op te lossen.
Op 18 maart 2012 heb ik nogmaals een email gestuurd maar daarop is helemaal niet meer gereageerd.
Tegelijk met het screen werden voor alle kamers de rolluiken vervangen. We hadden bruine en wilden graag alles in de ecru kleur.
Er werd aan de voorkant voor een raam van 4 mtr een spierwitte bak geleverd ipv ecru. Er werd na onze klacht hierover een nieuwe besteld. Weer foute kleur maar dit keer was hij al gehangen. Heer Enters kwam zelf kijken en beweerde dat het ecru was. Nadat ik een willekeurig iemand van straat had geplukt die bevestigde dat het toch echt spierwit was werd hij opnieuw besteld.
Toen hij eindelijk werd gehangen werd mij verweten dat dit de duurste bak ooit was voor Genzo.
Als u oude rolluiken hebt en u wilt een andere kleur laat ze dan overspuiten
Het oude materiaal is van veel betere, zwaardere kwaliteit.
Vroeger, als de luiken omlaag waren, was het echt donker. Nu met deze nieuwe kun je alles in de kamer goed zien. Je wordt メs morgens ook wakker van het licht.
Intussen zijn van de 3 rolluiken al 2 motoren stuk geweest.
De oude rolluiken hadden we 25 jaar en er heeft nooit iets aan gemankeerd.
In 2013 hebben we het screen vervangen door rolluiken over de hele benedenverdieping en u begrijpt het vast wel, ze komen niet van Genzo. Minpunten: geen service.