Vorige week mijn gekochte Renault Captur opgehaald. Inruilprijs van mijn auto was erg goed. Wij zijn erg tevreden met dit bedrijf. Zij komen tenminste afspraken na. [ in het verleden wel anders meegemaakt]?
Zowel Hans als Frank en alle anderen als zeer positief ervaren en blijf zeker ook klant wat onderhoud betreft en ook een voordelige verzekering via hen geregeld met 2 jaar extra garantie.
Blijf dit bedrijf als heel erg fijn om aan te bevelen.
Ik heb nog nooit zo’n geweldig autobedrijf meegemaakt in mijn 47 jaar ervaring meegemaakt.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Jeroen
|
Bieden ook auto's via marktplaats aan. Gekeken naar een 911 waar amper volgens hun iets aan hoefde gebeuren. Uiteindelijk bleken er de volgende mankementen aanwezig te zijn;
1. Te laag koelvloeistof niveau waarschijnlijk doordat bij 100.000 km meestal de waterpomp gaat lekken. Het zijn kunststof schroeven die bij slijtage afbreken bij door rijden. Het eerste teken is lekkage.
2. Lekkage bij de olie pan, ik hoop dat het de oliepan afsluiting is , en niet de oliepomp zelf. De olie is overigens recent ververst en het niveau is goed.
3. Roest bij de onderdorpels; is dicht geplamuurd en zwart geschilderd.
4. Achter draagarm rubbers zijn versleten op het punt waar deze met de dwars arm zitten verbonden. De rubbers vallen er bijna uit; is geen apk afkeur punt, maar voor de veiligheid zou ik ze wel vervangen
5. Deurpaneel rechts hangt er los bij aan de onderkant, rechter ruit gaat ook niet helemaal naar beneden bij het openen van de deur.
6. Oppervlakkige roest van de remleidingen.
7. Accu volledig leeg getrokken.
8. Tiptronic storing; Het lampje van de vierde versnelling bleef knipperen ondanks dat de bak in de p stand stond.
Knipperend D ledje en 4e versnelling ledje geven aan dat de versnellingsbak in " Limited Driving Program" is gegaan. Een teken dat er wat met de bak aan de hand is.
9. De airco pomp leek ook niet aan te slaan, wellicht moet die ook worden gereviseerd.
10 als kers op de taart een scheur in beide uitlaat knalpotten.
Geen beste beurt voor een bovag auto bedrijf van het jaar.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
More and More Living
|
Jonge gebruikte bestelbus gekocht bij Haarhuis, waar we heel vriendelijk zijn ontvangen en goed geïnformeerd over de historie van de bus. Prima after-sales! Gemakkelijk chatten laat in de avond met een medewerker voorafgaande de aankoop. Fijne mensen daar in het Noorden!
9.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Autobedrijf Haarhuis
|
Vriendelijke mensen, maar onze auto is ondanks de afleverkosten zeker niet goed nagekeken. Ster in ruit, loszittende spiegel, slecht sluitende achterdeur, loszittende ruitensproeier, loszitten sigarettenaansteker, lekkende waterpomp en raar geluid in auto. Na meerdere bezoeken voor de problemen uiteindelijk naar eigen garage gegaan en die constateerde (net als ANWB monteur) dat er vreemd geluid in de motor zat. Mijn Garage constateerde dat er zeer veel ijzerslijpsel in de olie zat en dat er iets in de motor dus niet goed zat. Ze hebben de olie bewaard zodat Auto haarhuis het zelf kon zien. Auto Haarhuis kon dus contact opnemen met mijn garage maar vond dat niet nodig. Uiteindelijk de auto terug verkocht met een verlies van 40% in 5 maanden. Zeer slecht!
2.0
De klantgerichtheid
De service
De prijs
De communicatie
De uitstraling
Klant van Autobedrijf Haarhuis
|
Uitstekende service. Bij aankoop van mijn Skoda Fabia met BOVAG Garantie een Dekra rapport laten maken mede n.a.v. de info van de garage . Alle aangegeven punten ter reparatie van dit rapport zijn keurig uitgevoerd. Zelfs een extra punt waar de garage zelf meekwam, de vervanging van de koppeling. Vriendelijke behandeling van alle mensen van de garage; van de verkoop, werkplaats t/m de receptie!
6 Reviews Plaats review
Hans
|Vorige week mijn gekochte Renault Captur opgehaald. Inruilprijs van mijn auto was erg goed. Wij zijn erg tevreden met dit bedrijf. Zij komen tenminste afspraken na. [ in het verleden wel anders meegemaakt]?
Zowel Hans als Frank en alle anderen als zeer positief ervaren en blijf zeker ook klant wat onderhoud betreft en ook een voordelige verzekering via hen geregeld met 2 jaar extra garantie.
Blijf dit bedrijf als heel erg fijn om aan te bevelen.
Ik heb nog nooit zo’n geweldig autobedrijf meegemaakt in mijn 47 jaar ervaring meegemaakt.
Jeroen
|Bieden ook auto's via marktplaats aan. Gekeken naar een 911 waar amper volgens hun iets aan hoefde gebeuren. Uiteindelijk bleken er de volgende mankementen aanwezig te zijn;
1. Te laag koelvloeistof niveau waarschijnlijk doordat bij 100.000 km meestal de waterpomp gaat lekken. Het zijn kunststof schroeven die bij slijtage afbreken bij door rijden. Het eerste teken is lekkage.
2. Lekkage bij de olie pan, ik hoop dat het de oliepan afsluiting is , en niet de oliepomp zelf. De olie is overigens recent ververst en het niveau is goed.
3. Roest bij de onderdorpels; is dicht geplamuurd en zwart geschilderd.
4. Achter draagarm rubbers zijn versleten op het punt waar deze met de dwars arm zitten verbonden. De rubbers vallen er bijna uit; is geen apk afkeur punt, maar voor de veiligheid zou ik ze wel vervangen
5. Deurpaneel rechts hangt er los bij aan de onderkant, rechter ruit gaat ook niet helemaal naar beneden bij het openen van de deur.
6. Oppervlakkige roest van de remleidingen.
7. Accu volledig leeg getrokken.
8. Tiptronic storing; Het lampje van de vierde versnelling bleef knipperen ondanks dat de bak in de p stand stond.
Knipperend D ledje en 4e versnelling ledje geven aan dat de versnellingsbak in " Limited Driving Program" is gegaan. Een teken dat er wat met de bak aan de hand is.
9. De airco pomp leek ook niet aan te slaan, wellicht moet die ook worden gereviseerd.
10 als kers op de taart een scheur in beide uitlaat knalpotten.
Geen beste beurt voor een bovag auto bedrijf van het jaar.
More and More Living
|Jonge gebruikte bestelbus gekocht bij Haarhuis, waar we heel vriendelijk zijn ontvangen en goed geïnformeerd over de historie van de bus. Prima after-sales! Gemakkelijk chatten laat in de avond met een medewerker voorafgaande de aankoop. Fijne mensen daar in het Noorden!
Klant van Autobedrijf Haarhuis
|Vriendelijke mensen, maar onze auto is ondanks de afleverkosten zeker niet goed nagekeken. Ster in ruit, loszittende spiegel, slecht sluitende achterdeur, loszittende ruitensproeier, loszitten sigarettenaansteker, lekkende waterpomp en raar geluid in auto. Na meerdere bezoeken voor de problemen uiteindelijk naar eigen garage gegaan en die constateerde (net als ANWB monteur) dat er vreemd geluid in de motor zat. Mijn Garage constateerde dat er zeer veel ijzerslijpsel in de olie zat en dat er iets in de motor dus niet goed zat. Ze hebben de olie bewaard zodat Auto haarhuis het zelf kon zien. Auto Haarhuis kon dus contact opnemen met mijn garage maar vond dat niet nodig. Uiteindelijk de auto terug verkocht met een verlies van 40% in 5 maanden. Zeer slecht!
Klant van Autobedrijf Haarhuis
|Uitstekende service. Bij aankoop van mijn Skoda Fabia met BOVAG Garantie een Dekra rapport laten maken mede n.a.v. de info van de garage . Alle aangegeven punten ter reparatie van dit rapport zijn keurig uitgevoerd. Zelfs een extra punt waar de garage zelf meekwam, de vervanging van de koppeling. Vriendelijke behandeling van alle mensen van de garage; van de verkoop, werkplaats t/m de receptie!