Problemen na de reparatie (en betaling) niet verholpen. De 'defecte' onderdelen blijken niet eens vervangen te zijn. Foto's door een vakgarage door gekregen en deze laten zien bij Jan Kok, en wordt je totaal genegeerd, en op een gegeven moment weg gescholden.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Marja
|
eerlijke zaak. De hierboven genoemde negatieve reacties herken ik totaal niet. Ik kom er al jaren en wordt altijd keurig geholpen. Pluspunten: Meedenken, goede service
10
Marco
|
Goede ervaringen en prima service. Vriendelijke mensen.
10
Ali
|
Opmerkelijke service. . Minpunten: Personeel lijkt drukte totaal niet aan te kunnen. Zodra het een beetje druk wordt heeft men amper tijd voor de klant en probeert men enkel zo snel mogelijk de klant weer naar buiten te krijgen. Niet echt netjes dus.
4.0
Piet
|
Niet naar toe gaan!. (vak?)garage. Pluspunten: Geen. Minpunten: Problemen blijken na betaling niet te zijn verholpen
Vreemd personeel dat enkel lijkt te willen verdienen aan de klant
Na 'reperatie' geen telefoontje aan klant dat 'reperatie' klaar is.
Klant moet bij ophalen auto wachten op bon.
6 Reviews Plaats review
Leroy
|Problemen na de reparatie (en betaling) niet verholpen. De 'defecte' onderdelen blijken niet eens vervangen te zijn. Foto's door een vakgarage door gekregen en deze laten zien bij Jan Kok, en wordt je totaal genegeerd, en op een gegeven moment weg gescholden.
Marja
|eerlijke zaak. De hierboven genoemde negatieve reacties herken ik totaal niet. Ik kom er al jaren en wordt altijd keurig geholpen. Pluspunten: Meedenken, goede service
Marco
|Goede ervaringen en prima service. Vriendelijke mensen.
Ali
|Opmerkelijke service. . Minpunten: Personeel lijkt drukte totaal niet aan te kunnen. Zodra het een beetje druk wordt heeft men amper tijd voor de klant en probeert men enkel zo snel mogelijk de klant weer naar buiten te krijgen. Niet echt netjes dus.
Piet
|Niet naar toe gaan!. (vak?)garage. Pluspunten: Geen. Minpunten: Problemen blijken na betaling niet te zijn verholpen
Vreemd personeel dat enkel lijkt te willen verdienen aan de klant
Na 'reperatie' geen telefoontje aan klant dat 'reperatie' klaar is.
Klant moet bij ophalen auto wachten op bon.