Ik word altijd goed geholpen in de winkel en er is altijd een fijne sfeer. Wel vind ik het jammer dat er weinig aanbieding zijn voor de spellen die ik speel, bijvoorbeeld meestal alleen voor Playstation en Xbox, terwijl ik alleen maar Nintendo speel. Daarnaast vind ik het jammer dat er niet zo veel Amiibo's zijn, en degene die ik graag wil hebben meestal uitverkocht zijn. Verder vind ik het een fijne winkel en het is leuk dat er ook veel merch is en niet alleen games.
8.4
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Game Mania Middelburg
|
Verkopers in de winkel zijn al jaren heel prettig en professioneel. Ik heb een privé demo van de PSVR gekregen als basis voor mijn aankoop. Wat ik echter jammer vind, is dat de black Friday PSVR bundel bij Intertoys €40 goedkoper was en ik deze dus daar heb gekocht. Ik heb uit een gevoel van klant loyaliteit op deze dag alsnog een move controller set en Skyrim wel bij jullie gekocht. Wat ik de laatste twee jaar merk is dat jullie prijzen voor games en peripherals gemiddeld €5 tot €10 hoger liggen als in vergelijkbare winkels (online nog buiten beschouwing). In het verleden was dit hogere prijsniveau acceptabel met het oog op het sparen voor korting en de extra "beleving" in de winkel. Ik merk echter de laatste twee jaar dat de verdiende punten op aankopen verminderd zijn, waardoor je als consument onevenredig veel aankopen moet doen om tot een korting van €15,00 te komen. Ik ben zelf al 15 jaar sales en marketingmanager, dus begrijp als geen ander hoe jullie verdienmodel werkt. Echter, door de benefits te beperken, denk ik dat de waardepropositie van de winkel zelf nu net niet genoeg biedt, om jullie standaard mijn eerste keus voor aankopen te maken.
Dat is zonde, aangezien jullie concept wel degelijk veel cognitieve klantwaarde heeft.
Mvg, Peter Glas
p.s. dit tekstvak op de website staat standaard op Engelse spellingscontrole. hierdoor heb ik al 12 keer mijn tekst moeten aanpassen. Graag doorgeven aan jullie webdesign afdeling....
8.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Game Mania Middelburg
|
Ik heb een uiterst prettige ervaring met deze winkel en voel me daar, elke keer weer, uitstekend geholpen.
7.9
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Game Mania Middelburg
|
Word altijd super en vriendelijk geholpen.
Zeer aardig personeel
10
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Game Mania Middelburg
|
Mooie aanbieding van black friday Xbox controller en tweedehands games zijn altijd erg fijn bij jullie. Nieuwe games vind ik dan wel vaak bij jullie prijzig. Maar erg fijne mensen in de zaak en komen deskundig over.
98 Reviews Plaats review
Klant van Game Mania Middelburg
|Ik word altijd goed geholpen in de winkel en er is altijd een fijne sfeer. Wel vind ik het jammer dat er weinig aanbieding zijn voor de spellen die ik speel, bijvoorbeeld meestal alleen voor Playstation en Xbox, terwijl ik alleen maar Nintendo speel. Daarnaast vind ik het jammer dat er niet zo veel Amiibo's zijn, en degene die ik graag wil hebben meestal uitverkocht zijn. Verder vind ik het een fijne winkel en het is leuk dat er ook veel merch is en niet alleen games.
Klant van Game Mania Middelburg
|Verkopers in de winkel zijn al jaren heel prettig en professioneel. Ik heb een privé demo van de PSVR gekregen als basis voor mijn aankoop. Wat ik echter jammer vind, is dat de black Friday PSVR bundel bij Intertoys €40 goedkoper was en ik deze dus daar heb gekocht. Ik heb uit een gevoel van klant loyaliteit op deze dag alsnog een move controller set en Skyrim wel bij jullie gekocht. Wat ik de laatste twee jaar merk is dat jullie prijzen voor games en peripherals gemiddeld €5 tot €10 hoger liggen als in vergelijkbare winkels (online nog buiten beschouwing). In het verleden was dit hogere prijsniveau acceptabel met het oog op het sparen voor korting en de extra "beleving" in de winkel. Ik merk echter de laatste twee jaar dat de verdiende punten op aankopen verminderd zijn, waardoor je als consument onevenredig veel aankopen moet doen om tot een korting van €15,00 te komen. Ik ben zelf al 15 jaar sales en marketingmanager, dus begrijp als geen ander hoe jullie verdienmodel werkt. Echter, door de benefits te beperken, denk ik dat de waardepropositie van de winkel zelf nu net niet genoeg biedt, om jullie standaard mijn eerste keus voor aankopen te maken.
Dat is zonde, aangezien jullie concept wel degelijk veel cognitieve klantwaarde heeft.
Mvg, Peter Glas
p.s. dit tekstvak op de website staat standaard op Engelse spellingscontrole. hierdoor heb ik al 12 keer mijn tekst moeten aanpassen. Graag doorgeven aan jullie webdesign afdeling....
Klant van Game Mania Middelburg
|Ik heb een uiterst prettige ervaring met deze winkel en voel me daar, elke keer weer, uitstekend geholpen.
Klant van Game Mania Middelburg
|Word altijd super en vriendelijk geholpen.
Zeer aardig personeel
Klant van Game Mania Middelburg
|Mooie aanbieding van black friday Xbox controller en tweedehands games zijn altijd erg fijn bij jullie. Nieuwe games vind ik dan wel vaak bij jullie prijzig. Maar erg fijne mensen in de zaak en komen deskundig over.