7 april besteld, grote order van €1500 aan thermisch hout. Slechte kwaliteit en meerdere keren verkeerd geleverd. Nog steeds niet volledig geleverd en afspraken worden stelselmatig niet nagekomen.
3x thuis gebleven voor niets en dat als ondernemer. Kost veel geld en ellende.
Tuin ligt al 2 maanden door Gadero stil. Het is het echt niet waard daar te bestellen. We hebben er veel spijt van.
Afgelopen 14 mei 2e keer slechte levering (waar we ook weken op moesten wachten) en tot op vandaag geen enkele reactie op onze klacht.
We bellen dagelijks, geen enkele afspraak wordt nagekomen! Vandaag voor de zoveelste keer gebeld. Veel excuses, zouden echt vandaag een reactie krijgen. Weer niets. Al sinds april geen contact te krijgen met service en al 2,5 week he-le-maal niets gehoord terwijl ze zouden bellen en wij heeeel vaak bellen.
Vanmorgen aangegeven dat we jurist vandaag gaan inschakelen en een review plaatsen van alle ellende. Ook dat maakt kennelijk geen indruk om even te mailen of te bellen. Wederom geen contact en afspraken niet nagekomen..
Koop hier niet! Je krijgt hele aardige klantenservice medewerkers aan de telefoon die vervolgens niets kunnen en niets doen. Serviceafdeling en manager krijg je niet te spreken die weigeren te bellen. Wij gaan nu een jurist inschakelen. Hopelijk kunnen we anderen zo deze ellende en geld verlies besparen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Menno van Kommer
|
Pas op berekenen 150 euro voor teruglevering wat wettelijk niet mag , als je dan wil omruilen en moet bij betalen moet je eerst alles betalen en dus niet verrekenen geld terug heb ik nu reeds 5 maal voor gebeld ze zeggen komt er gelijk aan maar na ruim een maand nog niets terug ben bang dat ze het helemaal niet doen! Gaat toch om ruim 500 euro wat ze stelen van mij terug levering ging niet mee met levering dus 2 maal thuis wachten ! Maar dus na ruim maand niets terug ! Pas op voor dit bedrijf
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bauke Beert Keizer
|
1 ster. In juli 2022 is er een blokhuis van ruim €6.000,- (incl. montage) bij mij geleverd en de fouten stapelen zich sindsdien alleen maar op. Een korte samenvatting: binnen een jaar serieuze defecten aan het dak en een van de muren, slechte communicatie over de levering en na het melden van montageblunders moet de beweging van hun kant (die al minimaal is) achter de helsdeuren vandaan komen.
Dan de lange versie:
De montage nam 5 hele dagen in beslag, in tegenstelling tot de montagetijd van 2 dagen die eerder door Gadero genoemd werd. Al het materiaal moest nog op maat gezaagd worden en daarvan was de bouwploeg niet op de hoogte.
In januari 2023 zijn enkele dakshingles losgekomen door de wind. Ter info: het waaide niet extreem hard. Bovendien wordt de blokhut beschut voor een groot deel beschut door bomen en bebouwing. Maar kennelijk is een blokhut van €6.000,- niet bestand tegen een beetje wind.
Ik heb dit uiteraard kenbaar gemaakt aan de klantenservice die mij gelijk doorverwees naar mijn verzekering. Want: "Stormschade". Daar was ik het niet mee eens. De dame van de klantenservice vertelde dat het dak maar op 1 manier gemonteerd kon worden. In het montagefilmpje van Gadero worden asfaltnagels gebruikt. Ik ga ervan uit dat dit dan de enige juiste montagemanier is. Echter, bij het vastzetten van mijn dak zijn geen asfaltnagels gebruikt maar is een andere werkwijze toegepast. Eentje die bovendien afwijkt van het advies van Gadero. De enige logische conclusie is dat er dus een montagefout is gemaakt en dat Gadero dus aansprakelijk kan worden gesteld voor gebreken.
Hoewel ik een prachtig hok heb (met een los dak) ben ik niet te spreken over de werkwijze, de communicatie en de gemakzucht waarmee mijn terechte klacht wordt afgedaan.
Eerder werd de toezegging gedaan dat deze 'service' afdeling met een passende oplossing zou komen maar vervolgens wordt mij verteld dat er geen oplossing komt. Gadero spreekt zichzelf dus een tweede keer tegen en heeft dus niet alleen steken laten vallen bij de montage maar ook in de communicatie.
In april 2023 zie ik dat er planken beginnen te splijten en sommige zelfs loslaten. Dit defect heb ik kenbaar gemaakt aan de serviceafdeling van Gadero en ik ben in afwachting van hun reactie.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Paul
|
200 hardhouten terras tegels (€ 1.400) besteld en ook geleverd. Er zaten circa 70 slechte exemplaren tussen en die zijn keurig omgeruild. Tegels liggen nu een dik jaar en alles trekt krom, scheurt en latjes komen spontaan los. Zou mijn fout zijn omdat schroeven op een onderbalk vereist zou zijn. De instructie video op de site van Gadero geeft dit inderdaad aan. Heb ik niet gezien maar wel gelezen dat het aan te bevelen valt om ze te schroeven op een onderbalk. Dus geen waarschuwing ze niet los te leggen. Eindeloos gecommuniceerd met de afdeling service maar ik ga dit niet winnen. Aardige medewerkers maar dit product is waardeloos.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Verhelst N
|
Leuk online bestellen en voor je deur geleverd. Zolang alles vlot gaat natuurlijk want persoonlijk heb ik ondervonden dat niet alles geleverd kan worden volgens info op de website. En wanneer het fout loopt, dan sta je machteloos. Geen antwoord op emails, en telefonisch wordt iedere week wel iets anders beloofd. Al 4 weken wachten en frustraties.
613 Reviews Plaats review
Huismans
|7 april besteld, grote order van €1500 aan thermisch hout. Slechte kwaliteit en meerdere keren verkeerd geleverd. Nog steeds niet volledig geleverd en afspraken worden stelselmatig niet nagekomen.
3x thuis gebleven voor niets en dat als ondernemer. Kost veel geld en ellende.
Tuin ligt al 2 maanden door Gadero stil. Het is het echt niet waard daar te bestellen. We hebben er veel spijt van.
Afgelopen 14 mei 2e keer slechte levering (waar we ook weken op moesten wachten) en tot op vandaag geen enkele reactie op onze klacht.
We bellen dagelijks, geen enkele afspraak wordt nagekomen! Vandaag voor de zoveelste keer gebeld. Veel excuses, zouden echt vandaag een reactie krijgen. Weer niets. Al sinds april geen contact te krijgen met service en al 2,5 week he-le-maal niets gehoord terwijl ze zouden bellen en wij heeeel vaak bellen.
Vanmorgen aangegeven dat we jurist vandaag gaan inschakelen en een review plaatsen van alle ellende. Ook dat maakt kennelijk geen indruk om even te mailen of te bellen. Wederom geen contact en afspraken niet nagekomen..
Koop hier niet! Je krijgt hele aardige klantenservice medewerkers aan de telefoon die vervolgens niets kunnen en niets doen. Serviceafdeling en manager krijg je niet te spreken die weigeren te bellen. Wij gaan nu een jurist inschakelen. Hopelijk kunnen we anderen zo deze ellende en geld verlies besparen.
Menno van Kommer
|Pas op berekenen 150 euro voor teruglevering wat wettelijk niet mag , als je dan wil omruilen en moet bij betalen moet je eerst alles betalen en dus niet verrekenen geld terug heb ik nu reeds 5 maal voor gebeld ze zeggen komt er gelijk aan maar na ruim een maand nog niets terug ben bang dat ze het helemaal niet doen! Gaat toch om ruim 500 euro wat ze stelen van mij terug levering ging niet mee met levering dus 2 maal thuis wachten ! Maar dus na ruim maand niets terug ! Pas op voor dit bedrijf
Bauke Beert Keizer
|1 ster. In juli 2022 is er een blokhuis van ruim €6.000,- (incl. montage) bij mij geleverd en de fouten stapelen zich sindsdien alleen maar op. Een korte samenvatting: binnen een jaar serieuze defecten aan het dak en een van de muren, slechte communicatie over de levering en na het melden van montageblunders moet de beweging van hun kant (die al minimaal is) achter de helsdeuren vandaan komen.
Dan de lange versie:
De montage nam 5 hele dagen in beslag, in tegenstelling tot de montagetijd van 2 dagen die eerder door Gadero genoemd werd. Al het materiaal moest nog op maat gezaagd worden en daarvan was de bouwploeg niet op de hoogte.
In januari 2023 zijn enkele dakshingles losgekomen door de wind. Ter info: het waaide niet extreem hard. Bovendien wordt de blokhut beschut voor een groot deel beschut door bomen en bebouwing. Maar kennelijk is een blokhut van €6.000,- niet bestand tegen een beetje wind.
Ik heb dit uiteraard kenbaar gemaakt aan de klantenservice die mij gelijk doorverwees naar mijn verzekering. Want: "Stormschade". Daar was ik het niet mee eens. De dame van de klantenservice vertelde dat het dak maar op 1 manier gemonteerd kon worden. In het montagefilmpje van Gadero worden asfaltnagels gebruikt. Ik ga ervan uit dat dit dan de enige juiste montagemanier is. Echter, bij het vastzetten van mijn dak zijn geen asfaltnagels gebruikt maar is een andere werkwijze toegepast. Eentje die bovendien afwijkt van het advies van Gadero. De enige logische conclusie is dat er dus een montagefout is gemaakt en dat Gadero dus aansprakelijk kan worden gesteld voor gebreken.
Hoewel ik een prachtig hok heb (met een los dak) ben ik niet te spreken over de werkwijze, de communicatie en de gemakzucht waarmee mijn terechte klacht wordt afgedaan.
Eerder werd de toezegging gedaan dat deze 'service' afdeling met een passende oplossing zou komen maar vervolgens wordt mij verteld dat er geen oplossing komt. Gadero spreekt zichzelf dus een tweede keer tegen en heeft dus niet alleen steken laten vallen bij de montage maar ook in de communicatie.
In april 2023 zie ik dat er planken beginnen te splijten en sommige zelfs loslaten. Dit defect heb ik kenbaar gemaakt aan de serviceafdeling van Gadero en ik ben in afwachting van hun reactie.
Paul
|200 hardhouten terras tegels (€ 1.400) besteld en ook geleverd. Er zaten circa 70 slechte exemplaren tussen en die zijn keurig omgeruild. Tegels liggen nu een dik jaar en alles trekt krom, scheurt en latjes komen spontaan los. Zou mijn fout zijn omdat schroeven op een onderbalk vereist zou zijn. De instructie video op de site van Gadero geeft dit inderdaad aan. Heb ik niet gezien maar wel gelezen dat het aan te bevelen valt om ze te schroeven op een onderbalk. Dus geen waarschuwing ze niet los te leggen. Eindeloos gecommuniceerd met de afdeling service maar ik ga dit niet winnen. Aardige medewerkers maar dit product is waardeloos.
Verhelst N
|Leuk online bestellen en voor je deur geleverd. Zolang alles vlot gaat natuurlijk want persoonlijk heb ik ondervonden dat niet alles geleverd kan worden volgens info op de website. En wanneer het fout loopt, dan sta je machteloos. Geen antwoord op emails, en telefonisch wordt iedere week wel iets anders beloofd. Al 4 weken wachten en frustraties.