De foto die ik op hout heb besteld is echt slecht . Wat ik dus niet begrijp van professionals is ,dat als de kwaliteit van de foto niet goed is, ze hem wel afdrukken en gebruiken .Ik had veel beter verwacht van dit bedrijf. Weg gegooid geld!!!!
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
R ackermann
|
Op de website staat gratis verzending.
Bij het afrekenen blijkt dat je toch moet betalen voor verzending.
Contact mogelijkheden zijn beperkt.
Ik krijg per mail een link waarin de voorwaarden staan. Canvas gratis verzenden staat er. Toch kan ik niet afrekenen zonder verzendopties met kosten aan te vinken.
Slecht voor elkaar
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Sefa de Veer
|
Enkele weken geleden heb ik een foto op hout besteld voor de verjaardag van mijn vriend. Dat kostte me zo'n 38 euro. Hij werd vrij snel geleverd maar de afdruk was véél te donker. De klantenservice gaf aan dat ik de foto dan ook met whitewash behandeling had moeten bestellen. Ik was het hier niet mee eens omdat er op de site niet word aangegeven dat een foto zonder die behandeling veel donkerder word dan het origineel. Toch maar een nieuwe besteld met de 50% korting die me ter compensatie aangeboden werd. Voor 25 euro nu dus dezelfde foto met whitewash besteld. Die werd door DHL op de een of andere manier retour bezorgd dus dat duurde meer dan een week. De verjaardag was inmiddels al geweest. Toen hij eindelijk aankwam was het precies dezelfde donkere afdruk die ik al in huis had alleen deze keer met een lelijke deuk erin. Na het invullen van het klachtenformulier kreeg ik de vraag of ik de foto's van mijn klacht wil doorsturen want die waren niet goed doorgekomen. Dat heb ik nu al drie keer gedaan maar als ik mail waar mijn reactie blijft dan krijg ik opnieuw de vraag om foto's te sturen. Ik ben dus 63 euro verder en heb nog steeds geen verjaardagscadeau en geen idee hoe ik dit op kan lossen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Helesicova Petra
|
Ik had een krantartikel op hout bestelt mooi afgewerkt goed leesbaar snel geleverd ben tevreden
Sterke punten
Makkelijk te bestellen ook voor mensen die niet sterk met de pc zijn mooie afwerking
Verbeterpunten of tips
We zijn op zoek geweest naar oud uitziend hout dus niet van die perfecte randen - sloophout achtig....dat missen we nog bij jullie voor de rest prima
10
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Anoniem
|
ik heb een foto op hout bestelt
Sterke punten
goede kwaliteit producten
Verbeterpunten of tips
voordat ik het binnen had duurde ongeveer een week.. te lang
50 Reviews Plaats review
A.W. van Zijtveld
|De foto die ik op hout heb besteld is echt slecht . Wat ik dus niet begrijp van professionals is ,dat als de kwaliteit van de foto niet goed is, ze hem wel afdrukken en gebruiken .Ik had veel beter verwacht van dit bedrijf. Weg gegooid geld!!!!
R ackermann
|Op de website staat gratis verzending.
Bij het afrekenen blijkt dat je toch moet betalen voor verzending.
Contact mogelijkheden zijn beperkt.
Ik krijg per mail een link waarin de voorwaarden staan. Canvas gratis verzenden staat er. Toch kan ik niet afrekenen zonder verzendopties met kosten aan te vinken.
Slecht voor elkaar
Sefa de Veer
|Enkele weken geleden heb ik een foto op hout besteld voor de verjaardag van mijn vriend. Dat kostte me zo'n 38 euro. Hij werd vrij snel geleverd maar de afdruk was véél te donker. De klantenservice gaf aan dat ik de foto dan ook met whitewash behandeling had moeten bestellen. Ik was het hier niet mee eens omdat er op de site niet word aangegeven dat een foto zonder die behandeling veel donkerder word dan het origineel. Toch maar een nieuwe besteld met de 50% korting die me ter compensatie aangeboden werd. Voor 25 euro nu dus dezelfde foto met whitewash besteld. Die werd door DHL op de een of andere manier retour bezorgd dus dat duurde meer dan een week. De verjaardag was inmiddels al geweest. Toen hij eindelijk aankwam was het precies dezelfde donkere afdruk die ik al in huis had alleen deze keer met een lelijke deuk erin. Na het invullen van het klachtenformulier kreeg ik de vraag of ik de foto's van mijn klacht wil doorsturen want die waren niet goed doorgekomen. Dat heb ik nu al drie keer gedaan maar als ik mail waar mijn reactie blijft dan krijg ik opnieuw de vraag om foto's te sturen. Ik ben dus 63 euro verder en heb nog steeds geen verjaardagscadeau en geen idee hoe ik dit op kan lossen.
Helesicova Petra
|Ik had een krantartikel op hout bestelt mooi afgewerkt goed leesbaar snel geleverd ben tevreden
Sterke punten
Makkelijk te bestellen ook voor mensen die niet sterk met de pc zijn mooie afwerking
Verbeterpunten of tips
We zijn op zoek geweest naar oud uitziend hout dus niet van die perfecte randen - sloophout achtig....dat missen we nog bij jullie voor de rest prima
Anoniem
|ik heb een foto op hout bestelt
Sterke punten
goede kwaliteit producten
Verbeterpunten of tips
voordat ik het binnen had duurde ongeveer een week.. te lang