Zeer klantvriendelijke winkel met specialisatie in Nikon producten. Bovendien uitermate goede voorlichting over de te verkopen producten en betreffende alle fototoestellen voorbeeld foto's waarbij de foto/film kwaliteit en de mogelijkheden van het toestel op een groot labtop beeldscherm geshowd kunnen worden. Ook de behandeling van - en het omgaan met een redelijk kostbaar fototoestel wordt zeer veel aandacht besteed. Met name als het om kinderen gaat bij bijvoorbeeld een vlogcamera.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
b. roos
|
Slecht, binnen de garantieperiode is een defect aan mijn Panasonic fotocamera door de fabrikant/importeur volledig kosteloos hersteld. Hier kwam ik pas achter, na telefonisch en schriftelijk contact met de fabrikant/ importeur. Alleen deed de heer Keuzekamp het voorkomen (bij het weer ophalen van het toestel) dat er aan de reparatie kosten waren verbonden (€ 25,00!!) die ik betaalde. Achteraf motiveerde hij het kostenbedrag door te stellen dat hij ook kosten had gemaakt door het apparaat te moeten opsturen.
Dat het wettelijk niet toegestaan is in een dergelijke situatie kosten in rekening te brengen was de heer K. wel bekend, maar daar trok hij zich niets van aan. Pure oplichterij lijkt mij.
Pecunia non olet, de handelswijze van Pieter Keuzekamp des te meer!
2 Reviews Plaats review
Mette Bloemen
|Zeer klantvriendelijke winkel met specialisatie in Nikon producten. Bovendien uitermate goede voorlichting over de te verkopen producten en betreffende alle fototoestellen voorbeeld foto's waarbij de foto/film kwaliteit en de mogelijkheden van het toestel op een groot labtop beeldscherm geshowd kunnen worden. Ook de behandeling van - en het omgaan met een redelijk kostbaar fototoestel wordt zeer veel aandacht besteed. Met name als het om kinderen gaat bij bijvoorbeeld een vlogcamera.
b. roos
|Slecht, binnen de garantieperiode is een defect aan mijn Panasonic fotocamera door de fabrikant/importeur volledig kosteloos hersteld. Hier kwam ik pas achter, na telefonisch en schriftelijk contact met de fabrikant/ importeur. Alleen deed de heer Keuzekamp het voorkomen (bij het weer ophalen van het toestel) dat er aan de reparatie kosten waren verbonden (€ 25,00!!) die ik betaalde. Achteraf motiveerde hij het kostenbedrag door te stellen dat hij ook kosten had gemaakt door het apparaat te moeten opsturen.
Dat het wettelijk niet toegestaan is in een dergelijke situatie kosten in rekening te brengen was de heer K. wel bekend, maar daar trok hij zich niets van aan. Pure oplichterij lijkt mij.
Pecunia non olet, de handelswijze van Pieter Keuzekamp des te meer!