Sterke punten
het op de hoogte houden van de vorderingen van de bestelling
10
Reactiesnelheid
Info over verloop order
Snelheid levering
Originaliteit producten
Bestelgemak
Uitstraling ontvangen producten
Klantvriendelijkheid
Stacy Katoen
|
Verbeterpunten of tips
meer/beter intern communiceren. collega's kenden van elkaar de afspraken niet. afbeeldingen moesten we dubbel sturen. dat was jammer.
7.0
Bestelgemak
Klantvriendelijkheid
Uitstraling ontvangen producten
Reactiesnelheid
Info over verloop order
Originaliteit producten
Snelheid levering
SB De Letter
|
Verbeterpunten of tips
/
Sterke punten
Zeer sterk in dienstverlening! Heel vriendelijk en behulpzaam!
10
Snelheid levering
Originaliteit producten
Uitstraling ontvangen producten
Bestelgemak
Klantvriendelijkheid
Info over verloop order
Reactiesnelheid
J. Blokland
|
Verbeterpunten of tips
Geen
Sterke punten
Communicatie perfect
9.0
Bestelgemak
Uitstraling ontvangen producten
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
Info over verloop order
Snelheid levering
Originaliteit producten
Veluwse Onderwijsgroep
|
Sterke punten
Goed meegedacht om binnen het budget te blijven. Ik ben op tijd gebeld toen bleek dat onze gekozen chocoladesmaak niet voorradig was, om een andere smaak te kiezen.
Verbeterpunten of tips
Ten eerste: plannen! Wanneer er een bestelling voor 26 adressen wordt geplaatst (met verschillende oplagen), in september al, waarom krijg ik dan toch op 3 oktober een DHL mail met maar 1 afleveradres voor alle 1450 geschenkjes?! Ik heb direct aan de bel getrokken, maar anders was het hier al misgegaan. Dit had naar mijn mening eerder verstuurd moeten worden, dan was er nog tijd geweest een en ander recht te zetten. Ook vond ik het een gemiste kans dat ik ZELF aan de bel moest trekken om dit recht te zetten, anders hadden wij dus gewoon 1450 teleurgestelde collega's gehad! Ten tweede: rekening houden met de sector waar je levert. In dit geval in de sector Onderwijs een hele andere sector dan het standaard bedrijfsleven. De bestelling werd op 4 en 5 oktober afgeleverd, maar in een PostNL tijdvak tot 18:00. Er is geen enkele school die tot 18:00 open is, immers een schooldag eindigt dikwijls rond 15:00 en om 17:00 is een basisschool echt leeg. Hier werd niet over nagedacht, waardoor 4 scholen de presentjes niet op de afgesproken dag in huis hadden. Dit betekende voor hen grote teleurstelling op De Dag van De Leraar. Wij hebben halsoverkop bakkers in de buurt gebeld om taart af te leveren, maar dit was ook mosterd naar de maaltijd. Fortune Factory vond dat hen niets te verwijten was en deed ook niets om tot een oplossing te komen. Twee collega's zijn op hun vrije dag nog bezig geweest oplossingen te bedenken en o.a. met hun eigen auto naar de scholen gereden om chocola te brengen etc. We hebben hier toch een hele bittere nasmaak aan overgehouden.
1270 Reviews Plaats review
Moget
|Sterke punten
het op de hoogte houden van de vorderingen van de bestelling
Stacy Katoen
|Verbeterpunten of tips
meer/beter intern communiceren. collega's kenden van elkaar de afspraken niet. afbeeldingen moesten we dubbel sturen. dat was jammer.
SB De Letter
|Verbeterpunten of tips
/
Sterke punten
Zeer sterk in dienstverlening! Heel vriendelijk en behulpzaam!
J. Blokland
|Verbeterpunten of tips
Geen
Sterke punten
Communicatie perfect
Veluwse Onderwijsgroep
|Sterke punten
Goed meegedacht om binnen het budget te blijven. Ik ben op tijd gebeld toen bleek dat onze gekozen chocoladesmaak niet voorradig was, om een andere smaak te kiezen.
Verbeterpunten of tips
Ten eerste: plannen! Wanneer er een bestelling voor 26 adressen wordt geplaatst (met verschillende oplagen), in september al, waarom krijg ik dan toch op 3 oktober een DHL mail met maar 1 afleveradres voor alle 1450 geschenkjes?! Ik heb direct aan de bel getrokken, maar anders was het hier al misgegaan. Dit had naar mijn mening eerder verstuurd moeten worden, dan was er nog tijd geweest een en ander recht te zetten. Ook vond ik het een gemiste kans dat ik ZELF aan de bel moest trekken om dit recht te zetten, anders hadden wij dus gewoon 1450 teleurgestelde collega's gehad! Ten tweede: rekening houden met de sector waar je levert. In dit geval in de sector Onderwijs een hele andere sector dan het standaard bedrijfsleven. De bestelling werd op 4 en 5 oktober afgeleverd, maar in een PostNL tijdvak tot 18:00. Er is geen enkele school die tot 18:00 open is, immers een schooldag eindigt dikwijls rond 15:00 en om 17:00 is een basisschool echt leeg. Hier werd niet over nagedacht, waardoor 4 scholen de presentjes niet op de afgesproken dag in huis hadden. Dit betekende voor hen grote teleurstelling op De Dag van De Leraar. Wij hebben halsoverkop bakkers in de buurt gebeld om taart af te leveren, maar dit was ook mosterd naar de maaltijd. Fortune Factory vond dat hen niets te verwijten was en deed ook niets om tot een oplossing te komen. Twee collega's zijn op hun vrije dag nog bezig geweest oplossingen te bedenken en o.a. met hun eigen auto naar de scholen gereden om chocola te brengen etc. We hebben hier toch een hele bittere nasmaak aan overgehouden.