er wordt niet duidelijk gecommuniceerd wat er onder rijklaar kosten wordt verstaan. Bij het eerste gesprek was een volle tank inbegrepen en bij oplevering niet meer, Toen we een proefrit maakte zaten er automatten . bij oplevering is dit een optie pakket. Er was ook een storing die bij oplevering opgelost zou worden.
Wat kan er allemaal mis gegaan bij oplevering
verkeerde bedrag op de het factuur
van de auto vallen de logo s eraf
bij wegrijden zit de storing er nog in
De tank is na genoeg leeg.
De garage wilde de fouten niet erkennen en de matten en bezine waren volgens hun optie pakketten. heb ik daar die 850 rijklaar maak kosten betaald. al met al ik ben blij dat ik me geld terug heb
3.0
De communicatie
De service
De prijs
De uitstraling
De klantgerichtheid
Klant van Autobedrijf Bartelen Fijnaart B.V.
|
Zeer klantvriendelijk, rustig personeel dat zag ik aan de proefrit na de beurt geen gescheur met je auto en ik kreeg nog een paar waardevolle tips mee,dus komt dit bedrijf op mij zeer betrouwbaar over.
2 Reviews Plaats review
Klant van Autobedrijf Bartelen Fijnaart B.V.
|er wordt niet duidelijk gecommuniceerd wat er onder rijklaar kosten wordt verstaan. Bij het eerste gesprek was een volle tank inbegrepen en bij oplevering niet meer, Toen we een proefrit maakte zaten er automatten . bij oplevering is dit een optie pakket. Er was ook een storing die bij oplevering opgelost zou worden.
Wat kan er allemaal mis gegaan bij oplevering
verkeerde bedrag op de het factuur
van de auto vallen de logo s eraf
bij wegrijden zit de storing er nog in
De tank is na genoeg leeg.
De garage wilde de fouten niet erkennen en de matten en bezine waren volgens hun optie pakketten. heb ik daar die 850 rijklaar maak kosten betaald. al met al ik ben blij dat ik me geld terug heb
Klant van Autobedrijf Bartelen Fijnaart B.V.
|Zeer klantvriendelijk, rustig personeel dat zag ik aan de proefrit na de beurt geen gescheur met je auto en ik kreeg nog een paar waardevolle tips mee,dus komt dit bedrijf op mij zeer betrouwbaar over.