Ga beter een blok verderop op de hoek; daar krijg je tenminste nog service .. Na 4 keer op bezoek geweest te zijn bij Fietshuis 228 - en dat binnen 2 weken - en meer dan タ100,- achtergelaten te hebben bij ze, hebben ze mijn achterband nog steeds niet lek-vrij weten te krijgen. Daar ik mijn fiets voor woon-werkverkeer gebruik (2 x 8 km), heb ik al 2 keer meer dan een uur moeten lopen naar huis wegens platte achterband. Toen ik de laatste keer om 19:00 binnenliep bij ze, en het verhaal uitlegde, kreeg ik te horen dat, na betaling uiteraard, mijn fiets om 12:00 de volgende dag klaar zou zijn. Totaal onacceptabel; ik heb al drie keer heel veel geduld met ze gehad. De kale meneer weigerde te erkennen dat de fout bij hen lag, ook al zaten de lekken steeds aan de zijkant of zelfs aan de velgkant, en weigerde nog een poot uit te steken.
Dus: bent u op zoek naar een echte fietsenmaker die nog eer in zijn werk schept en ook staat voor de kwaliteit van zijn arbeid, ga dan vooral NIET bij Fietshuis 228 op bezoek. Loop een blokje verder naar de hoek van de 1e van der Helststraat; daar weten ze tenminste nog wat service is.
Een zwaar teleurgestelde klant. Pluspunten: Geen. Minpunten: Zie bovenstaand verhaal.
2.0
onne
|
oplichting?. Fiets gekocht met versnellingen. vanaf het begin werken de versnellingen niet goed. Paar keer terug geweest. Er werd wat aan een draadje gemorreld en daarmee was het probleem verholpen. Voor eventjes ja. Van de week weer met hetzelfde probleem terug geweest. Het antwoord: ik heb er op een eind gefiets en de versnelling doen het prima. Einde verhaal. Kortom het is mijn probleem en ik heb nu een fiets die niet echt bruikbaar is. Valt dit onder oplichting
2 Reviews Plaats review
Marco
|Ga beter een blok verderop op de hoek; daar krijg je tenminste nog service .. Na 4 keer op bezoek geweest te zijn bij Fietshuis 228 - en dat binnen 2 weken - en meer dan タ100,- achtergelaten te hebben bij ze, hebben ze mijn achterband nog steeds niet lek-vrij weten te krijgen. Daar ik mijn fiets voor woon-werkverkeer gebruik (2 x 8 km), heb ik al 2 keer meer dan een uur moeten lopen naar huis wegens platte achterband. Toen ik de laatste keer om 19:00 binnenliep bij ze, en het verhaal uitlegde, kreeg ik te horen dat, na betaling uiteraard, mijn fiets om 12:00 de volgende dag klaar zou zijn. Totaal onacceptabel; ik heb al drie keer heel veel geduld met ze gehad. De kale meneer weigerde te erkennen dat de fout bij hen lag, ook al zaten de lekken steeds aan de zijkant of zelfs aan de velgkant, en weigerde nog een poot uit te steken.
Dus: bent u op zoek naar een echte fietsenmaker die nog eer in zijn werk schept en ook staat voor de kwaliteit van zijn arbeid, ga dan vooral NIET bij Fietshuis 228 op bezoek. Loop een blokje verder naar de hoek van de 1e van der Helststraat; daar weten ze tenminste nog wat service is.
Een zwaar teleurgestelde klant. Pluspunten: Geen. Minpunten: Zie bovenstaand verhaal.
onne
|oplichting?. Fiets gekocht met versnellingen. vanaf het begin werken de versnellingen niet goed. Paar keer terug geweest. Er werd wat aan een draadje gemorreld en daarmee was het probleem verholpen. Voor eventjes ja. Van de week weer met hetzelfde probleem terug geweest. Het antwoord: ik heb er op een eind gefiets en de versnelling doen het prima. Einde verhaal. Kortom het is mijn probleem en ik heb nu een fiets die niet echt bruikbaar is. Valt dit onder oplichting