Super bedrijf goede communicatieve en gezellige mensen
10
0
Bian-visagie
|
Prima
10
0
smaal holding
|
goed
10
0
Sessio Communications
|
Prima service en kwaliteit prijs verhouding. Helaas gingen er deze keer een aantal zaken mis. Bestelling werd per post geleverd en was niet traceerbaar. Zou vrijdag zaterdag geleverd worden. Toen deze dinsdag nog niet geleverd was werd er per koerier een nieuwe bestelling gemaakt en geleverd. Top service Echt geweldig. Deze werd om 15 uur geleverd. Rond 19.30 belde de post aan en bezorgde mij het ontraceerbare pakje. Dus had de bestelling nu dubbel. Na openmaken van beide pakketten bleek dat het niet de zelfde kwaliteit papier was dan die ik besteld had. In mijn bestelling had ik een kopie van de leverbon factuur van mijn vorige bestelling gedaan om er zo zeker van te zijn deze kwaliteit papier te krijgen. Ik belde en stuurde nav dit gesprek een oud en een nieuw kaartje op. Er werd meteen gereageerd dat dit gecorrigeerd zou worden. Ook weer top service Verwacht die nieuwe levering vandaag. Tevens werd mij gevraagd om bij een volgende bestelling een mailtje er achteraan te doen waarbij ik aangeef dat het om ander papier gaat dan de standaard bestelling. Wat ik niet begrijp is dat factor 50 de klant vraagt om bij te houden op welk papier zijn opdracht gedrukt gaat worden. Zij geven zo de administratie over hun leveringenn uit handen en dat kan weer tot onduidelijkheden in de toekomst leiden. Het moet toch mogelijk zijn voor hen om in hun systeem aan te geven welk papier ik als klant wil. Verder heb ik wederom geen bevestiging van de post ontvangen dat mijn pakket onderweg is. Het pakket is dus wederom niet traceerbaar. En dat is jammer
8.0
0
Marlon
|
In eerste instantie pakket niet ontvangen. Na 1 belletje gepleegd te hebben was mijn pakketje persoonlijk de volgende dag alsnog geleverd Top
293 Reviews Plaats review
Steakhouse.cunera
|Super bedrijf goede communicatieve en gezellige mensen
Bian-visagie
|Prima
smaal holding
|goed
Sessio Communications
|Prima service en kwaliteit prijs verhouding. Helaas gingen er deze keer een aantal zaken mis. Bestelling werd per post geleverd en was niet traceerbaar. Zou vrijdag zaterdag geleverd worden. Toen deze dinsdag nog niet geleverd was werd er per koerier een nieuwe bestelling gemaakt en geleverd. Top service Echt geweldig. Deze werd om 15 uur geleverd. Rond 19.30 belde de post aan en bezorgde mij het ontraceerbare pakje. Dus had de bestelling nu dubbel. Na openmaken van beide pakketten bleek dat het niet de zelfde kwaliteit papier was dan die ik besteld had. In mijn bestelling had ik een kopie van de leverbon factuur van mijn vorige bestelling gedaan om er zo zeker van te zijn deze kwaliteit papier te krijgen. Ik belde en stuurde nav dit gesprek een oud en een nieuw kaartje op. Er werd meteen gereageerd dat dit gecorrigeerd zou worden. Ook weer top service Verwacht die nieuwe levering vandaag. Tevens werd mij gevraagd om bij een volgende bestelling een mailtje er achteraan te doen waarbij ik aangeef dat het om ander papier gaat dan de standaard bestelling. Wat ik niet begrijp is dat factor 50 de klant vraagt om bij te houden op welk papier zijn opdracht gedrukt gaat worden. Zij geven zo de administratie over hun leveringenn uit handen en dat kan weer tot onduidelijkheden in de toekomst leiden. Het moet toch mogelijk zijn voor hen om in hun systeem aan te geven welk papier ik als klant wil. Verder heb ik wederom geen bevestiging van de post ontvangen dat mijn pakket onderweg is. Het pakket is dus wederom niet traceerbaar. En dat is jammer
Marlon
|In eerste instantie pakket niet ontvangen. Na 1 belletje gepleegd te hebben was mijn pakketje persoonlijk de volgende dag alsnog geleverd Top