Er wordt goed geluisterd en men staat altijd klaar. In de vernieuwde winkel,vind ik de zichtbaarheid, die het personeel heeft op de klant tijdens hun werk positief. De rust die degenen die mij geholpen hebben en het no nonsens mentaliteit heb ik altijd als zeer prettig ervaren. Ik ben dus zeer tevreden. Toch geen 10 of 9 ingevuld, omdat er ruimte moet blijven voor verbeteringen ten goede. Kan ze niet zo gauw verzinnen op het moment. Groet en blijf aan kwaliteit en vriendelijkheid werken!
8.1
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Eye Wish Opticiens
|
Een nieuwe bril is best duur, maar kwalitatief zeer goed en een goede keuze zowel modern en klassieke monturen? Vakkundig onderzoek van de ogen en prima service.
9.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Eye Wish Opticiens
|
Ik vind de prijzen hoog aangezien bv de glazen maar een paar cent kosten ( allemaal computerwerk , vind ik ze behoorlijk duur !
8.3
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Eye Wish Opticiens
|
Eye Wish is zeer klantvriendelijk. Je wordt er perfect geholpen en helpen je met een goede bril uitzoeken. Ben zeer tevreden
8.8
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Eye Wish Opticiens
|
Je wordt altijd vriendelijk, hartelijk ontvangen en correct geholpen. Het is een plezierige winkel om naar toe te gaan.
36 Reviews Plaats review
Klant van Eye Wish Opticiens
|Er wordt goed geluisterd en men staat altijd klaar. In de vernieuwde winkel,vind ik de zichtbaarheid, die het personeel heeft op de klant tijdens hun werk positief. De rust die degenen die mij geholpen hebben en het no nonsens mentaliteit heb ik altijd als zeer prettig ervaren. Ik ben dus zeer tevreden. Toch geen 10 of 9 ingevuld, omdat er ruimte moet blijven voor verbeteringen ten goede. Kan ze niet zo gauw verzinnen op het moment. Groet en blijf aan kwaliteit en vriendelijkheid werken!
Klant van Eye Wish Opticiens
|Een nieuwe bril is best duur, maar kwalitatief zeer goed en een goede keuze zowel modern en klassieke monturen? Vakkundig onderzoek van de ogen en prima service.
Klant van Eye Wish Opticiens
|Ik vind de prijzen hoog aangezien bv de glazen maar een paar cent kosten ( allemaal computerwerk , vind ik ze behoorlijk duur !
Klant van Eye Wish Opticiens
|Eye Wish is zeer klantvriendelijk. Je wordt er perfect geholpen en helpen je met een goede bril uitzoeken. Ben zeer tevreden
Klant van Eye Wish Opticiens
|Je wordt altijd vriendelijk, hartelijk ontvangen en correct geholpen. Het is een plezierige winkel om naar toe te gaan.