Klik hier om je antwoord te annuleren.
30 juni 2016
Vriendelijk en hebben alle tijd voor je.
1 voor mij betrouwbare opticien met vakkundigheid is meer waard dan 1 met teveel aanbiedingen.
29 juli 2015
Je wordt goed en deskundig geholpen. Als er problemen zijn proberen ze direct een afspraak te maken voor jou bij de oogarts.
28 juli 2015
je woedt er altijd vriendelijk ontvangen met koffie en een vriendelijke tegemoetreding .interesse hoe gaat het met u .
IK BEN ZEER TEVREDEN EN ZOU NIET WETEN WAT TE VERBETEREN. OOK HEB IK DEZE WINKEL AL AANBEVOLEN BIJ VERSCHILLENDE MENSEN
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over jouw ervaring met de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
66 Reviews Plaats review
Ge Brontsema
|Vriendelijk en hebben alle tijd voor je.
Klant van Eye Wish Opticiens
|1 voor mij betrouwbare opticien met vakkundigheid is meer waard dan 1 met teveel aanbiedingen.
hennie
|Je wordt goed en deskundig geholpen.
Als er problemen zijn proberen ze direct een afspraak te maken voor jou bij de oogarts.
Klant van Eye Wish Opticiens
|je woedt er altijd vriendelijk ontvangen met koffie en een vriendelijke tegemoetreding .interesse hoe gaat het met u .
L. POSTMA-KAP
|IK BEN ZEER TEVREDEN EN ZOU NIET WETEN WAT TE VERBETEREN.
OOK HEB IK DEZE WINKEL AL AANBEVOLEN BIJ VERSCHILLENDE MENSEN