Slechte winkel. Had een bril waar ik problemen mee had. Terug geweest kreeg als antwoord u moet aan de bril wennen. Ben naar een andere opticien geweest bkeek dat mijn leesgedeeltes niet goed waren geplaatst.
Heb email gestuurd met de betreffende klacht. Kreeg te horen dat de glazen totaal niet geschikt waren voor dit montuur. Als oplossing kon ik de bril terug brengen dan kreeg ik mijn geld terug.
Breng de bril terug gegevens werden genoteerd met de mededeling dat ze nog kontakt opnamen. Al met al geen kontakt. Dan bel je er zelf maar naar toe. Word er gewoon gezegd dat ik het verkeerd had begrepen. Zo klant onvriendelijk aan de telefoon.
Mag hans anders goedkoper zijn maar de metingen en hoe je behandeld word verdient geen schoonheidsprijs.
Word je geholpen door iemand in opleiding word niet gecontroleerd of het wel goed gedaan word.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ben
|
Ik koop regelmatig mijn lensenvloeistof bij Gans Anders in Delfzijl toen ik de winkel weer wou verlaten stond een medewerkster tegen een klant te schreeuwen die doof bleek te zijn. Ik heb met uw huisarts niets te maken zei ze bits tegen een oudere mevrouw. Toen ik vroeg of ik er even langs mocht (ivm Corona afstand houden) en ik zei dat ik nergens meer mocht zingen ivm besmetting, beet ze me toe:dag mijnheer. Wat een klantvriendelijkheid.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Hans Anders
|
De beoordeling cijfers zeggen genoeg .Door gewoon te blijven wordt vanzelf bijzonder goed
7.8
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Hans Anders
|
U hebt deze hoge cijfers te danken aan het deskundige personeel van Uw vestiging Landstraat in Delfzijl
8.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Hans Anders
|
waar en wanneer je ook komt met een probleem je wordt altijd goed geholpen.
38 Reviews Plaats review
Nieborg
|Slechte winkel. Had een bril waar ik problemen mee had. Terug geweest kreeg als antwoord u moet aan de bril wennen. Ben naar een andere opticien geweest bkeek dat mijn leesgedeeltes niet goed waren geplaatst.
Heb email gestuurd met de betreffende klacht. Kreeg te horen dat de glazen totaal niet geschikt waren voor dit montuur. Als oplossing kon ik de bril terug brengen dan kreeg ik mijn geld terug.
Breng de bril terug gegevens werden genoteerd met de mededeling dat ze nog kontakt opnamen. Al met al geen kontakt. Dan bel je er zelf maar naar toe. Word er gewoon gezegd dat ik het verkeerd had begrepen. Zo klant onvriendelijk aan de telefoon.
Mag hans anders goedkoper zijn maar de metingen en hoe je behandeld word verdient geen schoonheidsprijs.
Word je geholpen door iemand in opleiding word niet gecontroleerd of het wel goed gedaan word.
Ben
|Ik koop regelmatig mijn lensenvloeistof bij Gans Anders in Delfzijl toen ik de winkel weer wou verlaten stond een medewerkster tegen een klant te schreeuwen die doof bleek te zijn. Ik heb met uw huisarts niets te maken zei ze bits tegen een oudere mevrouw. Toen ik vroeg of ik er even langs mocht (ivm Corona afstand houden) en ik zei dat ik nergens meer mocht zingen ivm besmetting, beet ze me toe:dag mijnheer. Wat een klantvriendelijkheid.
Klant van Hans Anders
|De beoordeling cijfers zeggen genoeg .Door gewoon te blijven wordt vanzelf bijzonder goed
Klant van Hans Anders
|U hebt deze hoge cijfers te danken aan het deskundige personeel van Uw vestiging Landstraat in Delfzijl
Klant van Hans Anders
|waar en wanneer je ook komt met een probleem je wordt altijd goed geholpen.