Klik hier om je antwoord te annuleren.
14 juli 2016
De entree van de zaak heeft iets, warm, vlot en zeer goede bediening
niets zo door gaan klasse.
Nooit problemen gehad altijd vriendelijke mensen
Zeer,zeer klantvriendelijk en klantgericht!!
6 juli 2016
Gewoon een gezellige winkel staan altijd klaar voor raad en een bakje koffie ..... Ga zo door ????
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over jouw ervaring met de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
66 Reviews Plaats review
Klant van Eye Wish Opticiens
|De entree van de zaak heeft iets, warm, vlot en zeer goede bediening
Klant van Eye Wish Opticiens
|niets zo door gaan klasse.
Sylvia
|Nooit problemen gehad altijd vriendelijke mensen
Klant van Eye Wish Opticiens
|Zeer,zeer klantvriendelijk en klantgericht!!
Klant van Eye Wish Opticiens
|Gewoon een gezellige winkel staan altijd klaar voor raad en een bakje koffie ..... Ga zo door ????