gast en klant vriendelijk voor iedereen en kopje koffie word je altijd aangeboden en men is in voor een gezellig praatje met de klanten dit geeft een goede sfeer en een thuis gevoel. ga zo door
8.2
0
Klant van Eye Wish Opticiens
|
Ik heb een bril gehad waar de lak een beetje vanaf ging, heb toen zelfde montuur gratis gekregen. Goede service.
7.7
0
Klant van Eye Wish Opticiens
|
Prettige winkel met goede service!
7.8
0
Pieter van der Wal
|
Na lang zoeken bij eyewish eindelijk de juiste sterkte.
prima winkel
66 Reviews Plaats review
Klant van Eye Wish Opticiens
|gast en klant vriendelijk voor iedereen en kopje koffie word je altijd aangeboden en men is in voor een gezellig praatje met de klanten dit geeft een goede sfeer en een thuis gevoel. ga zo door
Klant van Eye Wish Opticiens
|Ik heb een bril gehad waar de lak een beetje vanaf ging, heb toen zelfde montuur gratis gekregen. Goede service.
Klant van Eye Wish Opticiens
|Prettige winkel met goede service!
Pieter van der Wal
|Na lang zoeken bij eyewish eindelijk de juiste sterkte.
prima winkel
Klant van Eye Wish Opticiens
|Prettige en vlotte bediening. Deskundige mensen