Waardeloze service. Totaal geen begrip voor de klant.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan
|
Totaal geen service. Bril na ruim 1 jaar kapot. Opticien geeft koper de schuld. Schande
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Harry M
|
14092021 afspraak oogmeting bij Eyewish Ommen, geholpen door mevr ***, doch deze oogmeting werd in overleg met *** (franchise Eyewish) afgebroken en vindt verder plaatsop 15092021/ 24092021 berichtje dat de brillen klaar zijn en opgehaald kunnen worden / na 2-3 dagen wordt mijnerzijds gevraagd hoe lang het duurt voordat men aan de bril is gewend, het antwoord: van 2 minuten tot 2 weken; de belijning langs de wegen lijken slingers en de helderheid zonder bril is beter dan met bril !/ de bril wordt volgens *** opgestuurd naar Rodenstock voor controle op 06102021; heb zelf een afspraak gemaakt met Isala Oogheelkunde voor controle en dat is lachen, want de meting is totaal anders dan de meting door *** / reactie *** "sorry"; Isala geeft een briladvies en verplicht een narefractie, hetgeen door *** volkomen wordt genegeerd ondanks dat zowel links en rechts afwijken van de Sjaco-meting ! 03112021 wordt de bril aangeboden met links een aangepast glas, rechts is niet nodig volgens ***; het zicht blijft kloten en voor mij wordt een narefractei uitgevoerd door de plaatselijke opticien/optpmetrsi, uitslag is vrijwelgelijk aan Isala-meting; *** wordt hiermede geconfronteerd en de stemming slaat om naar agressiviteit en irritatie !! de uitlatingen zijn obeschoft en niet voor herhaling vatbaar (hoe graag ik dat ook zou willen doen); alles is mijn schuld en derhalve wordt op 15112021 nogmaals in Isala de meting gecontroleerd met hetzelfde resultaat als eerst met als bemerking "de meting van de bril is niet juist en de bril is te hoog" een verdere controle door *** Hoofd Oogheelkunde laat duidelijk zien dat de ***-meting+ verre van correct is ! het resultaat is uiteraard wel dat ik nog steeds geen goede bril heb en derhalve de klantenservice van Eyewish ingeschakeld; na nog veel irritaties en negatieve opmerkingen te hebben aangehoord is met behulp van de klantenserice de aankoop ontbonden ! DIT IS ECHT WAARGEBEURD EN DE CONCLUSIE MIJNERZIJDS IS "GA DIRECT NAAR EEN ECHTE OPTICIEN/OPTOMETRSI" uiteraard ben ik altijd bereid mijn onprettige ervaring toe te lichten !! inmiddels wel wel een goede eyewish-vestiging in Zwolle-Diezerstraat gevonden EN correct geholpen !!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Klant van Eye Wish Opticiens
|
Fijne winkel waar je goed geholpen wordt.
8.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Eye Wish Opticiens
|
In deze winkel zijn ze altijd heel vriendelijk,en je word er zeer goed geholpen.
33 Reviews Plaats review
Jan
|Waardeloze service. Totaal geen begrip voor de klant.
Jan
|Totaal geen service. Bril na ruim 1 jaar kapot. Opticien geeft koper de schuld. Schande
Harry M
|14092021 afspraak oogmeting bij Eyewish Ommen, geholpen door mevr ***, doch deze oogmeting werd in overleg met *** (franchise Eyewish) afgebroken en vindt verder plaatsop 15092021/ 24092021 berichtje dat de brillen klaar zijn en opgehaald kunnen worden / na 2-3 dagen wordt mijnerzijds gevraagd hoe lang het duurt voordat men aan de bril is gewend, het antwoord: van 2 minuten tot 2 weken; de belijning langs de wegen lijken slingers en de helderheid zonder bril is beter dan met bril !/ de bril wordt volgens *** opgestuurd naar Rodenstock voor controle op 06102021; heb zelf een afspraak gemaakt met Isala Oogheelkunde voor controle en dat is lachen, want de meting is totaal anders dan de meting door *** / reactie *** "sorry"; Isala geeft een briladvies en verplicht een narefractie, hetgeen door *** volkomen wordt genegeerd ondanks dat zowel links en rechts afwijken van de Sjaco-meting ! 03112021 wordt de bril aangeboden met links een aangepast glas, rechts is niet nodig volgens ***; het zicht blijft kloten en voor mij wordt een narefractei uitgevoerd door de plaatselijke opticien/optpmetrsi, uitslag is vrijwelgelijk aan Isala-meting; *** wordt hiermede geconfronteerd en de stemming slaat om naar agressiviteit en irritatie !! de uitlatingen zijn obeschoft en niet voor herhaling vatbaar (hoe graag ik dat ook zou willen doen); alles is mijn schuld en derhalve wordt op 15112021 nogmaals in Isala de meting gecontroleerd met hetzelfde resultaat als eerst met als bemerking "de meting van de bril is niet juist en de bril is te hoog" een verdere controle door *** Hoofd Oogheelkunde laat duidelijk zien dat de ***-meting+ verre van correct is ! het resultaat is uiteraard wel dat ik nog steeds geen goede bril heb en derhalve de klantenservice van Eyewish ingeschakeld; na nog veel irritaties en negatieve opmerkingen te hebben aangehoord is met behulp van de klantenserice de aankoop ontbonden ! DIT IS ECHT WAARGEBEURD EN DE CONCLUSIE MIJNERZIJDS IS "GA DIRECT NAAR EEN ECHTE OPTICIEN/OPTOMETRSI" uiteraard ben ik altijd bereid mijn onprettige ervaring toe te lichten !! inmiddels wel wel een goede eyewish-vestiging in Zwolle-Diezerstraat gevonden EN correct geholpen !!
Klant van Eye Wish Opticiens
|Fijne winkel waar je goed geholpen wordt.
Klant van Eye Wish Opticiens
|In deze winkel zijn ze altijd heel vriendelijk,en je word er zeer goed geholpen.