Ik ging voor lenzen en mocht ze thuis een aantal weken proberen in te doen , dit lukte niet ook met behulp van Linda kreeg ik ze niet in. Overgeschakeld naar een bril. Hier ook weer alle geduld voor mij om de juiste bril uit te zoeken. Mocht er ook weer een aantal meenemen om te laten zien aan mijn gezinsleden. Kortom alle tijd voor mij en Linda van Eye Wish Panningen , super en bedankt voor je geduld en eerlijkheid
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mariska
|
Sorry, maar ik heb zeker 3 kwartier zitten wachten tot ik aan de beurt was (terwijl ik een afspraak had gemaakt)!
Excuses waren: ja, er is een collega ziek geworden!
Werd gebeld dat mijn bril(len) klaar waren. Dit heeft ruim 3 weken geduurd sinds het opmeten.
Afspraak gemaakt voor het passen.
Kom de winkel binnen en niemand maar dan ook niemand zegt een woord tegen je. Ik ben maar gaan zitten en hoopte natuurlijk dat mijn geplande afspraak ook daadwerkelijk op tijd zou zijn.
Tussendoor kwamen er nog klanten die eea wilden weten en ik maar wachten.
Net toen ik het helemaal beu was kwam 1 van de 2 dames er ineens achter dat ik daar niet voor jan joker zat en ze zei: ik had u helemaal niet opgemerkt. Duhhhhhh!!!
Nou toen moesten mijn brillen nog gevonden worden. Letterlijk gevonden. De gratis zonnebril zat in de doos maar mijn echte noodzakelijke bril was pleite.
En ik maar wachten en wachten.
Uiteindelijk werd mijn bril gevonden en kon het passen beginnen.
Nou ja passen, een beetje kijken of eea duidelijk te lezen is en nu ik dat ding op heb merk ik dat hij constant afzakt en gewoon niet goed achter de oren blijft zitten. Kan ook niet anders want de dame in kwestie mocht vanwege Corona niet aan mijn oren zitten en dus ook mijn bril niet aanpassen.
900 euro lichter maar blij ben ik er niet mee.
Ik denk niet dat ik hier ooit nog een bril koop.
Overigens moet ik natuurlijk ook nog een afspraak maken om eea te laten corrigeren maar dan zit ik wrs weer lang te wachten want ze zien je daar niet zitten!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marie-Louise Arts
|
Perfect geholpen, service , meedenken , klantvriendelijkheid , geduld en vakmanschap. Dik tevreden ! Complimenten aan Sjors en medewerkers
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Wendy
|
Super geholpen door Sjors met de nachtlezen, echt top!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Eye Wish Opticiens
|
zeer goede winkel, helpen altijd heel goed service is super.
59 Reviews Plaats review
Twan
|Ik ging voor lenzen en mocht ze thuis een aantal weken proberen in te doen , dit lukte niet ook met behulp van Linda kreeg ik ze niet in. Overgeschakeld naar een bril. Hier ook weer alle geduld voor mij om de juiste bril uit te zoeken. Mocht er ook weer een aantal meenemen om te laten zien aan mijn gezinsleden. Kortom alle tijd voor mij en Linda van Eye Wish Panningen , super en bedankt voor je geduld en eerlijkheid
Mariska
|Sorry, maar ik heb zeker 3 kwartier zitten wachten tot ik aan de beurt was (terwijl ik een afspraak had gemaakt)!
Excuses waren: ja, er is een collega ziek geworden!
Werd gebeld dat mijn bril(len) klaar waren. Dit heeft ruim 3 weken geduurd sinds het opmeten.
Afspraak gemaakt voor het passen.
Kom de winkel binnen en niemand maar dan ook niemand zegt een woord tegen je. Ik ben maar gaan zitten en hoopte natuurlijk dat mijn geplande afspraak ook daadwerkelijk op tijd zou zijn.
Tussendoor kwamen er nog klanten die eea wilden weten en ik maar wachten.
Net toen ik het helemaal beu was kwam 1 van de 2 dames er ineens achter dat ik daar niet voor jan joker zat en ze zei: ik had u helemaal niet opgemerkt. Duhhhhhh!!!
Nou toen moesten mijn brillen nog gevonden worden. Letterlijk gevonden. De gratis zonnebril zat in de doos maar mijn echte noodzakelijke bril was pleite.
En ik maar wachten en wachten.
Uiteindelijk werd mijn bril gevonden en kon het passen beginnen.
Nou ja passen, een beetje kijken of eea duidelijk te lezen is en nu ik dat ding op heb merk ik dat hij constant afzakt en gewoon niet goed achter de oren blijft zitten. Kan ook niet anders want de dame in kwestie mocht vanwege Corona niet aan mijn oren zitten en dus ook mijn bril niet aanpassen.
900 euro lichter maar blij ben ik er niet mee.
Ik denk niet dat ik hier ooit nog een bril koop.
Overigens moet ik natuurlijk ook nog een afspraak maken om eea te laten corrigeren maar dan zit ik wrs weer lang te wachten want ze zien je daar niet zitten!!!
Marie-Louise Arts
|Perfect geholpen, service , meedenken , klantvriendelijkheid , geduld en vakmanschap. Dik tevreden ! Complimenten aan Sjors en medewerkers
Wendy
|Super geholpen door Sjors met de nachtlezen, echt top!
Klant van Eye Wish Opticiens
|zeer goede winkel, helpen altijd heel goed service is super.