Nog geen vijf maanden geleden heb ik met mijn moeder een bril met “ingewikkelde” glazen gekocht bij deze opticien. De glazen van haar vorige bril waren ernstig gekrast. De verkoopster zei dat op de nieuwe glazen en coating twee jaar garantie zat en mijn moeder zeker terug moest komen als de glazen zouden krassen. Dan zou daar iets aan gedaan worden. Mijn moeder rekende ruim 700 euro af. Ze is vandaag teruggegaan met haar bril omdat er krasjes aan de binnenkant opzitten. Zij kreeg te horen dat dat komt omdat zij met haar nagels tegen het glas zou komen. (Discutabel, maar goed) Dat valt niet omder de garantie op de coating, “want die coating is goed”. Wat? Serieus? Hoezo is dat goed? Waarom wordt dat niet getest, of de coating goed is? Een opticien levert dure glazen met een coating die tegen nagels kan en vraagt voor die coating en de blijkbaar niet bestaande garantie extra geld? Kortom, de verkoper of bedrijfsleider weigerde iets aan service te verlenen en mijn moeder voelt zich zeer onrechtvaardig behandeld. Wat jammer voor de inwoners van Drunen dat hun Eyewish zo’n slechte vestiging is. Met die in mijn woonplaats zijn er nooit problemen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Eye Wish Opticiens
|
gewoon een fijne zaak.zou niet weten wat er verbeterd moet worden.
8.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Eye Wish Opticiens
|
Ik voel me daar welkom en het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
8.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Eye Wish Opticiens
|
Kom graag in de winkel maar een bril koop je niet iedere maand.
8.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Eye Wish Opticiens
|
Vriendelijk personeel. Kundig. Als er problemen zijn zoeken ze naar een goede oplossing. Ben hier erg tevreden over.
104 Reviews Plaats review
M. Vos
|Nog geen vijf maanden geleden heb ik met mijn moeder een bril met “ingewikkelde” glazen gekocht bij deze opticien. De glazen van haar vorige bril waren ernstig gekrast. De verkoopster zei dat op de nieuwe glazen en coating twee jaar garantie zat en mijn moeder zeker terug moest komen als de glazen zouden krassen. Dan zou daar iets aan gedaan worden. Mijn moeder rekende ruim 700 euro af. Ze is vandaag teruggegaan met haar bril omdat er krasjes aan de binnenkant opzitten. Zij kreeg te horen dat dat komt omdat zij met haar nagels tegen het glas zou komen. (Discutabel, maar goed) Dat valt niet omder de garantie op de coating, “want die coating is goed”. Wat? Serieus? Hoezo is dat goed? Waarom wordt dat niet getest, of de coating goed is? Een opticien levert dure glazen met een coating die tegen nagels kan en vraagt voor die coating en de blijkbaar niet bestaande garantie extra geld? Kortom, de verkoper of bedrijfsleider weigerde iets aan service te verlenen en mijn moeder voelt zich zeer onrechtvaardig behandeld. Wat jammer voor de inwoners van Drunen dat hun Eyewish zo’n slechte vestiging is. Met die in mijn woonplaats zijn er nooit problemen.
Klant van Eye Wish Opticiens
|gewoon een fijne zaak.zou niet weten wat er verbeterd moet worden.
Klant van Eye Wish Opticiens
|Ik voel me daar welkom en het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Klant van Eye Wish Opticiens
|Kom graag in de winkel maar een bril koop je niet iedere maand.
Klant van Eye Wish Opticiens
|Vriendelijk personeel. Kundig. Als er problemen zijn zoeken ze naar een goede oplossing. Ben hier erg tevreden over.