asocialen. Monteur zit de helft van de tijd met vrouw en vrienden aan de telefoon, werkt onveilig en maakt een dure vaas kapot. Euroll is een ster in hoge rekeningen sturen, maar een vaas vergoeden doen ze niet. Telefoontjes en e-mails worden niet beantwoord. Compleet contactgestoord en asociaal bedrijf. Pluspunten: geen. Minpunten: onveilig, duur, asociaal.
2.0
j.van meerten
|
willen alleen nieuw rolluik aansmeren. slecht bedrijf vraag voor 15 minuten werk en 15 telefonisch overleg 280 zonder B.T.W terwijl niks gemaakt en willen gelijk nieuw rolluik leveren .ander bedrijf de dag erop gebeld en oude rolluik gemaakt voor 180 euro. Minpunten: slechte service en als je beld ook zeer slecht vraag gewwoon om specificatie van 280 uero voor 30 minuten werk wat contant afgerekent moet worden.
2.0
Hans
|
Klant vriendelijk. Voor een factuur ben je alles, tot dat je moeilijke vragen stelt,,,,,. Pluspunten: Geen. Minpunten: Heel veel.
4 Reviews Plaats review
Tessa van Duin
|Absurde prijzen
Ladonna
|asocialen. Monteur zit de helft van de tijd met vrouw en vrienden aan de telefoon, werkt onveilig en maakt een dure vaas kapot. Euroll is een ster in hoge rekeningen sturen, maar een vaas vergoeden doen ze niet. Telefoontjes en e-mails worden niet beantwoord. Compleet contactgestoord en asociaal bedrijf. Pluspunten: geen. Minpunten: onveilig, duur, asociaal.
j.van meerten
|willen alleen nieuw rolluik aansmeren. slecht bedrijf vraag voor 15 minuten werk en 15 telefonisch overleg 280 zonder B.T.W terwijl niks gemaakt en willen gelijk nieuw rolluik leveren .ander bedrijf de dag erop gebeld en oude rolluik gemaakt voor 180 euro. Minpunten: slechte service en als je beld ook zeer slecht vraag gewwoon om specificatie van 280 uero voor 30 minuten werk wat contant afgerekent moet worden.
Hans
|Klant vriendelijk. Voor een factuur ben je alles, tot dat je moeilijke vragen stelt,,,,,. Pluspunten: Geen. Minpunten: Heel veel.