Een mooi lila met roze rouwboeket uitgezocht op de site en besteld. Dit boeket was voor een zeer dierbaar persoon. Bij aankomst op de condoleance konden we ons boeket niet vinden.
Na goed kijken zagen we aan het lint welke ons boeket was.
Dit boeket leek niet eens op het boeket dat we uitgezocht hadden.
Dit boeket bestond uit 3 witte rozen en grote bruine takken met dichte knoppen. Leek op afgebroken takken van een dode boom.
We zijn hier erg ontdaan door omdat lila en roze haar lievelingskleuren waren. Het feit dat er schaamteloos een simpel en lelijk boeket gestuurd is vind ik ronduit schandalig. Ze was ons zeer dierbaar. Vandaar dat boeket. En dit is nooit meer terug te draaien.
We hebben een klacht ingediend maar nooit reactie gekregen. Dus euroflorist neemt het blijkbaar niet zo nauw.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
CC
|
Wat een vreselijk verdrietige ervaring heb ik opgedaan met Euroflorist. Door de kerstdagen was het pas 4 dagen later, op 27 december, mogelijk een condoleance boeket te laten bezorgen. En aan het eind van de middag op 27 december krijg ik een mailtje met:
"Het spijt ons u te moeten mededelen dat de levering niet mogelijk was op de door u geselecteerde datum. Onze excuses voor het ongemak.
Graag regelen we de bezorging alsnog. Als compensatie voor de late levering nemen wij de verantwoordelijkheid voor het verhogen van de waarde van uw eerste bestelling. U bent ook vrij om uw bestelling te annuleren. Wij zullen u dan volledig terugbetalen.
informeer ons gauw over u voorkeur. Nogmaals onze excuses voor het ongemak."
Sorry, maar zoiets noem je toch geen ongemak? Ik heb gelijk gereageerd en gezegd dat ze het dan desnoods maar in de avond moeten bezorgen.
Geen enkele reactie...
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Gloria
|
gelieve niet te kopen op deze pagina!! Ik was beroofd . Ze zeggen dat ze de zending doen en dat doen ze niet, dan doe ik de claim en een zeer agressieve man antwoordt dat het al voor hen is verzonden en dat ze niets anders gaan doen, het zijn ***, trap er niet in!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Anneke de Rijk
|
Bloemstuk besteld voor de begrafenis van mijn zwager in Australië en voor de dag daarna een boeket voor mijn zus.
Zeker 5 x telefonisch overleg gehad (wachttijd 15 minuten of langer) en bevestigd gekregen dat alles in orde zou komen.
Uiteindelijk helemaal niets geleverd!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Pavel
|
My daughter hasn’t received the flower + extra on her birthday((((
They said that order has been delivered to the neighbours!?))) What neighbors? She don’t even knows that neighbors.
Why?
She was at home all day. Nobody calls her or knocks her door.
Horrible.
Wouldn’t recommend!
Bad! Very bad service!
30 Reviews Plaats review
Cindy Bode
|Een mooi lila met roze rouwboeket uitgezocht op de site en besteld. Dit boeket was voor een zeer dierbaar persoon. Bij aankomst op de condoleance konden we ons boeket niet vinden.
Na goed kijken zagen we aan het lint welke ons boeket was.
Dit boeket leek niet eens op het boeket dat we uitgezocht hadden.
Dit boeket bestond uit 3 witte rozen en grote bruine takken met dichte knoppen. Leek op afgebroken takken van een dode boom.
We zijn hier erg ontdaan door omdat lila en roze haar lievelingskleuren waren. Het feit dat er schaamteloos een simpel en lelijk boeket gestuurd is vind ik ronduit schandalig. Ze was ons zeer dierbaar. Vandaar dat boeket. En dit is nooit meer terug te draaien.
We hebben een klacht ingediend maar nooit reactie gekregen. Dus euroflorist neemt het blijkbaar niet zo nauw.
CC
|Wat een vreselijk verdrietige ervaring heb ik opgedaan met Euroflorist. Door de kerstdagen was het pas 4 dagen later, op 27 december, mogelijk een condoleance boeket te laten bezorgen. En aan het eind van de middag op 27 december krijg ik een mailtje met:
"Het spijt ons u te moeten mededelen dat de levering niet mogelijk was op de door u geselecteerde datum. Onze excuses voor het ongemak.
Graag regelen we de bezorging alsnog. Als compensatie voor de late levering nemen wij de verantwoordelijkheid voor het verhogen van de waarde van uw eerste bestelling. U bent ook vrij om uw bestelling te annuleren. Wij zullen u dan volledig terugbetalen.
informeer ons gauw over u voorkeur. Nogmaals onze excuses voor het ongemak."
Sorry, maar zoiets noem je toch geen ongemak? Ik heb gelijk gereageerd en gezegd dat ze het dan desnoods maar in de avond moeten bezorgen.
Geen enkele reactie...
Gloria
|gelieve niet te kopen op deze pagina!! Ik was beroofd . Ze zeggen dat ze de zending doen en dat doen ze niet, dan doe ik de claim en een zeer agressieve man antwoordt dat het al voor hen is verzonden en dat ze niets anders gaan doen, het zijn ***, trap er niet in!
Anneke de Rijk
|Bloemstuk besteld voor de begrafenis van mijn zwager in Australië en voor de dag daarna een boeket voor mijn zus.
Zeker 5 x telefonisch overleg gehad (wachttijd 15 minuten of langer) en bevestigd gekregen dat alles in orde zou komen.
Uiteindelijk helemaal niets geleverd!!!
Pavel
|My daughter hasn’t received the flower + extra on her birthday((((
They said that order has been delivered to the neighbours!?))) What neighbors? She don’t even knows that neighbors.
Why?
She was at home all day. Nobody calls her or knocks her door.
Horrible.
Wouldn’t recommend!
Bad! Very bad service!