Onvoorstelbaar hoe men bij TB met potentiële klanten omgaat! Bij 2 verschillende vestigingen aangegeven dat we interesse hebben in een Polo occasion via de chat. bij de vestiging Halsteren worden we er van beticht dat we geknoeid hebben met de kilometerstand van de in te ruilen auto! Bij het occasioncentrum in Roosendaal neemt men niet eens de moeite om op mijn telefoontje te reageren. Dat dit bedrijf überhaupt nog bestaat is mij een compleet raadsel. Ik heb werkelijk in heel mijn leven nog nooit zo'n klantonvriendelijke benadering meegemaakt. Wat een *** bedrijf! Bij een VW dealer in Krimpen a/d Ijssel zijn we dusdanig netjes behandeld, dat we er 2 Polo's in plaats van één gekocht hebben. Daar kunnen ze bij TB nog een voorbeeld aan nemen!!!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Peters
|
Zeer slechte ervaring mee. Alles lijkt netjes voor elkaar maar na 2 weken na inruil werd ik geconfronteerd met een factuur!!! Mijn inruilauto zou minder waard zijn dan in eerste opzicht. Moesten wij opdraaien voor de kosten waardeloze behandeling!!! Onaardig en onkundig personeel. Ik heb geen goed woord over voor dit bedrijf wat zich voordoet als zijnde een betrouwbare merkdealer. Ik wil iedereen waarschuwen hiermee géén zaken te doen!!! Alles lijkt alleen maar netjes....
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Lindy
|
Eén en al teleurstelling bij TB Occasions Etten-Leur. Op een aantrekkelijk geprijsde advertentie afgekomen, bleek tijdens het gesprek met de verkoper een fout gemaakt te zijn in de berekening van de verkoopprijs. Als ik direct een koopcontract zou tekenen, zou ik nog kunnen profiteren van de prijs waarmee geadverteerd werd; zodra ik het pand verliet, zou de prijs met €2000 verhoogd worden. Bedenktijd was er niet, dus direct getekend en afspraken gemaakt met betrekking tot de aflevering. En uur later werd mij via een Whatsapp-bericht medegedeeld dat de directie de order had afgekeurd en dat de auto weer op internet aangeboden zou gaan worden voor een hoger bedrag. Geen excuses, geen uitnodiging om nog eens rond te tafel te gaan zitten of een voorstel om voor een andere auto te komen kijken, he-le-maal niets. Contact gezocht met de directeur en hieruit kwam al snel een duidelijke boodschap: uiteraard wil TB graag klanten, maar enkel als hieraan te verdienen valt. Hier viel ik dus klaarblijkelijk buiten en werd de benadering van de verkoper ook totaal niet in twijfel gesteld. Walgelijk hoe een klant de dupe wordt van een fout verkooptrucje dat met gezond verstand is toegepast. Nooit meer TB voor mij.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
WvH
|
Afspraak voor reguliere beurt en APK gemaakt. Men geeft aan dar de remschijven en blokken versleten zijn. Ik geef opdracht deze te vervangen. Het duurt 3 dagen voor mijn auto gereed is, ik moet iedere dag zelf informeren want van TB hoor je niets. Uiteindelijk mijn auto opgehaald, blijken de remschijven niet vervangen, vergeten zegt men (vooral geen exuses maken). Auto bij andere garage gebracht, blijkt niets mis te zijn met de remschijven ! TB blijkt met een grote vork te schrijven als ik prijzen vergelijk.
Ik kom hier niet meer !!!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Marc
|
Gebeld voor afspraak maken voor langzaam leeglopende band. Ik zou teruggebeld worden, wat vervolgens niet gebeurt. Zelf maar gebeld en ik kon langskomen. Zou half uur tot max uur duren. Bij aankomst was er volgens medewerker 1 wachtende voor me. Na bijna een uur was er nog niets gebeurd, dus ik ga vragen hoelang het nog gaat duren. Krijg ik als antwoord dat het nog lang gaat duren want er zijn 3 wachtende voor me. Toen ik zei dat hij eerst iets naders tegen mij zei, was duit niet waar. Ze zijn dus niet alleen klantonvriendelijk en onbeschoft daar in Breda, maar ook nog leugenaars. Nooit meer!
93 Reviews Plaats review
Hans Visser
|Onvoorstelbaar hoe men bij TB met potentiële klanten omgaat! Bij 2 verschillende vestigingen aangegeven dat we interesse hebben in een Polo occasion via de chat. bij de vestiging Halsteren worden we er van beticht dat we geknoeid hebben met de kilometerstand van de in te ruilen auto! Bij het occasioncentrum in Roosendaal neemt men niet eens de moeite om op mijn telefoontje te reageren. Dat dit bedrijf überhaupt nog bestaat is mij een compleet raadsel. Ik heb werkelijk in heel mijn leven nog nooit zo'n klantonvriendelijke benadering meegemaakt. Wat een *** bedrijf! Bij een VW dealer in Krimpen a/d Ijssel zijn we dusdanig netjes behandeld, dat we er 2 Polo's in plaats van één gekocht hebben. Daar kunnen ze bij TB nog een voorbeeld aan nemen!!!
Peters
|Zeer slechte ervaring mee. Alles lijkt netjes voor elkaar maar na 2 weken na inruil werd ik geconfronteerd met een factuur!!! Mijn inruilauto zou minder waard zijn dan in eerste opzicht. Moesten wij opdraaien voor de kosten waardeloze behandeling!!! Onaardig en onkundig personeel. Ik heb geen goed woord over voor dit bedrijf wat zich voordoet als zijnde een betrouwbare merkdealer. Ik wil iedereen waarschuwen hiermee géén zaken te doen!!! Alles lijkt alleen maar netjes....
Lindy
|Eén en al teleurstelling bij TB Occasions Etten-Leur. Op een aantrekkelijk geprijsde advertentie afgekomen, bleek tijdens het gesprek met de verkoper een fout gemaakt te zijn in de berekening van de verkoopprijs. Als ik direct een koopcontract zou tekenen, zou ik nog kunnen profiteren van de prijs waarmee geadverteerd werd; zodra ik het pand verliet, zou de prijs met €2000 verhoogd worden. Bedenktijd was er niet, dus direct getekend en afspraken gemaakt met betrekking tot de aflevering. En uur later werd mij via een Whatsapp-bericht medegedeeld dat de directie de order had afgekeurd en dat de auto weer op internet aangeboden zou gaan worden voor een hoger bedrag. Geen excuses, geen uitnodiging om nog eens rond te tafel te gaan zitten of een voorstel om voor een andere auto te komen kijken, he-le-maal niets. Contact gezocht met de directeur en hieruit kwam al snel een duidelijke boodschap: uiteraard wil TB graag klanten, maar enkel als hieraan te verdienen valt. Hier viel ik dus klaarblijkelijk buiten en werd de benadering van de verkoper ook totaal niet in twijfel gesteld. Walgelijk hoe een klant de dupe wordt van een fout verkooptrucje dat met gezond verstand is toegepast. Nooit meer TB voor mij.
WvH
|Afspraak voor reguliere beurt en APK gemaakt. Men geeft aan dar de remschijven en blokken versleten zijn. Ik geef opdracht deze te vervangen. Het duurt 3 dagen voor mijn auto gereed is, ik moet iedere dag zelf informeren want van TB hoor je niets. Uiteindelijk mijn auto opgehaald, blijken de remschijven niet vervangen, vergeten zegt men (vooral geen exuses maken). Auto bij andere garage gebracht, blijkt niets mis te zijn met de remschijven ! TB blijkt met een grote vork te schrijven als ik prijzen vergelijk.
Ik kom hier niet meer !!!
Marc
|Gebeld voor afspraak maken voor langzaam leeglopende band. Ik zou teruggebeld worden, wat vervolgens niet gebeurt. Zelf maar gebeld en ik kon langskomen. Zou half uur tot max uur duren. Bij aankomst was er volgens medewerker 1 wachtende voor me. Na bijna een uur was er nog niets gebeurd, dus ik ga vragen hoelang het nog gaat duren. Krijg ik als antwoord dat het nog lang gaat duren want er zijn 3 wachtende voor me. Toen ik zei dat hij eerst iets naders tegen mij zei, was duit niet waar. Ze zijn dus niet alleen klantonvriendelijk en onbeschoft daar in Breda, maar ook nog leugenaars. Nooit meer!