Helaas lees ik pas nadat ik een bestelling deed bij dit bedrijf de reviews. Aan de vele slechte reviews heb ik er nog één toe te voegen. Ik bestelde 4 precies dezelfde maat Cinderella molton hoeslakens. Twee waren bij het uitpakken dezelfde maat, twee bleken een heel andere maat te zijn dan op de verpakking stond aangegeven. Gebeld met klacht naar klantenservice. Die zegde toe nieuwe te sturen, zodra zij de track & trace hadden dat de moltons door mij teruggestuurd waren. Maar weer gebeld nadat ik anderhalve week later nog geen nieuwe moltons had ontvangen. Toen meldde men ineens dat de toezegging niet nagekomen werd, want zij hadden na de retourontvangst 2 weken de tijd om een en ander te controleren. Bij het eerste telefoontje 40 minuten in de wacht gestaan voordat ik iemand aan de lijn kreeg. Bij het tweede telefoontje eerst een kwartier in de wacht. Toen werd halverwege het gesprek de verbinding ineens verbroken ("ja sorry, fout van het systeem"). Om vervolgens weer een kwartier in de wacht te staan bij weer opnieuw bellen. Dit terwijl Etrias 2 weken geleden bij een andere review meldt dat de problemen met wachttijden bij de klantenservice zijn opgelost. Van klanten"service" is geen sprake. Men doet geen enkele poging de klant snel en correct te helpen, maar deelt alleen mede wat volgens hun voorwaarden HUN rechten zijn. Wat een slecht bedrijf. Ik koop hier niets meer.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Alex
|
Blijf hier weg!!! UITERMATE ONBETROUWBAAR. Verzenden duurt meer dan 3 weken!! Geleverd product niet conform (te kleine schoenen geleverd, wel de juiste maat besteld), nemen niets terug je moet retourporto zelf betalen, en maar wachten totdat je het geld van je betaalde factuur terug krijgt.
Hun fout!! Versturen verkeerde product en laten je dan in de modder achter, geen enkele hulp, ruilen niet mogelijk, duur terugsturen zelf betalen. Waardeloze verzending, T&T die het niet doet, duurt veel te lang, emails worden niet beantwoord, klacht wordt niet behandeld, wachtlijn aan telefoon uiterst lang, medewerkers geen autorisatie om maar wat dan ook te regelen, alles moet via manager, die zelf niet aanspreekbaar is maar wel alles afwijst zonder motivatie.
Bovendien: het product was 2x te duur, ik heb het later op een andere website voor de helft van het geld besteld!!! En ze rekenen veel portokosten als je wat bestelt!!!
WAARDELOZE DOZENSCHUIVERS ZIJN DIT, HANDELSONDERNEMING, GEEN ECHTE WEBSHOP WAAR ZE KLANTEN HEBBEN, JE BENT EEN MELKKOE DIE MOET BETALEN, MEER NIET.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
L Mous
|
Lieve Mensen
Super vriendelijk geholpen met inloggen wat moeilijk ging ….bestelling super snel geleverd …….maar 1 PUNT van KRITIEK…….de doos waarin mijn theeblad in vervoerd werd was BUITENPROPORTIONEEL wel 20 keer te groot terwijl het al in een passende doos verpakt was !
Zonde van al die bomen…….
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anneke
|
Ik had bij Etrias een reisorganizer starter set besteld, bestaande uit 3 onderdelen. Op de website stond bij dit product aangegeven dat de levertijd 3 tot 5 werkdagen was. Dat bleek niet het geval; ik heb een maand (!) moeten wachten op mijn bestelling. Toen het bestelde product eindelijk geleverd werd, zat het in een beschadigde doos --> de doos was niet goed dichtgeplakt, het plakband zat op een aantal plaatsen los. Bovendien was de doos flink ingedeukt en gekreukt. Ik vreesde dus al dat ik misschien een gebrekkig product afgeleverd zou krijgen. Dat bleek inderdaad het geval. Van de bestelde starter set ontbrak een (belangrijk) onderdeel. Bovendien zaten er vlekken op de onderdelen die ik wel ontving en was de kartonnen verpakking/strip die om het product heen zat, gescheurd en met plakband weer vastgezet. Ik heb dit aangegeven bij de klantenservice van Etrias (foto’s van de beschadigde doos en het gebrekkige product gestuurd). Vervolgens stelden zij een korting op het product voor. Dat voorstel had geen zin aangezien ik niets heb aan het aan een onvolledig product (aan een starter set waarbij 1 van de 3 onderdelen ontbreekt, heb je niets). Ik stelde in reactie daarop voor dat zij mij het ontbrekende onderdeel zouden toesturen. Dat ontbrekende onderdeel staat gewoon op hun site te koop. Maar dat voorstel werd geweigerd. Ik moest maar het product retourneren. Ik vind het zeer klantonvriendelijk en onprofessioneel dat ik nu moeite moet gaan doen om het artikel terug te sturen, nadat ik een maand op het artikel heb moeten wachten en vervolgens een gebrekkig/onvolledig product in een kapotte doos ontving. Etrias is in het bezit van het ontbrekende onderdeel maar wil niet de moeite nemen om dat onderdeel naar mij op te sturen. Ik bestel hier nooit meer. Wees gewaarschuwd; bestel niets bij deze webshop!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
j. Redke
|
minder betrouwbaar *** je wordt gelokt met en mooie aanbieding die vervolgens niet leverbaar is terwijl er staat dat het product morgen te leveren is, na contact met de online shop is er geen enkele mogelijkheid om tot een redelijke oplossing te komen, ja je mag een vergelijkbaar product uitzoeken, maar wel tegen de volle prijs, van de korting is ineens geen spraken meer. Praktijken die tuis horen op *** webshops.
11 Reviews Plaats review
RitaReview
|Helaas lees ik pas nadat ik een bestelling deed bij dit bedrijf de reviews. Aan de vele slechte reviews heb ik er nog één toe te voegen. Ik bestelde 4 precies dezelfde maat Cinderella molton hoeslakens. Twee waren bij het uitpakken dezelfde maat, twee bleken een heel andere maat te zijn dan op de verpakking stond aangegeven. Gebeld met klacht naar klantenservice. Die zegde toe nieuwe te sturen, zodra zij de track & trace hadden dat de moltons door mij teruggestuurd waren. Maar weer gebeld nadat ik anderhalve week later nog geen nieuwe moltons had ontvangen. Toen meldde men ineens dat de toezegging niet nagekomen werd, want zij hadden na de retourontvangst 2 weken de tijd om een en ander te controleren. Bij het eerste telefoontje 40 minuten in de wacht gestaan voordat ik iemand aan de lijn kreeg. Bij het tweede telefoontje eerst een kwartier in de wacht. Toen werd halverwege het gesprek de verbinding ineens verbroken ("ja sorry, fout van het systeem"). Om vervolgens weer een kwartier in de wacht te staan bij weer opnieuw bellen. Dit terwijl Etrias 2 weken geleden bij een andere review meldt dat de problemen met wachttijden bij de klantenservice zijn opgelost. Van klanten"service" is geen sprake. Men doet geen enkele poging de klant snel en correct te helpen, maar deelt alleen mede wat volgens hun voorwaarden HUN rechten zijn. Wat een slecht bedrijf. Ik koop hier niets meer.
Alex
|Blijf hier weg!!! UITERMATE ONBETROUWBAAR. Verzenden duurt meer dan 3 weken!! Geleverd product niet conform (te kleine schoenen geleverd, wel de juiste maat besteld), nemen niets terug je moet retourporto zelf betalen, en maar wachten totdat je het geld van je betaalde factuur terug krijgt.
Hun fout!! Versturen verkeerde product en laten je dan in de modder achter, geen enkele hulp, ruilen niet mogelijk, duur terugsturen zelf betalen. Waardeloze verzending, T&T die het niet doet, duurt veel te lang, emails worden niet beantwoord, klacht wordt niet behandeld, wachtlijn aan telefoon uiterst lang, medewerkers geen autorisatie om maar wat dan ook te regelen, alles moet via manager, die zelf niet aanspreekbaar is maar wel alles afwijst zonder motivatie.
Bovendien: het product was 2x te duur, ik heb het later op een andere website voor de helft van het geld besteld!!! En ze rekenen veel portokosten als je wat bestelt!!!
WAARDELOZE DOZENSCHUIVERS ZIJN DIT, HANDELSONDERNEMING, GEEN ECHTE WEBSHOP WAAR ZE KLANTEN HEBBEN, JE BENT EEN MELKKOE DIE MOET BETALEN, MEER NIET.
L Mous
|Lieve Mensen
Super vriendelijk geholpen met inloggen wat moeilijk ging ….bestelling super snel geleverd …….maar 1 PUNT van KRITIEK…….de doos waarin mijn theeblad in vervoerd werd was BUITENPROPORTIONEEL wel 20 keer te groot terwijl het al in een passende doos verpakt was !
Zonde van al die bomen…….
Anneke
|Ik had bij Etrias een reisorganizer starter set besteld, bestaande uit 3 onderdelen. Op de website stond bij dit product aangegeven dat de levertijd 3 tot 5 werkdagen was. Dat bleek niet het geval; ik heb een maand (!) moeten wachten op mijn bestelling. Toen het bestelde product eindelijk geleverd werd, zat het in een beschadigde doos --> de doos was niet goed dichtgeplakt, het plakband zat op een aantal plaatsen los. Bovendien was de doos flink ingedeukt en gekreukt. Ik vreesde dus al dat ik misschien een gebrekkig product afgeleverd zou krijgen. Dat bleek inderdaad het geval. Van de bestelde starter set ontbrak een (belangrijk) onderdeel. Bovendien zaten er vlekken op de onderdelen die ik wel ontving en was de kartonnen verpakking/strip die om het product heen zat, gescheurd en met plakband weer vastgezet. Ik heb dit aangegeven bij de klantenservice van Etrias (foto’s van de beschadigde doos en het gebrekkige product gestuurd). Vervolgens stelden zij een korting op het product voor. Dat voorstel had geen zin aangezien ik niets heb aan het aan een onvolledig product (aan een starter set waarbij 1 van de 3 onderdelen ontbreekt, heb je niets). Ik stelde in reactie daarop voor dat zij mij het ontbrekende onderdeel zouden toesturen. Dat ontbrekende onderdeel staat gewoon op hun site te koop. Maar dat voorstel werd geweigerd. Ik moest maar het product retourneren. Ik vind het zeer klantonvriendelijk en onprofessioneel dat ik nu moeite moet gaan doen om het artikel terug te sturen, nadat ik een maand op het artikel heb moeten wachten en vervolgens een gebrekkig/onvolledig product in een kapotte doos ontving. Etrias is in het bezit van het ontbrekende onderdeel maar wil niet de moeite nemen om dat onderdeel naar mij op te sturen. Ik bestel hier nooit meer. Wees gewaarschuwd; bestel niets bij deze webshop!!
j. Redke
|minder betrouwbaar *** je wordt gelokt met en mooie aanbieding die vervolgens niet leverbaar is terwijl er staat dat het product morgen te leveren is, na contact met de online shop is er geen enkele mogelijkheid om tot een redelijke oplossing te komen, ja je mag een vergelijkbaar product uitzoeken, maar wel tegen de volle prijs, van de korting is ineens geen spraken meer. Praktijken die tuis horen op *** webshops.