Personeel is aardig en deskundig maar de wachttijden zijn erg lang. Lijkt behoorlijk onderbezet te zijn qua personeel bij de frontdesk terwijl er "achter" best veel personeel aanwezig lijkt te zijn. Non-verbale houding is niet echt vriendelijk te noemen. Personeel straalt geen plezier in het werk uit.
Men laat je maar gewoon wachten en er zal nooit/niet vaak iemand extra bijspringen om de klanten te helpen. Doordat je zo ontzettend lang moet wachten lopen mensen ook gewoon weer weg.
Hier kan nog een behoorlijke slag geslagen worden.
Ik moet voor het ophalen van een herhaalrecept zeker een twintig tot dertig minuten wachttijd incalculeren..Dit vind ik onacceptabel en ik overweeg ook sterk om een andere apotheek op te zoeken
4.0
Farmaceutische patientenzorg (1=Nooit, 10=Altijd)
Dienstverlening en service (1=Nooit, 10=Altijd)
Afstemming (1=Nooit, 4=Altijd)
Klant van Medsen Apotheek Wesselerbrink
|
de apotheek kent zeer lange wachttijden, iedereen klaagt er over. verder is er in een tijdsbestek van een half jaar al 3 keer iets mis gegaan met de uitgifte van medicijnen uit de automaat.
2 keer de vermelding verkeerde inlogcode, maar dat kan gebeuren, echter 1 keer kwamen er medicijnen uit die bestemt waren voor een ander, dat is toch wel een kwalijke zaak. ook het aanmelden voor de herhaalservice schijnt maar niet te lukken. het kan dus allemaal wel iets beter.
3.0
Farmaceutische patientenzorg (1=Nooit, 10=Altijd)
Dienstverlening en service (1=Nooit, 10=Altijd)
Afstemming (1=Nooit, 4=Altijd)
Klant van Medsen Apotheek Wesselerbrink
|
gelukkig hoef ik niet zovaak in de apotheek te zijn, maar als ik er kom heb ik geen klachten.
7.0
Farmaceutische patientenzorg (1=Nooit, 10=Altijd)
Afstemming (1=Nooit, 4=Altijd)
Dienstverlening en service (1=Nooit, 10=Altijd)
Klant van Medsen Apotheek Wesselerbrink
|
Goede ervaringen. Klantvriendelijk.
7.0
Dienstverlening en service (1=Nooit, 10=Altijd)
Afstemming (1=Nooit, 4=Altijd)
Farmaceutische patientenzorg (1=Nooit, 10=Altijd)
Klant van Medsen Apotheek Wesselerbrink
|
zeer prettig en de 24 uurs automaat is een uitkomst niet hoeven te wachten en ook buiten openingstijden en in het weekend bereikbaar
22 Reviews Plaats review
Klant van Medsen Apotheek Wesselerbrink
|Personeel is aardig en deskundig maar de wachttijden zijn erg lang. Lijkt behoorlijk onderbezet te zijn qua personeel bij de frontdesk terwijl er "achter" best veel personeel aanwezig lijkt te zijn. Non-verbale houding is niet echt vriendelijk te noemen. Personeel straalt geen plezier in het werk uit.
Men laat je maar gewoon wachten en er zal nooit/niet vaak iemand extra bijspringen om de klanten te helpen. Doordat je zo ontzettend lang moet wachten lopen mensen ook gewoon weer weg.
Hier kan nog een behoorlijke slag geslagen worden.
Ik moet voor het ophalen van een herhaalrecept zeker een twintig tot dertig minuten wachttijd incalculeren..Dit vind ik onacceptabel en ik overweeg ook sterk om een andere apotheek op te zoeken
Klant van Medsen Apotheek Wesselerbrink
|de apotheek kent zeer lange wachttijden, iedereen klaagt er over. verder is er in een tijdsbestek van een half jaar al 3 keer iets mis gegaan met de uitgifte van medicijnen uit de automaat.
2 keer de vermelding verkeerde inlogcode, maar dat kan gebeuren, echter 1 keer kwamen er medicijnen uit die bestemt waren voor een ander, dat is toch wel een kwalijke zaak. ook het aanmelden voor de herhaalservice schijnt maar niet te lukken. het kan dus allemaal wel iets beter.
Klant van Medsen Apotheek Wesselerbrink
|gelukkig hoef ik niet zovaak in de apotheek te zijn, maar als ik er kom heb ik geen klachten.
Klant van Medsen Apotheek Wesselerbrink
|Goede ervaringen. Klantvriendelijk.
Klant van Medsen Apotheek Wesselerbrink
|zeer prettig en de 24 uurs automaat is een uitkomst niet hoeven te wachten en ook buiten openingstijden en in het weekend bereikbaar