Waardeloos bedrijf. Mondeling prijs afspraak gemaakt. Telefonisch veel contact gehad, volgende dag laatste keer proefrit maken.
Bij aankomst word je verteld "bod is ingetrokken" *.
Voor ons nooit geen Bleeker meer
*weggehaald door de redactie
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Auto Bleeker B.V.
|
1. Na onderhoud hadden ze ongevraagd de kentekenhouderplaat vervangen door een plaat met de naam auto Bleeker. Ik had de wagen bij een toenmalige dealer in Hengelo gekocht.
2. Na vervanging van de lampjes in de asbak en de cigaretten aansteker. Onderweg naar huis zag ik dat het lampje van de aansteker niet werkte en er een beschadiging was opgetreden bij een bakje boven de asbak. Hier direkt thuis over gebeld en moht de volgende ochtend terug komen om het lampje er in te laten zetten en te kijken naar de beschadiging. Na dat de auto gereed was riep de chef werkplaats mij en deelde me mee dat de beschadiging daar niet was gebeurd. Ik heb duidelijk gemaakt wat ik daar te zoeken had met een schroevendraaier (zo bleek de beschadiging volgens mij te zijn aangebracht) en was het dus totaal niet eens met de uitleg van de chef. De chef bood op het laatste moment aan geen rekening te sturen. Ik werd enkele dagen terug gebeld door een dame en heb nogmaals mijn bezwaar t.a.v. de beschadiging kenbaar gemaakt. De chef die daarover ging was met vacantie maar zou de week daarop terug gebeld worden en tot op heden ben ik nog steeds niet terug gebeld. Dit voorval was enkele maanden geleden en ga nu voor onderhoud naar een duitse garage tot op dit moment tot volle tevredenheid en veel goedkoper.
5.0
De kwaliteit van de informatie
De klantgerichtheid van de medewerker
De prijsstelling
De nazorg
De uitstraling
Het onderhoud
Klant van Auto Bleeker B.V.
|
Ik heb op vrijdag 6 november 2009, deel genomen aan de nationale Opel testdag
Ik had twee weken daarvoor al een afspraak gemaakt met de garage,
ik zou om13,00 uur aanwezig zijn, maar heb nog anderhalf uur moeten wachten voor ik aan de beurt was ( het was ovregens wel gratis )
4 Reviews Plaats review
Mira
|Bleeker oldenzaal wat een gepruts
S
|Waardeloos bedrijf. Mondeling prijs afspraak gemaakt. Telefonisch veel contact gehad, volgende dag laatste keer proefrit maken.
Bij aankomst word je verteld "bod is ingetrokken" *.
Voor ons nooit geen Bleeker meer
Klant van Auto Bleeker B.V.
|1. Na onderhoud hadden ze ongevraagd de kentekenhouderplaat vervangen door een plaat met de naam auto Bleeker. Ik had de wagen bij een toenmalige dealer in Hengelo gekocht.
2. Na vervanging van de lampjes in de asbak en de cigaretten aansteker. Onderweg naar huis zag ik dat het lampje van de aansteker niet werkte en er een beschadiging was opgetreden bij een bakje boven de asbak. Hier direkt thuis over gebeld en moht de volgende ochtend terug komen om het lampje er in te laten zetten en te kijken naar de beschadiging. Na dat de auto gereed was riep de chef werkplaats mij en deelde me mee dat de beschadiging daar niet was gebeurd. Ik heb duidelijk gemaakt wat ik daar te zoeken had met een schroevendraaier (zo bleek de beschadiging volgens mij te zijn aangebracht) en was het dus totaal niet eens met de uitleg van de chef. De chef bood op het laatste moment aan geen rekening te sturen. Ik werd enkele dagen terug gebeld door een dame en heb nogmaals mijn bezwaar t.a.v. de beschadiging kenbaar gemaakt. De chef die daarover ging was met vacantie maar zou de week daarop terug gebeld worden en tot op heden ben ik nog steeds niet terug gebeld. Dit voorval was enkele maanden geleden en ga nu voor onderhoud naar een duitse garage tot op dit moment tot volle tevredenheid en veel goedkoper.
Klant van Auto Bleeker B.V.
|Ik heb op vrijdag 6 november 2009, deel genomen aan de nationale Opel testdag
Ik had twee weken daarvoor al een afspraak gemaakt met de garage,
ik zou om13,00 uur aanwezig zijn, maar heb nog anderhalf uur moeten wachten voor ik aan de beurt was ( het was ovregens wel gratis )