"Vandaag besteld morgen in huis", een veelgehoorde kreet maar slechts in enkele gevallen de waarheid. Totale misleiding waar mijn inziens wel eens wat aan gedaan mag worden.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Martijn
|
Tja een top service kan je pas beoordelen als er iets aan de hand is, want dozen schuiven kan iedereen tegenwoordig. Enorm teleurgesteld was ik nadat ik er achter was gekomen dat ik 300 meter buis verkeerd had besteld en deze niet kon retourneren. Doordat ik geen referentie(maat) had liggen, viel het niet op dat ik dus overmaats had besteld. Op het moment dat ik de buizen kon gaan verwerken kwam ik er pas achter. Na contact op te hebben genomen de service afdeling, werd er keihard vastgehouden aan het retourbeleid van 30 dagen. Het was 35.... Ja, men staat in hun recht. Het is alleen niet zo dat ik na wat klussen spul overheb en terug denk te brengen. Dit is gewoon fout besteld en niet vergaat, verouderd of verslechterd. Maar zelfs nadat er voor ruim 3200 euro aan spul is besteld was er geen enkel moment dat men coulance wilde verlenen. Er kan dus nu voor bijna 500 euro aan buis de vuilnisbak in, want ik kan er niks mee. echt diep diep teleurgesteld in dit handelen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Juudje
|
Star bedrijf die kort regeert op mijn mail zonder enig begrip voor mijn situatie waarom ik niet eerder iets retour kon sturen. Voor veel geld daar besteld en nu moeilijk doen over iets retour nemen wat nog nieuw in verpakking zit. Willen blijkbaar liever dat je het weggooit. Klacht ingediend op 13 juli op 2 mailadressen waarvan 1 speciaal voor klachten. Geen enkele reactie daarop gekregen een maand lang, zelfs geen bevestiging. Waardeloze klachtenprocedure die niet op orde is. Dit vandaag telefonisch aangegeven maar nog steeds geen oplossing en voel me nog steeds niet gehoord. Lees van meer mensen dat er moeilijk gedaan wordt waar iets makkelijk op te lossen valt.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
André Luisterburg
|
Groepenkastbestellen, LP24, Elektramat is allemaal één pot nat.
Hier voor bijna €500,- een nieuwe wall Charger aangeschaft. Zag er allemaal redelijk uit maar helaas door onvoorzichtig handelen van de monteur brak er een schroef van de deksel af.
Geïnformeerd of ik een nieuwe schroef kon bestellen, het antwoord was nee.
Geïnformeerd of ik dan een nieuwe installiekast kon bestellen en dat kon voor €75,-
Nu ben ik niet van gisteren en heb de werkelijke verkoopprijs van de installatiekast opgezocht en die ligt gemiddeld op zo'n €33,-
"U had zich via de website op de laagste prijs garantie kunnen beroepen"
Hoezo wil je een klant die net voor €500,- bij je heeft gekocht een poot uittrekken?
Inmiddels ook de fabrikant gevraagd en die wist mij te melden dat de schroeven gewoon los te bestellen zijn. Vier stuks voor €3,50 met opgegeven artikelnummer.
€75,- of €3,50 is een reusachtig en onredelijk groot verschil. Dat is gewoon de klant moedwillig belazeren.
Uiteraard gaat de kast van €500,- met nieuwe schroef retour. Met dit soort bedrijven moet je geen zaken willen doen. Het retour formulier is geprint en de schroef is onderweg.
Gelukkig betaald met AfterPay om dit soort praktijken in de kiem te smoren
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
J.F.
|
Bij Elektramat heb ik een voorgeinstalleerde groepenkast besteld, die ik razendsnel geleverd kreeg. Toen ik hem binnen kreeg, stond er op de kast dat de schroeven altijd aangedraaid moeten worden. Dit gedaan en ik merkte al snel dat er twee contacten niet eens vast zaten.
Uiteindelijk heb ik de groepenkast geplaatst en in gebruik genomen. Hierop vloog meteen de hoofdstop er uit. Na onderzoek bleek dat de kast verkeerd bedraad was en dat onder de dubbelpolige aardlekschakelaar, de NUL en de Fase met elkaar verbonden waren.
Op zich kan zo'n slordige menselijke fout voor komen. Ik moest de netwerkbeheerder laten komen om een nieuwe stop te laten plaatsen en ik heb zelf de bedrading in de groepenkast aangepast zodat het goed was. De kosten van de netwerkbeheerder waren 72,60 euro.
Elektramat heeft de fout toegegeven, maar wenst niet op te draaien voor deze gevolgschade, omdat hun verzekering dit niet nodig vond. Na aandringen dat ik toch een klacht / claim wilde indienen, wilde Elektramat dit enkel via mijn verzekering laten gaan, die dan met hun verzekering contact op kon nemen. Het blijkt dus dat Elektramat niet goed op de hoogte is hoe zoiets dergelijks werkt, want ik ben gerechtigd om zelf rechtstreeks de claim voor gevolgschade te doen. Helaas wil Elektramat niet meer mij communiceren en laat mij in de kou staan. Dus hoewel Elektramat het met mij eens is, dat ze een grote fout hebben gemaakt, willen ze vervolgens niet meewerken aan een oplossing, die gezien het bedrag waar we het over hebben, niet zo moeilijk op te lossen lijkt te zijn.
5 Reviews Plaats review
R Köppen
|"Vandaag besteld morgen in huis", een veelgehoorde kreet maar slechts in enkele gevallen de waarheid. Totale misleiding waar mijn inziens wel eens wat aan gedaan mag worden.
Martijn
|Tja een top service kan je pas beoordelen als er iets aan de hand is, want dozen schuiven kan iedereen tegenwoordig. Enorm teleurgesteld was ik nadat ik er achter was gekomen dat ik 300 meter buis verkeerd had besteld en deze niet kon retourneren. Doordat ik geen referentie(maat) had liggen, viel het niet op dat ik dus overmaats had besteld. Op het moment dat ik de buizen kon gaan verwerken kwam ik er pas achter. Na contact op te hebben genomen de service afdeling, werd er keihard vastgehouden aan het retourbeleid van 30 dagen. Het was 35.... Ja, men staat in hun recht. Het is alleen niet zo dat ik na wat klussen spul overheb en terug denk te brengen. Dit is gewoon fout besteld en niet vergaat, verouderd of verslechterd. Maar zelfs nadat er voor ruim 3200 euro aan spul is besteld was er geen enkel moment dat men coulance wilde verlenen. Er kan dus nu voor bijna 500 euro aan buis de vuilnisbak in, want ik kan er niks mee. echt diep diep teleurgesteld in dit handelen.
Juudje
|Star bedrijf die kort regeert op mijn mail zonder enig begrip voor mijn situatie waarom ik niet eerder iets retour kon sturen. Voor veel geld daar besteld en nu moeilijk doen over iets retour nemen wat nog nieuw in verpakking zit. Willen blijkbaar liever dat je het weggooit. Klacht ingediend op 13 juli op 2 mailadressen waarvan 1 speciaal voor klachten. Geen enkele reactie daarop gekregen een maand lang, zelfs geen bevestiging. Waardeloze klachtenprocedure die niet op orde is. Dit vandaag telefonisch aangegeven maar nog steeds geen oplossing en voel me nog steeds niet gehoord. Lees van meer mensen dat er moeilijk gedaan wordt waar iets makkelijk op te lossen valt.
André Luisterburg
|Groepenkastbestellen, LP24, Elektramat is allemaal één pot nat.
Hier voor bijna €500,- een nieuwe wall Charger aangeschaft. Zag er allemaal redelijk uit maar helaas door onvoorzichtig handelen van de monteur brak er een schroef van de deksel af.
Geïnformeerd of ik een nieuwe schroef kon bestellen, het antwoord was nee.
Geïnformeerd of ik dan een nieuwe installiekast kon bestellen en dat kon voor €75,-
Nu ben ik niet van gisteren en heb de werkelijke verkoopprijs van de installatiekast opgezocht en die ligt gemiddeld op zo'n €33,-
"U had zich via de website op de laagste prijs garantie kunnen beroepen"
Hoezo wil je een klant die net voor €500,- bij je heeft gekocht een poot uittrekken?
Inmiddels ook de fabrikant gevraagd en die wist mij te melden dat de schroeven gewoon los te bestellen zijn. Vier stuks voor €3,50 met opgegeven artikelnummer.
€75,- of €3,50 is een reusachtig en onredelijk groot verschil. Dat is gewoon de klant moedwillig belazeren.
Uiteraard gaat de kast van €500,- met nieuwe schroef retour. Met dit soort bedrijven moet je geen zaken willen doen. Het retour formulier is geprint en de schroef is onderweg.
Gelukkig betaald met AfterPay om dit soort praktijken in de kiem te smoren
J.F.
|Bij Elektramat heb ik een voorgeinstalleerde groepenkast besteld, die ik razendsnel geleverd kreeg. Toen ik hem binnen kreeg, stond er op de kast dat de schroeven altijd aangedraaid moeten worden. Dit gedaan en ik merkte al snel dat er twee contacten niet eens vast zaten.
Uiteindelijk heb ik de groepenkast geplaatst en in gebruik genomen. Hierop vloog meteen de hoofdstop er uit. Na onderzoek bleek dat de kast verkeerd bedraad was en dat onder de dubbelpolige aardlekschakelaar, de NUL en de Fase met elkaar verbonden waren.
Op zich kan zo'n slordige menselijke fout voor komen. Ik moest de netwerkbeheerder laten komen om een nieuwe stop te laten plaatsen en ik heb zelf de bedrading in de groepenkast aangepast zodat het goed was. De kosten van de netwerkbeheerder waren 72,60 euro.
Elektramat heeft de fout toegegeven, maar wenst niet op te draaien voor deze gevolgschade, omdat hun verzekering dit niet nodig vond. Na aandringen dat ik toch een klacht / claim wilde indienen, wilde Elektramat dit enkel via mijn verzekering laten gaan, die dan met hun verzekering contact op kon nemen. Het blijkt dus dat Elektramat niet goed op de hoogte is hoe zoiets dergelijks werkt, want ik ben gerechtigd om zelf rechtstreeks de claim voor gevolgschade te doen. Helaas wil Elektramat niet meer mij communiceren en laat mij in de kou staan. Dus hoewel Elektramat het met mij eens is, dat ze een grote fout hebben gemaakt, willen ze vervolgens niet meewerken aan een oplossing, die gezien het bedrag waar we het over hebben, niet zo moeilijk op te lossen lijkt te zijn.