Lompe klantenservice, slechte site info
Het is vaak lastig om de juiste combinaties te vinden, bijvoorbeeld welk deksel op welke lasdoos past. Op een bestelling van duizenden euro's was er één afdekraam niet passend, op de site kon ik geen maten vinden waar ik dit uit had kunnen afleiden. Bij mijn vraag of een vervangend afdekraam van de juiste maat toegevoegd zou kunnen worden aan het deel van mijn bestelling dat nog nageleverd moet worden werd ik lomp behandeld en niet tegemoet gekomen. Het gaat maar om een paar euro maar met zulke slechte klantenservice doe ik voortaan mijn elektra inkopen ergens anders.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
PRM van de Vooren
|
heel tevreden. Heel grote pluim voor dit bedrijf!
Snelle levering, goede kwaliteit en heel fijne communicatie
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
R Köppen
|
"Vandaag besteld morgen in huis", een veelgehoorde kreet maar slechts in enkele gevallen de waarheid. Totale misleiding waar mijn inziens wel eens wat aan gedaan mag worden.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Martijn
|
Tja een top service kan je pas beoordelen als er iets aan de hand is, want dozen schuiven kan iedereen tegenwoordig. Enorm teleurgesteld was ik nadat ik er achter was gekomen dat ik 300 meter buis verkeerd had besteld en deze niet kon retourneren. Doordat ik geen referentie(maat) had liggen, viel het niet op dat ik dus overmaats had besteld. Op het moment dat ik de buizen kon gaan verwerken kwam ik er pas achter. Na contact op te hebben genomen de service afdeling, werd er keihard vastgehouden aan het retourbeleid van 30 dagen. Het was 35.... Ja, men staat in hun recht. Het is alleen niet zo dat ik na wat klussen spul overheb en terug denk te brengen. Dit is gewoon fout besteld en niet vergaat, verouderd of verslechterd. Maar zelfs nadat er voor ruim 3200 euro aan spul is besteld was er geen enkel moment dat men coulance wilde verlenen. Er kan dus nu voor bijna 500 euro aan buis de vuilnisbak in, want ik kan er niks mee. echt diep diep teleurgesteld in dit handelen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Juudje
|
Star bedrijf die kort regeert op mijn mail zonder enig begrip voor mijn situatie waarom ik niet eerder iets retour kon sturen. Voor veel geld daar besteld en nu moeilijk doen over iets retour nemen wat nog nieuw in verpakking zit. Willen blijkbaar liever dat je het weggooit. Klacht ingediend op 13 juli op 2 mailadressen waarvan 1 speciaal voor klachten. Geen enkele reactie daarop gekregen een maand lang, zelfs geen bevestiging. Waardeloze klachtenprocedure die niet op orde is. Dit vandaag telefonisch aangegeven maar nog steeds geen oplossing en voel me nog steeds niet gehoord. Lees van meer mensen dat er moeilijk gedaan wordt waar iets makkelijk op te lossen valt.
7 Reviews Plaats review
Rik
|Lompe klantenservice, slechte site info
Het is vaak lastig om de juiste combinaties te vinden, bijvoorbeeld welk deksel op welke lasdoos past. Op een bestelling van duizenden euro's was er één afdekraam niet passend, op de site kon ik geen maten vinden waar ik dit uit had kunnen afleiden. Bij mijn vraag of een vervangend afdekraam van de juiste maat toegevoegd zou kunnen worden aan het deel van mijn bestelling dat nog nageleverd moet worden werd ik lomp behandeld en niet tegemoet gekomen. Het gaat maar om een paar euro maar met zulke slechte klantenservice doe ik voortaan mijn elektra inkopen ergens anders.
PRM van de Vooren
|heel tevreden. Heel grote pluim voor dit bedrijf!
Snelle levering, goede kwaliteit en heel fijne communicatie
R Köppen
|"Vandaag besteld morgen in huis", een veelgehoorde kreet maar slechts in enkele gevallen de waarheid. Totale misleiding waar mijn inziens wel eens wat aan gedaan mag worden.
Martijn
|Tja een top service kan je pas beoordelen als er iets aan de hand is, want dozen schuiven kan iedereen tegenwoordig. Enorm teleurgesteld was ik nadat ik er achter was gekomen dat ik 300 meter buis verkeerd had besteld en deze niet kon retourneren. Doordat ik geen referentie(maat) had liggen, viel het niet op dat ik dus overmaats had besteld. Op het moment dat ik de buizen kon gaan verwerken kwam ik er pas achter. Na contact op te hebben genomen de service afdeling, werd er keihard vastgehouden aan het retourbeleid van 30 dagen. Het was 35.... Ja, men staat in hun recht. Het is alleen niet zo dat ik na wat klussen spul overheb en terug denk te brengen. Dit is gewoon fout besteld en niet vergaat, verouderd of verslechterd. Maar zelfs nadat er voor ruim 3200 euro aan spul is besteld was er geen enkel moment dat men coulance wilde verlenen. Er kan dus nu voor bijna 500 euro aan buis de vuilnisbak in, want ik kan er niks mee. echt diep diep teleurgesteld in dit handelen.
Juudje
|Star bedrijf die kort regeert op mijn mail zonder enig begrip voor mijn situatie waarom ik niet eerder iets retour kon sturen. Voor veel geld daar besteld en nu moeilijk doen over iets retour nemen wat nog nieuw in verpakking zit. Willen blijkbaar liever dat je het weggooit. Klacht ingediend op 13 juli op 2 mailadressen waarvan 1 speciaal voor klachten. Geen enkele reactie daarop gekregen een maand lang, zelfs geen bevestiging. Waardeloze klachtenprocedure die niet op orde is. Dit vandaag telefonisch aangegeven maar nog steeds geen oplossing en voel me nog steeds niet gehoord. Lees van meer mensen dat er moeilijk gedaan wordt waar iets makkelijk op te lossen valt.