Auto gekocht met Bovag garantie. Auto kreeg problemen en dat kan, blijft een auto. Contact voor reparatie moeizaam, uiteindelijk wel gemaakt met ongevraagd andere werkzaamheden en kosten waardoor ik alsnog €35,- kwijt was (duurder dan het te vervangen onderdeel onder garantie). Ook op deze werkzaamheden kreeg ik na drie weken rijden weer storing waarbij de auto zelfs uitviel tijdens het rijden. Bij aangeven daarvan geen reactie en service, dus naar eigen garage gegaan waar het wel netjes is opgelost. Kortom, slechte service en Bovag garantie.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Mark
|
Ik heb hier een paar maanden geleden een auto aangeschaft. De service ter plekke was uitstekend. De verkoper was vriendelijk en nam de tijd voor ons. De auto werd keurig volgens de afspraak afgeleverd en had van binnen en buiten nog een poetsbeurt gehad. Ik ging met een zeer positief gevoel weg. Na +/- 2 maanden bleek een net vervangen onderdeel defect te zijn. Ik heb toen contact opgenomen en het probleem werd op een klantvriendelijke wijze opgelost. Hetgeen mijn eerdere positieve ervaring verder heeft versterkt.
9.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Jan Bakker Auto`s
|
Zeer tevreden, duidelijk, komen afspraken na, goede service en klantgericht.
27 Reviews Plaats review
Danny van zijl
|Fijn bedrijf
Rob
|Auto gekocht met Bovag garantie. Auto kreeg problemen en dat kan, blijft een auto. Contact voor reparatie moeizaam, uiteindelijk wel gemaakt met ongevraagd andere werkzaamheden en kosten waardoor ik alsnog €35,- kwijt was (duurder dan het te vervangen onderdeel onder garantie). Ook op deze werkzaamheden kreeg ik na drie weken rijden weer storing waarbij de auto zelfs uitviel tijdens het rijden. Bij aangeven daarvan geen reactie en service, dus naar eigen garage gegaan waar het wel netjes is opgelost. Kortom, slechte service en Bovag garantie.
Mark
|Ik heb hier een paar maanden geleden een auto aangeschaft. De service ter plekke was uitstekend. De verkoper was vriendelijk en nam de tijd voor ons. De auto werd keurig volgens de afspraak afgeleverd en had van binnen en buiten nog een poetsbeurt gehad. Ik ging met een zeer positief gevoel weg. Na +/- 2 maanden bleek een net vervangen onderdeel defect te zijn. Ik heb toen contact opgenomen en het probleem werd op een klantvriendelijke wijze opgelost. Hetgeen mijn eerdere positieve ervaring verder heeft versterkt.
Klant van Jan Bakker Auto`s
|Zeer tevreden, duidelijk, komen afspraken na, goede service en klantgericht.
Klant van Jan Bakker Auto`s
|Heel goed.