Een lange reis gemaakt om te een Rover 75 te bezichtigen. Voordat ik de rit zou maken wist meneer mij te overtuigen dat de vorige (2e) eigenaar, welke de auto 8 jaar in bezit had, de auto zeer goed had onderhouden. Elk jaar minimaal 1000 euro voor onderhoud raadde hij me aan, om de huidige staat te behouden. Zoals de vorige eigenaar dat ook heeft gedaan. Op locatie kwam ik er achter dat de bougies en distributieriem in 2010 waren vervangen. En ik was er eind december 2018, richting 2019. Tevens voordat ik besloot te komen had ik specifiek gevraagd of de koppakking was vervangen. Meneer overtuigde mij dat het niet nodig was bij deze auto; de auto was specifiek getest op lekkages en ook op uitstoot, samen met de APK. Aangekomen op de locatie in Eindhoven hebben wij de auto een ruime tijd stationair laten draaien. Zodat ik ondertusssen onder de auto de coating bewonderde, welke niet van de fabriek leek te zijn. Is dat bescherming, of wordt roest verborgen? Er was een lekkage in de kofferbak. Daar doe ik normaal werkkleding in. Toen ik de motor bekeek zag ik dus achter de achterstallige datum. Na al deze controles een testrit gemaakt. Reed erg lekker, voelde luxe aan, maar merkte ik wel bij optrekken dat het beter kan (vermoedelijk bougie). Vervolgens bij terugkomst, bleek de witte rook van de uitlaat echt niet minder te zijn, alleen maar meer. Onderweg toch naar andere autos gekeken. Misschien door het weer? Nee ik was de enige met zo veel witte rook. Toch een probleem met de koppakking?
Verspilde reis van 3 uur heen en terug. Gezien het aantal kilometer dat ik moet maken zou ik al snel erg veel kosten moeten maken binnen een maand. Ik verwacht dat de auto 1000 euro per maand zou kosten aan onderhoud in plaats van per jaar. Terwijl deze net APK gekeurd zou zijn?!?! Ik vraag me af of er wel rekening was gehouden met een mogelijke steekproef op de ADR; ik kan mij niet voorstellen dat die witte rook onder de uitstoot normen liggen, en kan de motor enorm beschadigen als dit verder escaleert. En bij de deurhendels enorm veel krassen waarvan ik niet begrijp hoe die kunnen ontstaan.
Ik draai een volcontine rooster 24/7 365, en maak daarbij 80-90 kilometer per dag. In de advertentie vermeld dat deze cruise control zou hebben. Wel een pluspunt. Bleek niet op de auto te zitten. Hetzelfde voor climate control. Ook mee geadverteerd bleek airco te zijn. Ik heb beide niet nodig maar ik ging er wel van uit dat het klopte. Meneer probeerde mij het kleine verschil uit te leggen tussen airco en climate control. En dat op de foto niets op het stuur was te zien van cruise control. Na het vinden van al deze punten vroeg ik of wij kondden praten over de prijsstelling. Dat was absoluut niet mogelijk. Meneer vond dat hij erg duidelijk was. Tot slot vroeg ik meneer netjes of ik een advies mocht geven. Maar meneer reageerde gelijk dat dit niet nodig was. Prima. Dit was dus geen onvakkundigheid geweest, waarbij advies op zijn plaats is. Geen advies om advertentie aan te passen naar waarheid, om vervelende situaties te voorkomen. Dit lijkt duidelijk op doelgerichte bedrog. Althans dat lijkt voor mij de enige te nemen conclusie.
Al bij al een lange rit met openbaar vervoer. Om een auto te bewonderen totaal tegen de verwachtingen welke geschept waren. Er is een verschil tussen de positieve punten benadrukken. En glashard liegen. Pas goed op bij deze verkoper!!! Ben best tevreden dat ik ben weggelopen.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Spaay
|
Ik heb al jaren lang auto's van vrielink ook heeft Hans geholpen met mijn leasen van auto's ik heb eerlijk en goed advies gekregen de prijs kwaliteit verhouding is oké ik heb al meer mensen daar auto's laten kopen .ook die zijn tevreden over Vrielink
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Herman Spaay
|
Hallo mensen ik heb hier meerder malen een auto gekocht,en ben al jaren klant en tekens waar voor mijn geld gekregen ook ben ik goed geholpen met mijn lease auto's.ik heb meer klanten naar mr.Vrielink verwezen en daar nooit klachten over gehad.van een aantal weet ik dat ze meerder maal een auto kochten .ik ben weer aan een andere auto toe en laat Hans weer zoeken.
8.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Vrielink Trading
|
Beste mensen hier nooit een auto kopen. De eigenaar kan heel mooi praten en beloofd heel veel maar komt helaas niets na. Ik heb daar een auto gekocht van 4 jaar oud met 134000 km op de teller. Volgen Vrielink was de auto in nieuwstaat en zeer zorgvuldig onderhouden en daar ben ik dus ook vanuit gegaan. Echter toen ik de auto ophaalde en een aantal km had gereden merkte ik dat het koppelingspedaal heel erg hoog kwam en ik nog maar heel weinig ruimte had om te schakelen. Ik ben bij thuiskomst direct naar de dealer gegaan en die stelde vast dat de koppelingsplaten volledig versleten waren en vervangen moesten worden. Ik heb Vrielink toen op de hoogte gebracht wat er was gebeurd maar deze wilde van niks weten en wimpelde het af,ik had nog geen 100 km gereden. ook had ik afspraak gemaakt dat het interier diep gereinigt zou worden,toen ik de auto ophaalde stond deze buiten en in de regen dus ik kon niet zien of het was gedaan. De volgende ochtend bij goed daglicht zag ik dat er vrijwel niks aan was gedaan maar ik had er wel extra voor betaald. Dus mensen pas alstublieft op met dit bedrijf
1.0
De communicatie
De klantgerichtheid
De uitstraling
De prijs
De service
Klant van Vrielink Trading
|
Vrielink Trading heeft mij uitstekend geholpen met mijn eerste leaseauto. Het autobedrijf in Eindhoven heeft zeer nauw contact gehad waardoor ik goed op de hoogte werd gehouden. De prijsverhouding was t.o.v. de (grote) concurrenten zeer voordelig.
5 Reviews Plaats review
Niet kopen
|Een lange reis gemaakt om te een Rover 75 te bezichtigen. Voordat ik de rit zou maken wist meneer mij te overtuigen dat de vorige (2e) eigenaar, welke de auto 8 jaar in bezit had, de auto zeer goed had onderhouden. Elk jaar minimaal 1000 euro voor onderhoud raadde hij me aan, om de huidige staat te behouden. Zoals de vorige eigenaar dat ook heeft gedaan. Op locatie kwam ik er achter dat de bougies en distributieriem in 2010 waren vervangen. En ik was er eind december 2018, richting 2019. Tevens voordat ik besloot te komen had ik specifiek gevraagd of de koppakking was vervangen. Meneer overtuigde mij dat het niet nodig was bij deze auto; de auto was specifiek getest op lekkages en ook op uitstoot, samen met de APK. Aangekomen op de locatie in Eindhoven hebben wij de auto een ruime tijd stationair laten draaien. Zodat ik ondertusssen onder de auto de coating bewonderde, welke niet van de fabriek leek te zijn. Is dat bescherming, of wordt roest verborgen? Er was een lekkage in de kofferbak. Daar doe ik normaal werkkleding in. Toen ik de motor bekeek zag ik dus achter de achterstallige datum. Na al deze controles een testrit gemaakt. Reed erg lekker, voelde luxe aan, maar merkte ik wel bij optrekken dat het beter kan (vermoedelijk bougie). Vervolgens bij terugkomst, bleek de witte rook van de uitlaat echt niet minder te zijn, alleen maar meer. Onderweg toch naar andere autos gekeken. Misschien door het weer? Nee ik was de enige met zo veel witte rook. Toch een probleem met de koppakking?
Verspilde reis van 3 uur heen en terug. Gezien het aantal kilometer dat ik moet maken zou ik al snel erg veel kosten moeten maken binnen een maand. Ik verwacht dat de auto 1000 euro per maand zou kosten aan onderhoud in plaats van per jaar. Terwijl deze net APK gekeurd zou zijn?!?! Ik vraag me af of er wel rekening was gehouden met een mogelijke steekproef op de ADR; ik kan mij niet voorstellen dat die witte rook onder de uitstoot normen liggen, en kan de motor enorm beschadigen als dit verder escaleert. En bij de deurhendels enorm veel krassen waarvan ik niet begrijp hoe die kunnen ontstaan.
Ik draai een volcontine rooster 24/7 365, en maak daarbij 80-90 kilometer per dag. In de advertentie vermeld dat deze cruise control zou hebben. Wel een pluspunt. Bleek niet op de auto te zitten. Hetzelfde voor climate control. Ook mee geadverteerd bleek airco te zijn. Ik heb beide niet nodig maar ik ging er wel van uit dat het klopte. Meneer probeerde mij het kleine verschil uit te leggen tussen airco en climate control. En dat op de foto niets op het stuur was te zien van cruise control. Na het vinden van al deze punten vroeg ik of wij kondden praten over de prijsstelling. Dat was absoluut niet mogelijk. Meneer vond dat hij erg duidelijk was. Tot slot vroeg ik meneer netjes of ik een advies mocht geven. Maar meneer reageerde gelijk dat dit niet nodig was. Prima. Dit was dus geen onvakkundigheid geweest, waarbij advies op zijn plaats is. Geen advies om advertentie aan te passen naar waarheid, om vervelende situaties te voorkomen. Dit lijkt duidelijk op doelgerichte bedrog. Althans dat lijkt voor mij de enige te nemen conclusie.
Al bij al een lange rit met openbaar vervoer. Om een auto te bewonderen totaal tegen de verwachtingen welke geschept waren. Er is een verschil tussen de positieve punten benadrukken. En glashard liegen. Pas goed op bij deze verkoper!!! Ben best tevreden dat ik ben weggelopen.
Spaay
|Ik heb al jaren lang auto's van vrielink ook heeft Hans geholpen met mijn leasen van auto's ik heb eerlijk en goed advies gekregen de prijs kwaliteit verhouding is oké ik heb al meer mensen daar auto's laten kopen .ook die zijn tevreden over Vrielink
Herman Spaay
|Hallo mensen ik heb hier meerder malen een auto gekocht,en ben al jaren klant en tekens waar voor mijn geld gekregen ook ben ik goed geholpen met mijn lease auto's.ik heb meer klanten naar mr.Vrielink verwezen en daar nooit klachten over gehad.van een aantal weet ik dat ze meerder maal een auto kochten .ik ben weer aan een andere auto toe en laat Hans weer zoeken.
Klant van Vrielink Trading
|Beste mensen hier nooit een auto kopen. De eigenaar kan heel mooi praten en beloofd heel veel maar komt helaas niets na. Ik heb daar een auto gekocht van 4 jaar oud met 134000 km op de teller. Volgen Vrielink was de auto in nieuwstaat en zeer zorgvuldig onderhouden en daar ben ik dus ook vanuit gegaan. Echter toen ik de auto ophaalde en een aantal km had gereden merkte ik dat het koppelingspedaal heel erg hoog kwam en ik nog maar heel weinig ruimte had om te schakelen. Ik ben bij thuiskomst direct naar de dealer gegaan en die stelde vast dat de koppelingsplaten volledig versleten waren en vervangen moesten worden. Ik heb Vrielink toen op de hoogte gebracht wat er was gebeurd maar deze wilde van niks weten en wimpelde het af,ik had nog geen 100 km gereden. ook had ik afspraak gemaakt dat het interier diep gereinigt zou worden,toen ik de auto ophaalde stond deze buiten en in de regen dus ik kon niet zien of het was gedaan. De volgende ochtend bij goed daglicht zag ik dat er vrijwel niks aan was gedaan maar ik had er wel extra voor betaald. Dus mensen pas alstublieft op met dit bedrijf
Klant van Vrielink Trading
|Vrielink Trading heeft mij uitstekend geholpen met mijn eerste leaseauto. Het autobedrijf in Eindhoven heeft zeer nauw contact gehad waardoor ik goed op de hoogte werd gehouden. De prijsverhouding was t.o.v. de (grote) concurrenten zeer voordelig.