Ik heb vakantie in Feb. met Egypt.nl gedaan. alle klachten andere recenties bevestigend,geen reactie op telefoon en mail. Tijdens mijn reis is er zomaar een dag uit het programma geannuleerd. Hierdoor gingen 3 excursies die ik geboekt had niet door. Telefonisch is tijdens de reis toegezegd dat dit in orde gemaakt zou worden. Tot nu toe nog niets gezien na herhaalde mails , telefoontjes en zeld een bezoek aan kantoor. Niet bereikbaar, onbetrouwbaar.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
J. Evers
|
9-9-2018 Reis geboekt voor de periode 15-9-2018 t/m 29-9-2018. Aangezien er geen reisbescheiden werden ontvangen geprobeerd contact te leggen met het reisbureau. Via telefoon zowel als email is dit niet gelukt. Daarom contact gelegd met het resort waarvoor geboekt werd. Zie hieronder de mail vanuit het "geboekte" resort welke ik 7-9-2018 j.l. mocht ontvangen. Laat aan duidelijkheid niets te wensen over. " Dear Mr. *****, Best Greetings from Brayka Resorts First we would like to thank you very much for your kind interest in Brayka Resorts Referring to your e-mail we regret to inform you that we are no longer working with Egypte .NL travel agency, and all their bookings are released. May we kindly ask you to check the possibility for any reservations to our resorts with any other Dutch Travel agency, we are dealing with Tui Holland, Kras, Sunweb and Holland International, but please note that Brayka Bay is fully booked till end of September 2018. Please do not hesitate to contact us for any further information you may need Best Regards,*** Reservations Manager " Moustafa Holding B.V. u weet dat de reis niet plaats gaat vinden! Dit geeft u niet eens door!! Ik wil dan ook per direct het volledige door mij betaalde bedrag van u retour ontvangen. Wellicht kan ik dan evt. nog een reis boeken op een later tijdstip, bij een reisorganisatie die wel z'n aangegane verplichtingen nakomt.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Maurea
|
Helaas door alle commotie konden wij niet genieten van tijd voor de vakantie, (egypte.nl was niet bereikbaar voor vragen etc...) maar dit gemis is tijdens de vakantie weer goed gemaakt. Heel de organisatie van aankomst in Cairo (+ Luxor + nilecruise + Cairo + Sharm el Sheik) tot aan het vertrek in Cairo naar huis, was perfect geregeld. Een dikke pluim !!!!!!!!!
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
maxim lane
|
me and my mother have booked a flight at least 2 months in advance, so we were both super excited to go to the sun drenched paradise known as Egypt. Except out of nowhere, the night before the flight, an email came saying that our flight has been cancelled. they said that we could just go on the next flight (from transavia).
my mother spent all day trying to get a call or a message from egypte.nl, though no success, when it was her turn on the phone because she was given a number and she had to wait until she got to call, it just kept hanging up. So we went to the airport, we asked the attendants if we could book the flight to Cairo from Transavia that the site has told us to go to. But, Transavia wasn't flying to Cairo , and essentially, we have booked a flight to an airline that doesn't even exist So I had spent my miserable holidays in the place where I live (the Netherlands). Think we got refunded? NO! OUR 2000 EUROS ARE LEFT IN LIMBO NEVER TO BE SEEN AGAIN. So just go to literally any other site, you might find luck.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
GJ
|
Met familiegroep 10p. (15-80 jr) een bijzondere Nijlcruise ervaren, Aswan, Luxor en Cairo bezocht. Geheel Probleemloos, mei 2014.
15 Reviews Plaats review
Eva IJsveld
|Ik heb vakantie in Feb. met Egypt.nl gedaan. alle klachten andere recenties bevestigend,geen reactie op telefoon en mail. Tijdens mijn reis is er zomaar een dag uit het programma geannuleerd. Hierdoor gingen 3 excursies die ik geboekt had niet door. Telefonisch is tijdens de reis toegezegd dat dit in orde gemaakt zou worden. Tot nu toe nog niets gezien na herhaalde mails , telefoontjes en zeld een bezoek aan kantoor. Niet bereikbaar, onbetrouwbaar.
J. Evers
|9-9-2018 Reis geboekt voor de periode 15-9-2018 t/m 29-9-2018. Aangezien er geen reisbescheiden werden ontvangen geprobeerd contact te leggen met het reisbureau. Via telefoon zowel als email is dit niet gelukt. Daarom contact gelegd met het resort waarvoor geboekt werd. Zie hieronder de mail vanuit het "geboekte" resort welke ik 7-9-2018 j.l. mocht ontvangen. Laat aan duidelijkheid niets te wensen over. " Dear Mr. *****, Best Greetings from Brayka Resorts First we would like to thank you very much for your kind interest in Brayka Resorts Referring to your e-mail we regret to inform you that we are no longer working with Egypte .NL travel agency, and all their bookings are released. May we kindly ask you to check the possibility for any reservations to our resorts with any other Dutch Travel agency, we are dealing with Tui Holland, Kras, Sunweb and Holland International, but please note that Brayka Bay is fully booked till end of September 2018. Please do not hesitate to contact us for any further information you may need Best Regards,*** Reservations Manager " Moustafa Holding B.V. u weet dat de reis niet plaats gaat vinden! Dit geeft u niet eens door!! Ik wil dan ook per direct het volledige door mij betaalde bedrag van u retour ontvangen. Wellicht kan ik dan evt. nog een reis boeken op een later tijdstip, bij een reisorganisatie die wel z'n aangegane verplichtingen nakomt.
Maurea
|Helaas door alle commotie konden wij niet genieten van tijd voor de vakantie, (egypte.nl was niet bereikbaar voor vragen etc...) maar dit gemis is tijdens de vakantie weer goed gemaakt. Heel de organisatie van aankomst in Cairo (+ Luxor + nilecruise + Cairo + Sharm el Sheik) tot aan het vertrek in Cairo naar huis, was perfect geregeld. Een dikke pluim !!!!!!!!!
maxim lane
|me and my mother have booked a flight at least 2 months in advance, so we were both super excited to go to the sun drenched paradise known as Egypt. Except out of nowhere, the night before the flight, an email came saying that our flight has been cancelled. they said that we could just go on the next flight (from transavia).
my mother spent all day trying to get a call or a message from egypte.nl, though no success, when it was her turn on the phone because she was given a number and she had to wait until she got to call, it just kept hanging up. So we went to the airport, we asked the attendants if we could book the flight to Cairo from Transavia that the site has told us to go to. But, Transavia wasn't flying to Cairo , and essentially, we have booked a flight to an airline that doesn't even exist So I had spent my miserable holidays in the place where I live (the Netherlands). Think we got refunded? NO! OUR 2000 EUROS ARE LEFT IN LIMBO NEVER TO BE SEEN AGAIN. So just go to literally any other site, you might find luck.
GJ
|Met familiegroep 10p. (15-80 jr) een bijzondere Nijlcruise ervaren, Aswan, Luxor en Cairo bezocht. Geheel Probleemloos, mei 2014.