Had een televisie besteld bij Easy shop, helaas was de televisie te klein en op 16 okt terug gestuurd..had het pakket in de gaten gehouden via de code..de 23 are hebben ze de tv opgehaald bij het postkantoor..tot op heden nog steeds mijn geld niet terug, er wordt vaak niet geantwoord op mijn mail..de smoes waar ze mee komen is dat de doos onder de plakband zit..had al geantwoord dat ik de doos dicht moest plakken omdat ie anders open ging en wat voor hun het belangrijkste was, het product heel binnen krijgen of doos niet dicht maken en tv stuk..weer geen antwoord..
Ga er dus een advocaat bij betrekken want ze betalen gewoon niet terug..schandalig.
Dus mensen, bestel daar niks dat bespaart je een hoop ellende...zou fijn zijn als meer mensen hier een review willen schrijven om andere te waarschuwen...
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Paul
|
Vandaag zeer asociaal behandeld door Easy shop de Aker.
Voor niets langs geweest om een pakketje op te halen. Heel vreemd meneer maar uw pakket is hier niet geweest.
Via barcode en de PostNL app gezien dat het pakket vandaag bezorgd wordt. Raar. Klantenservice PostNL gebeld: pakket is gisteren 2 uur nadat het door de Easyshop is ontvangen retour zender gestuurd met als vermelding: "geweigerd door de ontvanger". Pardon? Ik ben er gisteren helemaal niet geweest.
Easyshop gebeld: 'oh ja meneer, ik herinner het me weer, gisteren kregen we 50 pakketjes binnen die eigenlijk voor Belgieplein en nog en ander kantoor waren, tja we gaan niet randermans rotzooi opruimen dus we hebben alles retour gestuurd".
Ongelofelijk dat deze mensen het de normaalste zaak van de wereld vinden dat er straks 50 mensen (uit een andere wijk) voor niets langs komen. En wat te denken van de 50 afzenders die hun pakket retour krijgen?
2 Reviews Plaats review
Bianca
|Had een televisie besteld bij Easy shop, helaas was de televisie te klein en op 16 okt terug gestuurd..had het pakket in de gaten gehouden via de code..de 23 are hebben ze de tv opgehaald bij het postkantoor..tot op heden nog steeds mijn geld niet terug, er wordt vaak niet geantwoord op mijn mail..de smoes waar ze mee komen is dat de doos onder de plakband zit..had al geantwoord dat ik de doos dicht moest plakken omdat ie anders open ging en wat voor hun het belangrijkste was, het product heel binnen krijgen of doos niet dicht maken en tv stuk..weer geen antwoord..
Ga er dus een advocaat bij betrekken want ze betalen gewoon niet terug..schandalig.
Dus mensen, bestel daar niks dat bespaart je een hoop ellende...zou fijn zijn als meer mensen hier een review willen schrijven om andere te waarschuwen...
Paul
|Vandaag zeer asociaal behandeld door Easy shop de Aker.
Voor niets langs geweest om een pakketje op te halen. Heel vreemd meneer maar uw pakket is hier niet geweest.
Via barcode en de PostNL app gezien dat het pakket vandaag bezorgd wordt. Raar. Klantenservice PostNL gebeld: pakket is gisteren 2 uur nadat het door de Easyshop is ontvangen retour zender gestuurd met als vermelding: "geweigerd door de ontvanger". Pardon? Ik ben er gisteren helemaal niet geweest.
Easyshop gebeld: 'oh ja meneer, ik herinner het me weer, gisteren kregen we 50 pakketjes binnen die eigenlijk voor Belgieplein en nog en ander kantoor waren, tja we gaan niet randermans rotzooi opruimen dus we hebben alles retour gestuurd".
Ongelofelijk dat deze mensen het de normaalste zaak van de wereld vinden dat er straks 50 mensen (uit een andere wijk) voor niets langs komen. En wat te denken van de 50 afzenders die hun pakket retour krijgen?
Asociale bende, ik zet er geen voet meer binnen.