Aangekocht bij Durmi auto Purmerend een Kia Cee'd wagen DCT 1,6 voor 16.800 euro.
auto was Apk gekeurd maar nog niet afgemeld, was op een Zaterdag, ik mocht de apk ergens anders opnieuw laten uitvoeren, kosten zouden vergoed worden.Wagen had ook al een grote beurt gehad, was dus rijklaar, lampje van airback storing brandde, maar dat was een kwestie van resetten vertelde de verkoopleider. Later bij apk bleek na demontage van een deel van het dashboard dat er een stekker los zat, beide dagrijverlichting defect waren, keyles entree van beide portieren defect waren, mistachterlicht defect was, en een achterlicht unit stond vol met water, later bleek dat de grote beurt een jaar eerder had plaats gevonden. auto is onder garantie bij een andere dealer gerepareerd, mijn onkosten van 200 euro zouden door Durmi worden vergoed, nu 6 maanden later nog steeds geen cent ontvangen.
4.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Trendbox Panel
|
Goede Service Deze firma heeft een hele goede service, en je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen.
8.0
0
1
Trendbox Panel
|
Vriendelijk maar niet erg betrouwbaar... + Servicebeurt van mijn auto werd correct uitgevoerd en de opgegeven gebreken werden onder garantie netjes verholpen.. - De prijs van de servicebeurt die op Kia internetsite vermeld stond kwam niet overeen met wat er betaald moest worden er moest zo,n 20 procent meer betaald worden voor de mij wat onduidelijke reden. -Ook heb ik mijn auto een keer daar gebracht voor een klacht en zou ik volgens afspraak mijn auto weer op een bepaalde tijd ophalen ..toen bleek dat er niets aan de auto gedaan was en moest ik maar weer een nieuwe afspraak maken ik was daarover erg teleurgesteld over .
3 Reviews Plaats review
L.A.Verheij
|Aangekocht bij Durmi auto Purmerend een Kia Cee'd wagen DCT 1,6 voor 16.800 euro.
auto was Apk gekeurd maar nog niet afgemeld, was op een Zaterdag, ik mocht de apk ergens anders opnieuw laten uitvoeren, kosten zouden vergoed worden.Wagen had ook al een grote beurt gehad, was dus rijklaar, lampje van airback storing brandde, maar dat was een kwestie van resetten vertelde de verkoopleider. Later bij apk bleek na demontage van een deel van het dashboard dat er een stekker los zat, beide dagrijverlichting defect waren, keyles entree van beide portieren defect waren, mistachterlicht defect was, en een achterlicht unit stond vol met water, later bleek dat de grote beurt een jaar eerder had plaats gevonden. auto is onder garantie bij een andere dealer gerepareerd, mijn onkosten van 200 euro zouden door Durmi worden vergoed, nu 6 maanden later nog steeds geen cent ontvangen.
Trendbox Panel
|Goede Service
Deze firma heeft een hele goede service, en je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen.
Trendbox Panel
|Vriendelijk maar niet erg betrouwbaar...
+ Servicebeurt van mijn auto werd correct uitgevoerd en de opgegeven gebreken werden onder garantie netjes verholpen.. - De prijs van de servicebeurt die op Kia internetsite vermeld stond kwam niet overeen met wat er betaald moest worden er moest zo,n 20 procent meer betaald worden voor de mij wat onduidelijke reden. -Ook heb ik mijn auto een keer daar gebracht voor een klacht en zou ik volgens afspraak mijn auto weer op een bepaalde tijd ophalen ..toen bleek dat er niets aan de auto gedaan was en moest ik maar weer een nieuwe afspraak maken ik was daarover erg teleurgesteld over .