Bedrijf komt afspraak voor bezoek niet na
Bedrijf komt afspraak voor bezoek niet na. Klantenservice is neerbuigend en suggereert dat ik afspraak zelf geannuleerd zou hebben. Of niet bevestigd. Ik heb het wel bevestigd maar dan had ik van hen een bevestiging van mijn bevestiging moeten hebben. Kennelijk was ik nogal stom omdat ik dat niet wist. Ik moet “netjes blijven” wanneer ik stel dat ik het niet fijn vind om een middag voor (drieletterwoord met tweemaal een “l”) thuis te moeten zijn. Klantenservice “Bevestigt” vervolgens nieuwe afspraak en verbreekt daarna direct de verbinding. Zou de monteur die keer ook mijn woning waarvan de voordeur voor hem open stond voorbij lopen, net als vanmiddag? Kennelijk is het bij dit bedrijf intern een rommeltje en is men gewend aan klanten die als huurder, afhankelijk zijn. “Klantenservice” mag bij dit bedrijf tussen aanhalingstekens.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Mj glinthuis
|
Ze halen geld van je rekening maar een afspraak maken doen ze niet ze waren al drie en half jaar niet geweest maar wel betaald en als je dan zegt dat je opzecht om dat ze al zo lang niet geweest zijn dan hoor je alleen dat ze het erg jammer vinden .Ze bedoelen natuurlijk dat ze geen geld meer krijgen voor niets
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
W. van den Berg
|
Vanaf de start van het servicecontract ging er bij elk soort contact iets niet goed. Aanvraag automatische afschrijving kon niet verwerkt worden, in plaats daarvan geen enkele rekening gehad maar telkens een 2e rekening ( met dreigende verhoging van te innen gelden). Niet onbelangrijk.
Zes jaar lang niets aan onze ketel Daalderop ketel gehad en bingo.....ze komen 1 x onderhoud plegen en daarna konden ze nog 2x terugkomen. ( kan toeval zijn natuurlijk maar opvallend).
Vervolgens geen reacties op nieuwe poging automatisch af te schrijven.Bij telefonisch contact hierover onbeschoft behandeld. Nu maar opgezegd ( digitaal want telefonisch contact zit ik echt niet meer op te wachten met hen). Eens afwachten of dit wel lukt? Ik vind het eigenlijk ongelooflijk zo'n bedrijf. Hallo Nuon, dit moet toch gaan opvallen bij al die feedback sites?
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Rogier
|
dat dit soort bedrijven nog zaken kunnen blijven doen vind ik meer dan bijzonder, het personeel hier is zeer brutaal en onbeleefd, zowel de monteurs als de telefonistes. ook met concrete en simpele vragen weten de dames en heren van Feenstra niet om te gaan en loopt het helemaal scheef. een probleem dat opgelost moet worden zien deze mensen als een aanval. waarom NUON met dit bedrijf in zee gaat blijft voor mij een raadsel.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
H van de Kruijs
|
Hopeloze samenwerking. Totaal GEEN service.
Afspraken worden niet nagekomen. Rekeningen worden wel gestuurd.
Ik ben 54 jaar en heb dit no9g nooit mee gemaakt.
Onwaarschijnlijk slecht in alle opzichten.
Medewerkers, servise noemt men dit, werken totaal langs elkaar af.
Als Feenstra het uit komt dan hebben zij wel informatie en werden eerdere gesprekken vast gelegd. Andersom dan weet men van niets. Kennelijk werken ze daar met verschillende pc systemen.
Ben aan de telefoon nog nooit boos geworden. Feenstra is dit voor het eerst gely\ukt.
Proficiat!!
12 Reviews Plaats review
Gijs Terlaak Poot
|Bedrijf komt afspraak voor bezoek niet na
Bedrijf komt afspraak voor bezoek niet na. Klantenservice is neerbuigend en suggereert dat ik afspraak zelf geannuleerd zou hebben. Of niet bevestigd. Ik heb het wel bevestigd maar dan had ik van hen een bevestiging van mijn bevestiging moeten hebben. Kennelijk was ik nogal stom omdat ik dat niet wist. Ik moet “netjes blijven” wanneer ik stel dat ik het niet fijn vind om een middag voor (drieletterwoord met tweemaal een “l”) thuis te moeten zijn. Klantenservice “Bevestigt” vervolgens nieuwe afspraak en verbreekt daarna direct de verbinding. Zou de monteur die keer ook mijn woning waarvan de voordeur voor hem open stond voorbij lopen, net als vanmiddag? Kennelijk is het bij dit bedrijf intern een rommeltje en is men gewend aan klanten die als huurder, afhankelijk zijn. “Klantenservice” mag bij dit bedrijf tussen aanhalingstekens.
Mj glinthuis
|Ze halen geld van je rekening maar een afspraak maken doen ze niet ze waren al drie en half jaar niet geweest maar wel betaald en als je dan zegt dat je opzecht om dat ze al zo lang niet geweest zijn dan hoor je alleen dat ze het erg jammer vinden .Ze bedoelen natuurlijk dat ze geen geld meer krijgen voor niets
W. van den Berg
|Vanaf de start van het servicecontract ging er bij elk soort contact iets niet goed. Aanvraag automatische afschrijving kon niet verwerkt worden, in plaats daarvan geen enkele rekening gehad maar telkens een 2e rekening ( met dreigende verhoging van te innen gelden). Niet onbelangrijk.
Zes jaar lang niets aan onze ketel Daalderop ketel gehad en bingo.....ze komen 1 x onderhoud plegen en daarna konden ze nog 2x terugkomen. ( kan toeval zijn natuurlijk maar opvallend).
Vervolgens geen reacties op nieuwe poging automatisch af te schrijven.Bij telefonisch contact hierover onbeschoft behandeld. Nu maar opgezegd ( digitaal want telefonisch contact zit ik echt niet meer op te wachten met hen). Eens afwachten of dit wel lukt? Ik vind het eigenlijk ongelooflijk zo'n bedrijf. Hallo Nuon, dit moet toch gaan opvallen bij al die feedback sites?
Rogier
|dat dit soort bedrijven nog zaken kunnen blijven doen vind ik meer dan bijzonder, het personeel hier is zeer brutaal en onbeleefd, zowel de monteurs als de telefonistes. ook met concrete en simpele vragen weten de dames en heren van Feenstra niet om te gaan en loopt het helemaal scheef. een probleem dat opgelost moet worden zien deze mensen als een aanval. waarom NUON met dit bedrijf in zee gaat blijft voor mij een raadsel.
Breda
|H van de Kruijs
|Hopeloze samenwerking. Totaal GEEN service.
Afspraken worden niet nagekomen. Rekeningen worden wel gestuurd.
Ik ben 54 jaar en heb dit no9g nooit mee gemaakt.
Onwaarschijnlijk slecht in alle opzichten.
Medewerkers, servise noemt men dit, werken totaal langs elkaar af.
Als Feenstra het uit komt dan hebben zij wel informatie en werden eerdere gesprekken vast gelegd. Andersom dan weet men van niets. Kennelijk werken ze daar met verschillende pc systemen.
Ben aan de telefoon nog nooit boos geworden. Feenstra is dit voor het eerst gely\ukt.
Proficiat!!