In 2019 heb ik hun laten komen ivm niet startende auto. Men heeft toen een nieuwe accu geplaatst. Arbeidskosten zouden niet gerekend worden. Voor de accu werd wel een belachelijke 300+ euro gerekend. Na protest is dit verlaagd naar een nog steeds belachelijke 250+ euro.
Later bleek dat deze accu niet eens nieuw was en volgens de eigen richtlijnen van RENAULT niet meer gemonteerd had mogen willen. Kortom, ver weg blijven van deze toko.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
W.Valken
|
Beste zaak daar in Barendrecht ik heb daar nu mijn 2e auto (Captur) voorheen Clio gekocht en ben altijd naar tevredenheid geholpen ,ik heb geen klagen gelukkig.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Bram
|
Wij hebben interesse getoond in een occasion. Telefonische afspraak gemaakt, die niet nagekomen, na 4 uur zelf maar gebeld. Kreeg een verkoper aan de lijn die weinig interesse had om de auto te verkopen, oorspronkelijke verkoper was die dag afwezig maar blijkbaar geen overdracht geweest. Week later belt alsnog de verkoper op, zeer netjes naar mijn vriendin. Wederom een belafspraak gemaakt maar dan ditmaal met mij. Deze is wederom niet nagekomen. Een week later ben ik er wel klaar mee en ga ik op zoek naar een andere auto bij een bedrijf die wel klantvriendelijk is en die wel graag een auto wil verkopen.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Carla de Vreij
|
Gisteren naar de Renault dealer aan de Mijlweg geweest. Had een bedrijfswagen uit de voorraad nodig. Een zekere mevr. Bouwmeester bod ons wel koffie aan maar had naar 5 minuiten gezien dat er geen beschikbare auto voor ons was. We moesten maar thuis verder op hun website kijken. Geen poging tot verkoop van een nieuwe auto op bestelling. Niets. Geheel verbouwereerd stonden we even later buiten. Ik was zo boos dat we naar een andere dealer zijn gereden en direct een nieuwe auto hebben aangeschaft. Over 14 dagen wordt deze geleverd.
Wat een misser !!!!!!
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Marion
|
Na maanden zoeken vond ik in april 2019 mijn volgende Toyota Yaris bij ....Renault Indumij in Dordrecht. We werden vriendelijk te woord gestaan door Wesley, die een proefrit voor ons regelde. Er mankeerde het een en ander aan de Yaris, maar Wesley verzekerde ons dat hij zou zorgen dat alles geregeld was als ik de auto kwam ophalen. En zo geschiedde.
Toch was ik ook blij dat voor de auto een half jaar BOVAG Garantie gold. De auto bleek niet geweldig onderhouden en is nog 2 keer terug geweest in verband met o.a. het vernieuwen van de versnellingsbakolie, uitlijnen en het repareren van de airco. Aangezien ik zelf in Noord-Brabant woon, vond ik het erg fijn dat ik mijn auto bij Indumij Oosterhout kon laten maken. De monteurs zijn erg deskundig en hebben de problemen prima verholpen. De tweede keer kreeg ik mijn auto zelfs gewassen terug. Niets dan lof voor Indumij en ga vooral zo door!
9 Reviews Plaats review
Jeroen
|In 2019 heb ik hun laten komen ivm niet startende auto. Men heeft toen een nieuwe accu geplaatst. Arbeidskosten zouden niet gerekend worden. Voor de accu werd wel een belachelijke 300+ euro gerekend. Na protest is dit verlaagd naar een nog steeds belachelijke 250+ euro.
Later bleek dat deze accu niet eens nieuw was en volgens de eigen richtlijnen van RENAULT niet meer gemonteerd had mogen willen. Kortom, ver weg blijven van deze toko.
W.Valken
|Beste zaak daar in Barendrecht ik heb daar nu mijn 2e auto (Captur) voorheen Clio gekocht en ben altijd naar tevredenheid geholpen ,ik heb geen klagen gelukkig.
Bram
|Wij hebben interesse getoond in een occasion. Telefonische afspraak gemaakt, die niet nagekomen, na 4 uur zelf maar gebeld. Kreeg een verkoper aan de lijn die weinig interesse had om de auto te verkopen, oorspronkelijke verkoper was die dag afwezig maar blijkbaar geen overdracht geweest. Week later belt alsnog de verkoper op, zeer netjes naar mijn vriendin. Wederom een belafspraak gemaakt maar dan ditmaal met mij. Deze is wederom niet nagekomen. Een week later ben ik er wel klaar mee en ga ik op zoek naar een andere auto bij een bedrijf die wel klantvriendelijk is en die wel graag een auto wil verkopen.
Carla de Vreij
|Gisteren naar de Renault dealer aan de Mijlweg geweest. Had een bedrijfswagen uit de voorraad nodig. Een zekere mevr. Bouwmeester bod ons wel koffie aan maar had naar 5 minuiten gezien dat er geen beschikbare auto voor ons was. We moesten maar thuis verder op hun website kijken. Geen poging tot verkoop van een nieuwe auto op bestelling. Niets. Geheel verbouwereerd stonden we even later buiten. Ik was zo boos dat we naar een andere dealer zijn gereden en direct een nieuwe auto hebben aangeschaft. Over 14 dagen wordt deze geleverd.
Wat een misser !!!!!!
Renault Dealer
|Marion
|Na maanden zoeken vond ik in april 2019 mijn volgende Toyota Yaris bij ....Renault Indumij in Dordrecht. We werden vriendelijk te woord gestaan door Wesley, die een proefrit voor ons regelde. Er mankeerde het een en ander aan de Yaris, maar Wesley verzekerde ons dat hij zou zorgen dat alles geregeld was als ik de auto kwam ophalen. En zo geschiedde.
Toch was ik ook blij dat voor de auto een half jaar BOVAG Garantie gold. De auto bleek niet geweldig onderhouden en is nog 2 keer terug geweest in verband met o.a. het vernieuwen van de versnellingsbakolie, uitlijnen en het repareren van de airco. Aangezien ik zelf in Noord-Brabant woon, vond ik het erg fijn dat ik mijn auto bij Indumij Oosterhout kon laten maken. De monteurs zijn erg deskundig en hebben de problemen prima verholpen. De tweede keer kreeg ik mijn auto zelfs gewassen terug. Niets dan lof voor Indumij en ga vooral zo door!