Slechte ervaring met deze zaak. Mijn verwarde moeder van 83 een tweepersoons, beschadigd showroom model aangesmeerd van 1430 euro. Omdat ze belde nadat ze door haar eenpersoons (!) bed was gezakt. Mijn moeder gaf aan zich overrompeld te voelen door het gebeuren. De winkel heeft het bed teruggenomen maar een bedrag ingehouden van 265 euro voor voorrijkosten ( 7 min naar mijn moeder) en arbeidsloon. Is de vermelding nog op zijn plaats dat dit bed bestond uit een bodem en een matras. Geen ombouw Dit heb ik alleen uit elkaar gehaald in exact 5 minuten. Tenslotte 3 weken moeten wachten op terugstorten van het bedrag. Telefonisch contact hierover was niet erg vriendelijk van hun kant.
1 Review Plaats review
Elly
|Slechte ervaring met deze zaak. Mijn verwarde moeder van 83 een tweepersoons, beschadigd showroom model aangesmeerd van 1430 euro. Omdat ze belde nadat ze door haar eenpersoons (!) bed was gezakt. Mijn moeder gaf aan zich overrompeld te voelen door het gebeuren. De winkel heeft het bed teruggenomen maar een bedrag ingehouden van 265 euro voor voorrijkosten ( 7 min naar mijn moeder) en arbeidsloon. Is de vermelding nog op zijn plaats dat dit bed bestond uit een bodem en een matras. Geen ombouw Dit heb ik alleen uit elkaar gehaald in exact 5 minuten. Tenslotte 3 weken moeten wachten op terugstorten van het bedrag. Telefonisch contact hierover was niet erg vriendelijk van hun kant.